Skoči na vsebino

Vleka prikolice - 2.2. diesel


SpEkTr

Priporočeno sporočilo

No ja no...

 

 

 

Najve?ja dovoljena masa prikolice, ki jo lahko doti?no vozilo vle?e, je definirana v homologacijskih podatkih doti?nega vozila. Le-te se lahko glede na ?tevilko raz?iritve homologacijskega dokumenta (aktualna verzija in njene morebitne predhodnice) med seboj tudi razlikujejo.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Torej lahko razumemo nekako tako: tisti, ki je opravljal nacionalno homologacijo, ni preverjal prav vseh podatkov, pa? pa je naredil copy-paste prej?njega modela. Po liniji najmanj?ega odpora...

 

A lahko preveri? ?e eno stvar: vsaj jaz na BTjki imam kovinsko plo??ico, kjer je vgravirana najve?ja dovoljena obremenitev posamezne osovine ter kolik?na je najve?ja dovoljena masa priklopnika brez zavore in priklopnika z zavoro. Pri meni se podatki ujemajo s homologacijo. Pa pri tebi?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

1950 kg je dovoljena skupna te?a avta, potnikov in tovora...+1500kg prikolica, pa smo na 3450kg...

Prva ima lahko maksimalno 1010kg, zadnja pa 1040kg, s tem, da vsota prve in druge ne sme presegat 1950kg...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pri moji pa pi?e 2135 za avto in max 3535 :) Valda je razlika 1400 :) Prva os ma nekaj ?ez 1000kg, druga pa n ekaj ?ez 1100kg se mi zdi..

Potem je to ze vse to tovarnisko definirano

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jup, danes sem dobil preblisk. Na izpisku al ra?unu od servisa pi?e low power. Torej tri verzije motorja so:Lp, mp in hp. Lp vle?e 1400,ostali dve pa 1600. To je logi?no, naj?ibkej?a pa? manj vle?e. Je pa ?e vedno zanimivo to, da v nemciji Lp verzija vle?e toliko kot pri nas hp(high power). Ne vem, al majo manj klancev tam :-)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Nisem temo sledil od za?etka. Opozoril bi na problem skupne te?e skupine vozil.

Pri te?i avtomobila in prikolice je potrebno upo?tevati omejitev voznika. Za B kategorijo je maksimalna dovoljena te?a obeh skupaj 3500 kg. ?e je ta te?a prese?ena je potrebno imeti dovoljenje za kategorijo C.

Pri tem se upo?teva maksimalna dovoljena te?a avtomobila in maksimalna dovoljena te?a priklopnika, ne glede koliko je dejanska te?a skupine vozil ob kontroli.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Nisem temo sledil od za?etka. Opozoril bi na problem skupne te?e skupine vozil.

Pri te?i avtomobila in prikolice je potrebno upo?tevati omejitev voznika. Za B kategorijo je maksimalna dovoljena te?a obeh skupaj 3500 kg. ?e je ta te?a prese?ena je potrebno imeti dovoljenje za kategorijo C.

Pri tem se upo?teva maksimalna dovoljena te?a avtomobila in maksimalna dovoljena te?a priklopnika, ne glede koliko je dejanska te?a skupine vozil ob kontroli.

 

Ni ravno tako.

 

Voznik, ki ima samo B kategorijo, lahko vozi vozilo do 3500 kg najve?je dovoljene skupne mase in skupino vozil (torej vle?no vozilo in priklopnik) skupne te?e 4250 kg, pri ?emer vle?no vozilo ne sme presegati 3500 kg.

 

?e skupina vozil (torej vle?no vozilo in priklopnik) presega 4250 kg, vle?no vozilo pa ne presega 3500 kg, mora imeti voznik poleg B ?e E kategorijo.

 

?e ima vle?no vozilo ve? kot 3500 kg, mora imeti voznik C kategorijo.

 

Ne glede na obliko in predelavo vozila: ?e ima vozilo manj kot 9 sede?ev z voznikovim vred, ni potrebna D kategorija (v?asih iz avtobusa naredijo potujo?o trgovino ali potujo?o knji?nico ali avtodom. ?e so sede?i odstranjeni in je vozilo homologirano na najve? devet sede?ev z voznikovim vred in brez stoji??, pade v C kategorijo pa ?eprav je za osnovo predelave vzet avtobus, za katerega je potrebna D kategorija. Enako velja za tovorno vozilo. ?e ima 3000 kg lastne te?e in kljub mo?nosti, da ima ?e 4000 kg nosilnosti ga kdo homologira na 500 kg nosilnosti, dobimo najve?jo dovoljeno maso 3500 kg in zato je vozen z B kategorijo). Najbr? ni potrebno posebej poudarjati, da se je v tem primeru potrebno dr?ati omejitev iz homologacije in se ne sme preva?ati ve?, kot pi?e v homologaciji kljub temu, da tovarni?ki podatki vozila to dovoljujejo.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.