Skoči na vsebino

Vleka prikolice - 2.2. diesel


SpEkTr

Priporočeno sporočilo

Vpra?anje imam o vleki prikolice. Na tujih forumih sem zasledil, da je max te?a prikolice 1600kg. Pri nas pa je 1400kg. Kdo to sploh omejuje? Predvidevam,da to ni uvoznik, kljub temu se mi pa zdi stra?no zanimivo, da se med dr?avami take razlike.

 

No, vsaj v moji homologaciji pi?e 1400kg max.

 

Tukaj pa 1600 recimo: http://www.practicalcaravan.com/reviews/tow-car/28264-mazda-6-estate-22d-163-ts2

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Vpra?anje imam o vleki prikolice. Na tujih forumih sem zasledil, da je max te?a prikolice 1600kg. Pri nas pa je 1400kg. Kdo to sploh omejuje? Predvidevam,da to ni uvoznik, kljub temu se mi pa zdi stra?no zanimivo, da se med dr?avami take razlike.

 

No, vsaj v moji homologaciji pi?e 1400kg max.

 

Tukaj pa 1600 recimo: http://www.practicalcaravan.com/reviews/tow-car/28264-mazda-6-estate-22d-163-ts2

kilowati........

sicer je pa vezano na homologacijo kljuke tudi, tudi sama kljuka ima zahtevane podatke. Pa pazi max te?a prikolice ki jo omenja? je NDM. NDM je te?a prikolice + dovoljena obremenitev, ali po doma?e sama prikolica in njen max tovor.

 

Towball limit: 75kg pomeni vertikalna sila / nosilnost) na kljuki sami (tipi?en primer je prtlja?nik za kolesa, kjer kljuka nosi vso te?o), pri prikolice pa je ve?ja te?a na gumah prikolice

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Vsaka kljuka ima od svojega proizvajalca podatke - ki je seveda povezan s homologiranim avtom (certifikat je vezan na model avta)

 

Tako da tocno ti ne vem povedat, lahko da je omejitev s strani proizvajalca.

 

Ps ka pa ti gledas za eno kravo?????

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

aja sorry - mislim, da je te?a vle?enega povezana z lastno te?o, nikoli ne sme biti te?je, to ve?.. in to je verjetno pogoj.

 

Moja kljuka ki sem jo dal na 5ko, in 5ka je nekaj ?ez 1600kg sama tre?ka:

 

Towing hitch (without electrical set)
Class: A50-X Cat. no.M51
Designed for:
Manufacturer: MAZDA
Model: series 5
Type: 5 doors, VAN
produced since 2005 till 02.2008
Approval number according to Directive 94/20/EC: e20*94/20*0226*00
Technical data:
D-value: 9,3 kN
maximum trailer weight: 1600 kg
maximum vertical cup load: 75 kg

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja razumem. Zanima me pa res, v ?em je trik da v angliji je max 1600 pri nas pa kao 1400 :)

 

Sicer ne gledam bogve kaj. Gledal sem hobby prikolice, s postavitvijo pograd, miza, postelja in v taki kombinaciji je min NDM prikolice ravno 1400, kar je pa ?e preve?.

 

?e gleadm Adrio v isti postavitvi gre skozi, ker niso tako te?ke, beri nimajo toliko opreme, tanj?e stene, tla , itd...


 

aja sorry - mislim, da je te?a vle?enega povezana z lastno te?o, nikoli ne sme biti te?je, to ve?.. in to je verjetno pogoj.

 

Moja kljuka ki sem jo dal na 5ko, in 5ka je nekaj ?ez 1600kg sama tre?ka:

 

Towing hitch (without electrical set)
Class: A50-X Cat. no.M51
Designed for:
Manufacturer: MAZDA
Model: series 5
Type: 5 doors, VAN
produced since 2005 till 02.2008
Approval number according to Directive 94/20/EC: e20*94/20*0226*00
Technical data:
D-value: 9,3 kN
maximum trailer weight: 1600 kg
maximum vertical cup load: 75 kg

 

In v homolomo karton?u ti pi?e NDM 1600 al manj?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja razumem. Zanima me pa res, v ?em je trik da v angliji je max 1600 pri nas pa kao 1400 :)

 

Sicer ne gledam bogve kaj. Gledal sem hobby prikolice, s postavitvijo pograd, miza, postelja in v taki kombinaciji je min NDM prikolice ravno 1400, kar je pa ?e preve?.

 

?e gleadm Adrio v isti postavitvi gre skozi, ker niso tako te?ke, beri nimajo toliko opreme, tanj?e stene, tla , itd...

In v homolomo karton?u ti pi?e NDM 1600 al manj?

1600 seveda - isto kot tale copy paste iz certifikata

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Hm, a je potem mo?no, da ta kljuka ki jo imam jaz gor, da ima ta max 1400 in so temu primerno spremenili homolomo? ?eprav sej ta podatke je notri ?e od ?tarta, ko kupi? nov avto recimo brez kljuke..

kolk je ?e te?ka mirajka? 

Sicer pa ?e se prav spomnim je to da je te?je od vle?enega za tiste brez zavore, in ne na splo?no. Ej tolk je teh pravil.....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja, mislim da je NDM avta 2135kg. NDM prikolice pa 1400kg. Se pravi ?e dobi? prikolico te?ko 1400kg, rabi? kodo 96, da lahko vle?e?. ?e dobim prikolico 1350kg, gre skozi.

 

Vseen pa je zanimivo da taka razlika obstaja. ?e?ko za moj tip avta pravi, da kljuka prenese 1800kg. :-) Nisem pa gledal ?e papirjev, to sem videl na netu.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja, mislim da je NDM avta 2135kg. NDM prikolice pa 1400kg. Se pravi ?e dobi? prikolico te?ko 1400kg, rabi? kodo 96, da lahko vle?e?. ?e dobim prikolico 1350kg, gre skozi.

 

Vseen pa je zanimivo da taka razlika obstaja. ?e?ko za moj tip avta pravi, da kljuka prenese 1800kg. :-) Nisem pa gledal ?e papirjev, to sem videl na netu.

prenese ?e ampak nikoli ne dajo 100% ?tevilk .... :)

druga?e je ?el kolega s prikolico na tehni?ne, imel je 800kg, vzel ven hladilnik, ?el pod 750kg in se pelje s tretjo tablico :):) , razmi?ljam o istem, a bi jo moral prej zvagati na eni vagi za kamione

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja, sam to je pa napaka unega na tehni?nem? A niso va?ni papirji od prikolice? ?e pi?e NDM 1200 je 1200, ne glede na to kaj in koliko tovora ima? v prikolici. Al samo policaji tako gledajo?

pri prikolici ki ni tovorna je mislim da to kot ndm (namre? kar je notri je notri), itak je prepovedano nalagat in se peljat notri (ampak vsi vemo kaj dajemo notri :):)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Stvar je taka, stoji pa takole:

 

- po?itni?ka prikolica ima 800 kg. Ti vzame? ven hladilnik, jo stehta? in na tehni?nem pregledu doka?e?, da tehta manj. Pa ti tam popravijo v homologaciji na 750 in potem se ?teje kot lahki priklopnik, ki ga vozi? s tretjo tablico. Potem da? hladilnik nazaj, pa za na dopust ?e kak?no opremo zraven in te dobi kak policaj, ki se na stvari spozna, pa te pelje na tehtnico in tam poka?e 900 kg. Potem so pa porkoti...

 

- najve?ja dovoljena masa priklopnika je zapisana v homologaciji. In jo predpi?e proizvajalec vozila. In jo ne predpisuje posamezna dr?ava. Ker dr?ava nima ni? s konstruiranjem in izdelavo vozil.

 

- pri prikolici se vedno upo?teva lastna te?a IN nosilnost, torej skupna te?a prikolice

 

- pri priklopniku DO 750 kg skupne mase NI potrebna naletna zavora. Lahko pa jo ima.

 

- priklopnik brez naletne zavore ne sme presegati polovico te?e vle?nega vozila

 

- V Sloveniji pa velja zakon, da lahko vle?e? prikolico te?e 1400 kg najve?je dovoljene skupne te?e BREZ E kategorije, vendar pod pogojem, da skupina vozil (avto in prikolica skupaj) ne presegata najve?je dovoljene mase 4250 kg. Pri tem je pomembna ?e ena stvar: policista ne bo zanimalo, ?e ti trenutno nima? polno nalo?eno in je trenutna skupna masa ustrezna, ampak bo pogledal dokumente in ?e je tam napisana prevelika najve?ja dovoljena skupna te?a, bo? dobil polo?nico za 500? in prepoved nadaljevanja vo?nje.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ker se generalnemu uvozniku pri urejanju nacionalne homologacije ni dalo dosti migat, ampak je naredil copy/paste od ?esa podobnega in je re?eno. Ali pa je enostavno prekopiral od starega modela. Ali pa je znal angle??ino tako kot Bratu?kova in je kak?no re? pome?al...

 

Vsekakor na?a dr?ava ne predpisuje, kako te?ko prikolico posamezno vozilo lahko vle?e. To je prepu??eno proizvajalcem vozil, da dolo?ijo za svoja vozila sami. In ni nobenih drugih omejitev kot zgolj konstruktorska.

 

 Je pa v odvisnosti od najve?je dovoljene te?e vozila in najve?je dovoljene te?e prikolice odvisno, katere kategorije mora? imeti v vozni?ki.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tabela na strani 4-14

motor LF 1500kg

motor L8 1300kg

diesel motor 1600kg

Na strani 4 - 15 je pa za Nem?ijo in Avstrijo, je pa na vsaki postavki 200kg ve?...

 

A lahko napi?e?, za katero vozilo konkretno gre (model), ker imam nekoga, ki ga lahko vpra?am za natan?nej?o razlago in ki se ravno pri Mazdah ukvarja s temi stvarmi (?ele zdaj sem se spomnil nanj). Pa bomo hitro na jasnem, kaj je na stvari.

 

Sem poskeniral... Now go figure. Bencinarji vle?ejo ve? kot dizel :-)

 

Ja, vem. Predvsem iz rezervoarja...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

2.2 motor vle?e 1400kg. 2.2 motor vle?e 1600kg. Kaj je razlika ne vem. V specifikacijah je isto, samo hp ima 16.3 kompresijo, Lp pa 16.1.

 

U bistvu ta 2.2 Lp motor vle?e najmanj od vseh... Po homologaciji, kar je presenetljivo...

 

9443e52ebba10db3fc9369e73dab4fd9.jpg

 

576f36ef2b0c67dc8fc212c762022261.jpg

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

A lahko napi?e?, za katero vozilo konkretno gre (model), ker imam nekoga, ki ga lahko vpra?am za natan?nej?o razlago in ki se ravno pri Mazdah ukvarja s temi stvarmi (?ele zdaj sem se spomnil nanj). Pa bomo hitro na jasnem, kaj je na stvari.

 

 

Mazda 6 letnik 08. To je iz navodil za uporabo za te letnike in verjetno do facelifta... Se pravi 08, 09 in 10 letniki. Na homologaciji in navodilih je isto pri mojem primeru...motor LF in skupna te?a priklopnega vozila 1500kg...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Zanimiv razplet kvalifikacij.
    • Ampak, tista proslava vsako leto na štadionih je bila za tiste čase kar paša z oči in meni kot mulcu takrat je bla všeč. Mislim, bla je vsaj veliko bolj normalna kot Eurovizija dan danes.
    • Te usmeritve je izdala Grška vlada na osnovi pobude trajektnih prevoznikov. Močno dvomim, da bi si prevozniki pljunili v lastno skledo, če ne bi bilo nekaj na tem, da na trajektih so EV-ji pač potencialna nevarnost, ki ni zanemarljiva.   pa še seznam omejitev: Prevod ukrepov, ki se nanašajo na električna in hibridna vozila pri prevozu s trajekti v Grčiji Med nakladanjem vozil z alternativnimi viri energije (AFV) je potrebno: Evidentiranje: Zabeležiti tip vozila in njegovo lokacijo na ladji ter namestiti ustrezne oznake na vidno mesto na vozilu. Preverjanje temperature baterije: Pri vseh električnih in priključnih hibridnih vozilih je treba preveriti temperaturo baterije. Obveščanje posadke: Vozniki/potniki morajo nemudoma obvestiti posadko, če prejmejo kakršno koli opozorilo ali alarm iz vozila. Omejitve pri nakladanju AFV: Električna in priključna hibridna vozila: Raven napolnjenosti baterij ne sme preseči 40 % njihove skupne zmogljivosti. Vozila z drugimi alternativnimi gorivi (UNP, zemeljski plin): Rezervoarji za gorivo ne smejo biti napolnjeni več kot 50 % njihove skupne zmogljivosti. Poškodovani sistemi napajanja, rezervoarji ali baterije: Vozila z poškodovanimi sistemi napajanja, rezervoarji ali baterijami se ne smejo nalagati, razen če so ti deli odstranjeni. Vozila, pri katerih ni jasno, ali so baterije poškodovane, se prav tako ne smejo nalagati in prevažati. Odgovornost lastnika: Odgovornost za zagotovitev, da ni poškodb na sistemu napajanja, rezervoarjih ali baterijah vozila, je izključno na strani lastnika vozila. Dodatni varnostni ukrepi: Upoštevanje teže pri zlaganju: Pri zlaganju vozil je treba upoštevati njihovo težo, zlasti pri električnih vozilih, ki so v povprečju 25 % težja od običajnih vozil. CCTV nadzor: Vozila AFV je treba nalagati na območjih z neoviranim CCTV nadzorom. Prezračevanje: Med nakladanjem/razkladanjem in med plovbo je treba zagotoviti delovanje sistema umetnega prezračevanja nakladalnega prostora (če gre za zaprt prostor za tovor ro-ro ali posebno kategorijo, kot je določeno v Direktivi 2009/4/ES). Prednostno nalaganje na odprtih prostorih: Vozila je treba prednostno nalagati na odprtih prostorih, če so taki prostori na voljo in je to praktično in izvedljivo.
    • Poglej tam od 37:30 pa sploh ni govora o bateriji ampak nek pretvornik in to na letniku 2016 in kasnejših. Zadeva zagori in del stane preko 4 jurje, če pa oni zrihtajo pa 1800€.   Ker tako rad naštevaš je popravljanje je servis EV motorja 1500€, baterije 1500€, tega konverterja 1800€. Pa to so popravila z rabljenimi komponentami, ker če se gre na novo je cena krat 3. Vse našteto pri dizlu se popravlja z novimi deli pa prideš tam nekje v območje popravil komponent EV-jev z rabljenimi deli.   Ampak kaj je pa najbolj pomembno. ZA ICE imaš servisov veliko , tudi specializiranih za DPF pa turbine, injektorje itd. Tukaj pa model pove, da so v Evropi samo trije taki, ki se s tem ukvarjajo. Se pravi ni ne tradicije ne razpršenosti znanja. Enostavno si ali prisiljen na uradnem servisu menjat po astronomskih cenah ali pa iskat med temi tremi ali boš lahko poservisiral svojo težavo.   Bom povedal še 1x - za lastništvo EV-ja je tko kot praviš, čim manj moraš razmišljat in verjet v srečo, da bo vse OK. Enostavno moraš biti zelo velik optimista (eni bi sicer rekli nekaj drugega) in računat na to, da boš šel lepo brez pretresov skozi lastništvo EV-ja. A bo kdaj bolje? Verjetno da ja, ampak zdaj se še vedno orje ledino, ker EV zgodba pri večini proizvajalcev sploh še nima tradicije oziroma pri novih firmah je nikoli sploh še ni imela.
    • Samo pazi, da bo baterija dovolj prazna, preden bos sel na trajekt   Grški trajekti: sprejeli so veliko omejitev za baterijske avtomobile SIOL.NET Grki so na svojih trajektih sprejeli omejitev, da bodo na krov sprejeli električne avtomobile in priključne hibride le takrat, ko bodo njihove baterije napolnjene kvečjemu 40-odstotno...  
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.