Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Bok

 

Spet neke te?avice z ?estico... Ne vem ?e mi je crknil moto?ek za nastavitev lu?i v ?arometu ali senzor za vi?ino... Ko dam kontakt se ?uje brnenje motor?ka, vendar se ne zgodi ni?...

 

Motor?ek ali senzor, to je zdaj ?

 

hvala

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

Zani? ?aromet, ker je pokvarjen mehanizem za spreminjanaje-avtomatsko nastavitev vi?ine. Potrebna je zamenjava celotnega ?arometa, na ?alost.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

 

 

 

Bok

 

Spet neke te?avice z ?estico... Ne vem ?e mi je crknil moto?ek za nastavitev lu?i v ?arometu ali senzor za vi?ino... Ko dam kontakt se ?uje brnenje motor?ka, vendar se ne zgodi ni?...

 

Motor?ek ali senzor, to je zdaj ?

 

hvala

?e no?e? kupit nove lu?i jo lahko ro?no (fiksno) nastavi?.To naredi? tako, da  zapelje? avto  pred kak zid, vzame? imbus klju? 6 in vrti? vijak na lu?i zgoraj toliko ?asa, da sta oba snopa poravnana.Paziti mora?, da ne gre? previsoko z snopom, ker ti druga?e "pade" vijak iz navoja in  vse skupaj gre dol. In potem mora? razdret celo lu?, da dobi? vijak spet v navoj.V ve?ini primerov je tak?na nastavitev v redu razen, ?e ima? ful nalo?en avto do tilta. Takrat pa? spet pred zid in z imbusom "spusti?" lu?.

To ti je najcenej?a varianta.Je pa fora, da ti bo lahko ta lu?, ki te zafrkava  ?ez nekaj ?asa sama od sebe za?ela spet funkcionirat in ti bo svetila previsoko, ker ?e si jo prej na?telal  ro?no bo mislila, da je to sedaj spodnja to?ka.

Takrat spet "popravi?" nivo in pri naslednjem vklopu bo svetila v redu.

Seveda vsak to naredi na svojo lastno odgovornost.

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Po Mazdinih lastnih navedbah bo motor skyactiv-z, ki bo nadomestil motorja skyactiv-g in -x, nadgradnja slednjega.     Več na 👇 Where Engine Dreams Meet Possibilities: The SKYACTIV-Z Challenge and Mazda’s Internal Combustion-Focused Electrification Strategy WWW.MAZDA.COM While the move toward electrification for carbon neutrality intensifies across the automotive industry, Mazda remains committed to...   Meni je všeč, da se Mazda v času vsesplošnega pompa okoli elektrifikacije trudi razviti čim bolj učinkovit motor z notranjim izgorevanjem.
    • To ni moja trditev ampak Mazdina.
    • Glede na to, da vemo, da se zavore že tako ali tako na M6 pregrevajo, jih lahko to še dodatno segreva?   Jaz se vozim hitreje kot 130kmh in vsakodnevno preživim kar nekaj časa na AC..   Bi mi jih ziher priporočila? EDIT: Še to... ko doma pozimi zalaufaš peč na drva in so radiatorji na 40 stopinj, ga ne morš več držat kot 3 s.. si ziher @50keda, da bi lahko držal gumo pri 60?  
    • Ker vsi škrtarite za par jurjev, pa vzamete tisto, ki je bolj poceni. Če bi bil motor 1.5 bi vzeli to, samo da čim ceneje. 😄 Pa kako je bolj dovršen, če je že enih 15 let nespremenjen na trgu. To je isto, kot bi primerjal golfa 4-ko z zadnjo verzijo golfa. To je takšna primerjava , kot recimo kaseta vs CD, da boš lažje razumel. 😉
    • Osebno mnenje avtorja, ki najbrž trpi, da ta motor ni prišel na ameriško tržišče. Komentarji pod člankom povedo vse, še posebej ta: "You have no idea what are you talking about. Period."
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.