Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni!

 

 

Imam problem z mojo mazdo 6.

 

 

Prdv?eraj?njim sem pri?el na Hrva?ko obalo (Mljet). Kar lepa tura, avto je normalno laufal do tja, a v?eraj (naslednje jutro) je te?ko v?gal. V prostem teku sploh ne v?ge prav oz. po eni sekundi ugasne (sli?i se tak kot da bo zru?o motor.

 

Avto v?ge samo z dodajanjem gasa, ki ga moram dr?at okrog 15 s na 1000 obratih, potem pa avto normalno te?e v prostem teku. Ugotovil sem tudi, da nima take mo?i oz. da konketno v 3. prestavi od 2000 obratov naprej ne vle?e tako kot bi mogo in cuka (pospe?ki od 2000 pa do 3000 obratov naprej so slab?i - kot da ni take mo?i)?

 

 

A je mo?no, da je problem z nafto - nazadnje sem tankal na INI?

 

Mi lahko kdo kaj pomaga svetuje, kaj nardit v tem primeru?

 

Hvala za vsako pomo?.

 

Lp, Boris

Napisano

Imv ventil (se en...) zjutraj je bilo verjetno hladno a ne

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Glede, da ima? probleme v vseh obratih tole ne bo IMV ventil ampak nekaj drugega in ?isto mo?no, da si kak?no gnojnico notr vliv sploh, ?e si na kaki zakotni pumpi tankal.

33112_1.png

Napisano

No moram povedat, da mrzlo tu ni, saj sn na Mljetu (najtopleje poleg Dubrovnika).

Tankal  sem pa na Hrva?kem OMW in pa na bencinski INA.

 

In kaj naj naredim?

Je to " nevarno" za motor?

 

Kaki so priakovani stro?ki?

 

 

 

Napisano

jaz ?e vedno stavim na imv ventil. 

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

jaz ?e vedno stavim na imv ventil. 

 

jaz ?e vedno stavim na imv ventil. 

 

jaz ?e vedno stavim na imv ventil. 

 

jaz ?e vedno stavim na imv ventil. 

Napisano

Zanima ?e me slede?e:

 

 

1. A bom lahko sploh varno pri?el do doma ali je reskirano (okvara motorja in podobno)?

 

2. Stro?ki IMV ventila in kako funkcijo opravlja?

Napisano

Dokler vzge vzge le v leru zna ugasat, so bili pa tudi problemi ko ni vec vzgal. Drugace ventil in delo ene 350 ojro, bi pa prej preveril pro kakem pelko servisu.

 

A si se kaj probal?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

No moram vam povedat, da je res bil kriv imv ventil.  Samo mislim, da sem se fajn zajebo, ker sem dal not rabljenega (150 eur) in mi spet zajebava. Kaj pa ?e kupim novega z ebaya (je rizi?no)?

 

Novo je le novo a ne?

Napisano

Hja... rabljenga zato prodajajo, ker je bil verjetno tudi ?e pokvarjen. IMV ventil mora? kupiti nov pa ?etudi je ?e 100? dra?ji - ni druge.

33112_1.png

Napisano

Evo mene zopet. nisem ve? dovolj pameten, kaj je narobe z mojim konji?kom. Po menjavi IMV ventila (rabljen ventil) mi je avto normalno v?gal, vendar mi je ob?asno hladen ?elel crknit pri v?igu (tudi obrati so nihali neobi?ajno, kar se v preteklosti ni dogajalo), pa tudi topel je v?asih ?elel crknit????

 

Danes sem avto zjutraj normalno v?gal, ni mi ne cukal, tudi v prostem teku je normalno laufal. Peljal sem se normalno brez cukanja in kakr?nikoli te?av, dokler nisem pri?el domov, pustil avto v?gan (prosti tek), stopil ven, odprl gara?o in avto mi naenkrat crkne. Sku?am ga v?gat (normalno da brez gasa ker je bil topel motor) in avto spet crkne. To sem ponovil 3X in je avto crknil, ko sem pa dodal gas in ga dr?al okrog 20 sekund je zopet laufal normalno. Zopet avto ugasnem in ga sku?am zagnati brez gasa in avto spet normalno v?ge?!

 

Nimam pojma zakaj se to dogaja?

Napisano

Obstajata dve varianti tega ventila, a se ve kako jih lo?i? oz kateri motorji imajo katero dol?ino?

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Obstajata dve varianti tega ventila, a se ve kako jih lo?i? oz kateri motorji imajo katero dol?ino?

Dolg je do 136 konjev, pred dpf, kratki pa DPF serija 143 konjev.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Dolg je do 136 konjev, pred dpf, kratki pa DPF serija 143 konjev.

A ve? morda ?e ?tevilki obeh, ker ti tak vse ve?? :rispekt:

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Jaz tud in sicer iz Sežane proti Komnu, šel malo čez Volčji Grad (15% klanec). Zaradi izredno slabih oznak kolesarke, sem nazaj grede zašel in se znašel v Dutovljah, pa v Tomaju, pa čez Križ in čez neke vukojebce preko strmega makedama nekak nazaj v Sežano. S tole kolesarko so res dobro nategnili EU. Vsaj 5km gre po državnih cestah in zame to pač ni kolesarska povezava kakor so se hvalili.    Ampak OK, je pa res razgibana, gore dole skozi gozdove pa mimo polj. Kljub kritiki bi jo vseeno priporočil za malo uživanja na Krasu.
    • To je to... večina prvih lastnikov nima težav. Če se pa kupuje avte, ki so bil na fafing, al pa kakšni poslovni najemi ipd pol je pa seveda lahko svašta. Takih avtov se pač ni nikoli niti malo čuvalo, saj so šli po garanciji takoj v prodajo.   In pol pride nekdo, ki računa, da bo prihranil s takim nakupom... v bistvu je pa kupil le loterijsko srečko v upanju da bo dobitna.
    • Men se zgodi 1x na dva meseca, da moram malo "loviti" regeneracijo. Zato sem pa napisal, "če je možno". Če ni pač ni... ne rabiš trpet pa se okrog vozit, če pa moram kdaj narest dodatna 2km pa tud ne bo svet s tečajev padel.
    • Kitajci delajo mostove na kitajskem 2x dražje kot drugod. Tako so firme polne denarja (prikrita državna pomoč) in z lahkoto žgejo dumping ter tako uničujejo trg izven kitajske.
    • Kitajci so pa itak upiljeni: polni denarja, Evropa jim je šenkala vse znanje, imajo vso proizvodnjo zase in za 2/3 sveta, imajo rudna bogastva, nimajo pedrov in lezbijk, nimajo Grete in podobnih, nimaš pravice niti prdnit, če ti Partija ne dovoli, ... ... ...    Se sploh ne čudim njihovim projektom. So sposobni narediti v enem letu to, kar pri nas nismo sposobni v dveh letih samo sprojektirat...
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.