Skoči na vsebino

Mors prodaja pu?ke in avte :)

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Ok prodaje oro?ja ne bom komentiral, mi je pa zanimivo v kak?nem stanju so vozila:

http://www.mo.gov.si/si/javne_objave/ravnanje_s_stvarnim_premozenjem/premicnine/javne_drazbe/3_javna_drazba_premicnega_premozenja/

 

Takoj odpustit vse vodje avtoparkov, ki so dopu??ali tak?no stanje vozil. Halo ? To jj na? denar mamu jim spalim lenuharsko. Nikol nobenga ne moti to krdelo v zeleno oble?enih pajacev ki res ne delajo ama ni?. Ko se omenja JS pa vedno policaji u?itelji gasilci. Tele bi blo treba spra?it tukiaj denar o?itno v potokih te?e stran.

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Napisano

Audi 80 S2 je pa izgleda nekaj redkega. ?e bi se ga dalo kupiti samega (ne v sklopu parih vozil) bi se mogo?e celo spla?alo kupiti. 

 

 

 

The convertible bumper was also used on the S2, one of the sport versions of the Audi 80, powered by a 230PS 20V turbo engine. The S2 was available as Coup? (Engine 3B: 5'469 cars, ABY: 1'901 cars), Avant (1'818 cars) and -shown here- as ultra-rare sedan; with 271 cars one of the rarest Audis of all times. In Avant and sedan only the modern ABY engine was installed, among other features it had an Overboost function which raised the boost for a short period of time (for overtaking for example).

 

s2sedant.jpg

Napisano

Audi 80 S2 je pa izgleda nekaj redkega. ?e bi se ga dalo kupiti samega (ne v sklopu parih vozil) bi se mogo?e celo spla?alo kupiti. 

 

 

s2sedant.jpg

Res je.

Je ?e zelo iskan med kolekcionarji oziroma zbiratelji.

Kje si pa to na?el?

Napisano

Kok me pa ma da bi kej tazgale spremenu v nek mini avtodom pa potoval z njim po evropi :)

 

4f14b671cc.jpg

 

Sicer vsak po svoje, a jaz bi za potepanje po Evropi izbral raje kaj var?nej?ega, na ni?jem podvozju in z dvokolesnim pogonom.

 

Bi bil pa takle krasen za predelat v mini avtodom, pa na potep po Afriki in celi Aziji. To pa ?e mene mika, ?eprav bom jaz (enkrat, ko bom imel dovolj denarja), mini avtodom postavil na TAM 150 T11.

Napisano

Ok prodaje oro?ja ne bom komentiral, mi je pa zanimivo v kak?nem stanju so vozila:

http://www.mo.gov.si/si/javne_objave/ravnanje_s_stvarnim_premozenjem/premicnine/javne_drazbe/3_javna_drazba_premicnega_premozenja/

 

Takoj odpustit vse vodje avtoparkov, ki so dopu??ali tak?no stanje vozil. Halo ? To jj na? denar mamu jim spalim lenuharsko. Nikol nobenga ne moti to krdelo v zeleno oble?enih pajacev ki res ne delajo ama ni?. Ko se omenja JS pa vedno policaji u?itelji gasilci. Tele bi blo treba spra?it tukiaj denar o?itno v potokih te?e stran.

 

Kaj pa ni prav? Sem si malo ogledal in glede na kilometre pri ve?ini vozil skoraj ni kaj drugega za pri?akovati:

 

AUDI 80 S2                            letnik 1994 ima prevo?enih 161.600 km

FIAT BRAVA 1.4 SX               letnik 1997 ima prevo?enih 183.430 km

SUBARU LEGACY RANGER letnik 1993 ima prevo?enih 329.000 km

VW GOLF 1,8 CL                   letnik 1995 ima prevo?enih 315.000 km

VW GOLF 1,6 CL                   letnik 1995 ima prevo?enih 283.911 km

VW GOLF 1,8 GL VARIANT   letnik 1995 ima prevo?enih 289.450 km

VW GOLF GTI 16V                 letnik 1994 ima prevo?enih 383.350 km

RENAULT CLIO 1,2                letnik 1998 ima prevo?enih 196.500 km

RENAULT R-5 CAMPUS        letnik 1993 ima prevo?enih 228.099 km

LAND ROVER DISCOVERY   letnik 1991 ima prevo?enih 302.301 km

PUCH 250GD                         letnik 1990 ima prevo?enih 310.230 km

TAM 80 T5B                           letnik 1986 ima prevo?enih 149.300 km

RENAULT MEGANE               letnik 2001 ima prevo?enih 393.680 km

 

Glede na to, da so to slu?bena vozila, ki jih vozijo vsi in glede na to, da je to vojska, ki se ne vozi zgolj in samo po asfaltnih cestah, menim, da so v primernem stanju. Bi pa bilo za odpustit marsikaterega pripadnika Slovenske vojske, ki pa se s slu?benim vozilom iz?ivlja in po?ne z vozilom vse tisto, kar s svojim nikoli ne...

Napisano

a to se dejansko prodaja? Sva?ta, to je vse direktno za na odpad.

33112_1.png

Napisano

Stvar je pribli?no taka:

 

ker gre za javni sektor, se zadeve odpi?e. Nato se pripravi ponudba za prodajo in se poskusi z javno dra?bo. ?e ne uspe, se cena spusti in ponovno poskusi z javno dra?bo. ?e spet ne gre, odpeljejo na odpad. To pa naj bi bilo zato, da se ne bi na odpad vozile dobre stvari in pa zato, da se ne bi odpisi prilagajali (npr.: vodja avtoparka bi dal v odpis en dober avto, nato pa ga poceni odkupil ?e preden bi ga odpeljal na odpad...). 

 

In namesto, da bi na polo?aje postavili ljudi, ki jim zaupajo, naredijo celo birokracijo s tonami papirja in nekaj nadzorniki, da pazijo, da se ne bi goljufalo. No, tisti, ki so dovolj "visoko" itak vedo, kako se goljufa in to ne za nekaj 100?...

 

In tako imamo zbirokratizirano in drago dr?avo (na vseh podro?jih, ne samo v tem primeru) z neu?inkovitim sistemom proti goljufanju...

Napisano

Slivka,

 

Mene moti da so avti taki kot so ne glede na kilometre. Poskodbe se morajo sanirat

ne pa da so avti brez lamp

brez delov karoserij in ne vem kaj se vse. Marsikateri Janez, Joze, Franci ima tak avto in ga sproti popravlja ker mu drugega ne ostane. Nasi gospodi pa nekaj zjebejo postavijo v kot za 10 let potem bi pa odpisal. Je to ravnanje dobrega gospodarja? Men se ne zdi

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Napisano

Meni deluje kot, da je polno teh vozil bilo udele?enih v nesre?ah (prevrnjeni tovornjaki) in so potem dele pobrali in dali na dobre. Tu ni ni? narobe. Ali pa naprimer pri 300.000 km ko eni Renault petki crkne kuplinga se jim pa? ni ve? spla?alo menjati (primer, nisem se spu??al v detajle vsakega avtomobila). Amortizirali so se pa ?e zdavnaj, vsi tile avtomobili iz za?etka 90ih (!!!) da tovornjakov iz 70ih ne omenjam. 

Napisano

Tole ni ve? za na cesto, niti pod slu?ajno ne. A ?al bo to nekdo kupil za 50-100e malo po?ravfal preobrnil kmje in dal ceno 1000-1500......KER TO LAHKO V SLO NAREDI!

V tujini so taki avti ocenjeni na totalko, in morajo v pre?o. 

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

  • 1 mesec kasneje...
  • 3 meseci kasneje...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pomagalo bi ce bi konkretno napisal ime firme, saj ta vas tudi ni tako majhna da bi imela samo enega majstra?..... Jaz sem na zadnje menjal kompresor klime za oceta pri BEJA (zavhr pod smarno goro, pa ne vem ali so to ze pirnice)...odnos malo bolj kmečki🤣, ampak so mu pa zrihtali dobro in zadeva dela bp....(zdaj bo že eno leto)
    • Pozdravljeni, imam M6 2.5 at z 86k km in kakšen krat med vožnjo pri nizkih obratih 1,5k začne malo trest kot, da bi sklopka spodrsavala. Če dam gas, ali pa spustim gas izgine. Menjalnik dela super drugače, lepo menjuje v rikverc gre tudi brez problema. Olje in filter olja v menjalniku sta bila zamenjana (drain and fill). Mogoče bi kdo vedel kaj bi blo? Hvala in lep pozdrav!
    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.