Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pri M6 136KM CD mi zadnje dni, ko mo?neje zaviram pri ustavljanju, po?i nekje spredaj. Se mi zdi, da ko se avto nagne zaradi zaviranja, da po?i 2X. In sicer, ko se avto nagne in ko se dvigne nazaj. Med med vo?njo, ko zaviram, tega nisem opazil ampak samo pri ustavljanju. Mi pa na AC zadnje ?ase vle?e avto v desno. To mi je jasno, da bo potrebno nastavit optiko. Je mogo?e to kaj povezano? Je imel ?e kdo podobno te?avo?

Napisano

nosilec motorja, amortizer oz kaj na neki roki itd, ?e je nosilec bi moralo motor orng tresti ?e na mestu z ro?no sku?a? speljati. dolinat na dolgem mostu pa dela zastonj test amortizerjev.

 

ker v bistvu ko se nagne - se ne nagne ampak spusti na amortizerje / fedre. En brezpla?en test je tudi cesta Medvode - Kranj na Jeprci....tam bi moral malo pokati oz ti avto metati iz ravne smeri ?e je amortizer  :glare:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Spodnji nosilec je bil ?e menjan 2 leti nazaj in takrat se je ma?ina stresla pri v?iganju in uga?anju. Bolj verjetne so te stvari, ki jih je navedel Jures. ?eprav, ko z roko zaguncam sprednji konec, se lepo takoj zaustavi. Pri kon?nikih in stabilizatorjih pa ponavadi poka ?ez kak?ne luknje, kocke,...Kaj je pa fora kroglic in le?ajev pri amortizerjih? Upam, da sem se prav izrazil.

Napisano

Guncanje je feder absorbiranje pa amortizer

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Kaj pa zglob na polosovini? Ti sicer ponavadi pokajo, ko ima? kolesa obrnjena in se spelje?, potem pa bolj ko so obrnjena, bolj glasno poka. 

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Kaj pa zglob na polosovini? Ti sicer ponavadi pokajo, ko ima? kolesa obrnjena in se spelje?, potem pa bolj ko so obrnjena, bolj glasno poka. 

 

Poka, ko se ustavljam in zaviram naravnost. Danes, ko je de?, ne poka ni? :ne vem:

Napisano

meni tudi poka ko bremzam in razlog je premajhne ploscice, zacel pa mi je pokat kmalu po temu ko mi je pelko menjal diske in ploscice. tako da zdej caka pelkota reklamacije ampak prej si morm cas najdit.. 

www.trziskisladoled.si

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Za simbolično ceno prodam gumi prtljažno korito za Mazdo 3 HB (2013 - 2019).   Več informacij na zs.
    • Izjemno zanimiv video za tiste,ki se zanimate za električno orodje,tehniko,in kako je kaj konstruirano. Tukaj za moje pojme nekaj najboljšega med vrtalnimi vijačniki,kar za komercialni trg sploh obstaja. Najprej predstavitev (razmontiranje in sestavljanje) baterijskega prebijača NIV 18 LTX BL 1.6 ,nato polnilca ASC 290 nato LiPower (18650),LiHD (21700) in LiHDX (21700 tabless) baterij,in nato še baterijskega udarnega vrtalnega vijačnika SB18 LTX BLi (udarna verzija brez snemljive Quick-glave). SB 18 (udarna varijanta brez Quick glave) LTX BL ISB 18 LTX BL I      
    • Nekoč je  tisto z valjarjem šlo tako:   Če valjar povozi Gorenjca rata hranilna knjižica, če Štajerca rata pivnik, če pa Notranjca pa bukov furnir.  
    • Sej veš da sam ne pijem alkota oziroma tako redko, da ni omembe vredno in sem vedno bil proti alkoholu za volanom in visokim kaznim, ter da se mora alkohol za volanom merit kot glavni vzrok nesreče in ne kot pridružen vzrok.   Tukaj je namreč problem v tem, da meritev ni zanesljiva, da bi bila nedvoumno ustrezna za izrek kazni. Kazen je do promila natančno opredeljena potem se pa opravi meritev, ki vzbuja dvom o natančnosti. Bo policija pač morala začet uporabljat etilometre, ki so ustrezno zanesljivi.   Bom dal primerjavo, da bo bolj plastično izgledalo kako neustreznost meritve izgleda v praksi... nekoč nekdaj sem tu na forumu že razlagal, kako me je ustavil policaj nekje med Mokronogom in Mirno in mojo hitrost ocenjeval po ZVOKU gum. Da po njegovi presoji se je SLIŠALO, da sem vozil prehitro. Ja če se ne bi ročno uprl in da brez natančne meritve pač ne bom podpisoval prekrška se je omehčal in me spustil z opozorilom, kar je tudi vpisal v svojo črno knjigico. Se pravi še vedno je igral vlogo vsemogočnega in kako je dober, da me je spustil brez kazni pa čeprav ni imel trdnega dokaza.   Policija mora biti prva in vzor spoštovanja zakonov, ker edino tako bo imela dober renome... če pa se pusti vsepovprek, na pol legalno pa lahko hitro začnemo govorit o policijski državi.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.