borisdrei Napisano 21. september, 2014 Prijavi Deli Napisano 21. september, 2014 Pozdravljeni! Imam problem z mojo mazdo 6. Prdv?eraj?njim sem pri?el na Hrva?ko obalo (Mljet). Kar lepa tura, avto je normalno laufal do tja, a v?eraj (naslednje jutro) je te?ko v?gal. V prostem teku sploh ne v?ge prav oz. po eni sekundi ugasne (sli?i se tak kot da bo zru?o motor. Avto v?ge samo z dodajanjem gasa, ki ga moram dr?at okrog 15 s na 1000 obratih, potem pa avto normalno te?e v prostem teku. Ugotovil sem tudi, da nima take mo?i oz. da konketno v 3. prestavi od 2000 obratov naprej ne vle?e tako kot bi mogo in cuka (pospe?ki od 2000 pa do 3000 obratov naprej so slab?i - kot da ni take mo?i)? A je mo?no, da je problem z nafto - nazadnje sem tankal na INI? Mi lahko kdo kaj pomaga svetuje, kaj nardit v tem primeru? Hvala za vsako pomo?. Lp, Boris Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
jures Napisano 21. september, 2014 Prijavi Deli Napisano 21. september, 2014 Imv ventil (se en...) zjutraj je bilo verjetno hladno a ne Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
Boss Napisano 21. september, 2014 Prijavi Deli Napisano 21. september, 2014 Glede, da ima? probleme v vseh obratih tole ne bo IMV ventil ampak nekaj drugega in ?isto mo?no, da si kak?no gnojnico notr vliv sploh, ?e si na kaki zakotni pumpi tankal. Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
borisdrei Napisano 22. september, 2014 Avtor Prijavi Deli Napisano 22. september, 2014 No moram povedat, da mrzlo tu ni, saj sn na Mljetu (najtopleje poleg Dubrovnika).Tankal sem pa na Hrva?kem OMW in pa na bencinski INA. In kaj naj naredim?Je to " nevarno" za motor? Kaki so priakovani stro?ki? Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
jures Napisano 22. september, 2014 Prijavi Deli Napisano 22. september, 2014 jaz ?e vedno stavim na imv ventil. Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
borisdrei Napisano 24. september, 2014 Avtor Prijavi Deli Napisano 24. september, 2014 jaz ?e vedno stavim na imv ventil. jaz ?e vedno stavim na imv ventil. jaz ?e vedno stavim na imv ventil. jaz ?e vedno stavim na imv ventil. Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
borisdrei Napisano 24. september, 2014 Avtor Prijavi Deli Napisano 24. september, 2014 Zanima ?e me slede?e: 1. A bom lahko sploh varno pri?el do doma ali je reskirano (okvara motorja in podobno)? 2. Stro?ki IMV ventila in kako funkcijo opravlja? Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
jures Napisano 24. september, 2014 Prijavi Deli Napisano 24. september, 2014 Dokler vzge vzge le v leru zna ugasat, so bili pa tudi problemi ko ni vec vzgal. Drugace ventil in delo ene 350 ojro, bi pa prej preveril pro kakem pelko servisu. A si se kaj probal? Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
borisdrei Napisano 25. september, 2014 Avtor Prijavi Deli Napisano 25. september, 2014 ?ele ko se vrnem v Slovenijo bom ?el do svoega mehanika, nisem imel mo?nosti, da bi koga kaj povpra?al. Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
Žirinofski Napisano 25. september, 2014 Prijavi Deli Napisano 25. september, 2014 mal za orientacijo Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
borisdrei Napisano 31. oktober, 2014 Avtor Prijavi Deli Napisano 31. oktober, 2014 No moram vam povedat, da je res bil kriv imv ventil. Samo mislim, da sem se fajn zajebo, ker sem dal not rabljenega (150 eur) in mi spet zajebava. Kaj pa ?e kupim novega z ebaya (je rizi?no)? Novo je le novo a ne? 1 Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
Matej Omejc Napisano 31. oktober, 2014 Prijavi Deli Napisano 31. oktober, 2014 mal za orientacijo svaka ?ast za posnetek kok more bit ohm ? 1,7 ?e se ne motm Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
Boss Napisano 31. oktober, 2014 Prijavi Deli Napisano 31. oktober, 2014 Hja... rabljenga zato prodajajo, ker je bil verjetno tudi ?e pokvarjen. IMV ventil mora? kupiti nov pa ?etudi je ?e 100? dra?ji - ni druge. Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
borisdrei Napisano 4. november, 2014 Avtor Prijavi Deli Napisano 4. november, 2014 Evo mene zopet. nisem ve? dovolj pameten, kaj je narobe z mojim konji?kom. Po menjavi IMV ventila (rabljen ventil) mi je avto normalno v?gal, vendar mi je ob?asno hladen ?elel crknit pri v?igu (tudi obrati so nihali neobi?ajno, kar se v preteklosti ni dogajalo), pa tudi topel je v?asih ?elel crknit???? Danes sem avto zjutraj normalno v?gal, ni mi ne cukal, tudi v prostem teku je normalno laufal. Peljal sem se normalno brez cukanja in kakr?nikoli te?av, dokler nisem pri?el domov, pustil avto v?gan (prosti tek), stopil ven, odprl gara?o in avto mi naenkrat crkne. Sku?am ga v?gat (normalno da brez gasa ker je bil topel motor) in avto spet crkne. To sem ponovil 3X in je avto crknil, ko sem pa dodal gas in ga dr?al okrog 20 sekund je zopet laufal normalno. Zopet avto ugasnem in ga sku?am zagnati brez gasa in avto spet normalno v?ge?! Nimam pojma zakaj se to dogaja? Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
mazda_mx Napisano 4. november, 2014 Prijavi Deli Napisano 4. november, 2014 Nov IMV ventil zelo pomaga v takem primeru. Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
mazdaman Napisano 7. november, 2014 Prijavi Deli Napisano 7. november, 2014 Obstajata dve varianti tega ventila, a se ve kako jih lo?i? oz kateri motorji imajo katero dol?ino? Citiraj Za vse vaše ideje urejanja okolice www.gabioni.si Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
YavarYe X6V6 Napisano 7. november, 2014 Prijavi Deli Napisano 7. november, 2014 Obstajata dve varianti tega ventila, a se ve kako jih lo?i? oz kateri motorji imajo katero dol?ino?Dolg je do 136 konjev, pred dpf, kratki pa DPF serija 143 konjev. 1 Citiraj Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS. "Life is too short, to drive slow-shitty cars." Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
mazdaman Napisano 7. november, 2014 Prijavi Deli Napisano 7. november, 2014 Dolg je do 136 konjev, pred dpf, kratki pa DPF serija 143 konjev.A ve? morda ?e ?tevilki obeh, ker ti tak vse ve?? Citiraj Za vse vaše ideje urejanja okolice www.gabioni.si Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
mazda_mx Napisano 7. november, 2014 Prijavi Deli Napisano 7. november, 2014 RF5 motorji so tastari. RF7 tanovi z DPF. To mora pisat ob ventilu. Kjerkoli se ze to prodaja. 1 Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.