Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Imel bi eno vpra?anje in sicer za vse, ki imate navadna jeklena plati??a in radkape: Je funkcija radkap dejansko ?e kaj drugega kot samo okras??

Namre? ve?krat  se mi je ?e zgodilo (nazadnje ravno zdaj ko je bil veter+sneg), da mi je sneg za?opalo fajn med radkapo pa felno in potem je seveda zmrznilo, jas pa ?tudiram celi cajt na avtocesti kaj za vraga se dogaja, da mi avto trese.

Razmi?ljam da jih sploh nebi ve? gor dajal ker pol ko trese pa vse dol jemat pa ?istit pa pol spet gor samo zavoljo ker lepo zgleda se mi res ne ljubi (sicer sem precej na cesti, cca 800 km/teden).

Napisano

Na zimskih gumah in jeklenih plati??ih nisem nikoli mel radkap gor.... :closedeyes: ...?rna barva plati?? na vsak avto pa?e... :zvizga: ...

Napisano

Jaz jih imam montirane vedno pozimi na vsakem avtu. Seveda uporabljam originalne, morajo pa biti ?imbolj zaprte. Neke "fency blabla varianta plastikfantastik" z velikimi odprtinami odpadejo, ker tam notri se pa res nabere sneg in potem ima? same probleme.

 

 

Seveda so prednosti: -

- avto je lep?i :danzoman:

- plati??a ne rjavijo, ker jih pesek in sol ne tepeta diekno

- ?e pa so ?e rjava, se pa ne vidi :danzoman:

- vijaki in matice so ?isti.

 

V glavnem, nikoli te?av z njimi, samo ustrezna plastika in ?im bolj zaprte morajo biti.

 

lp

Napisano

Na prvi Mazdi sem imel kovinske feltne in radkape pa ni bil nikoli problem sneg pod radkapo ampak je bil problem, da se je nabral na notranjem delu feltne s tem delno stopil in nato pomrznil, da je treslo kot pri norcih.

33112_1.png

Napisano

Konec koncev te hitro pride ceneje oz. si tam tam ?e nabavi? "zimske litke" - dvojno lakirane, colo manj?e in je to to. Prav tako vsako leto 2x pri?para? za centriranje in premonta?o (npr. jest sedaj ?e tretje leto nisem centriral), guma manj?e dimenzije je cenej?a, + pokrove ne izgubi?, ti jih ne ukradejo in konec koncev na litkah je avto lep?i. ?e ima? pa kovinska plati??a ?e od ?tarta pa razumem, v kolikor ne nabavi? litih letnih plati??.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Ventiili niso pravilno nastavljeni,bobina, šoba za benzin me je zj.... la pri podobnem posegu.
    • Evo, zopet se oglašam. Včeraj sem dobil orodje, danes sem odstranil pokrov ventilov in črpalko za gorivo, ter preveril poravnavo obeh odmičnih gredi - nista bili 100% točno poravnani: Potem sem odtegnil vijak na jermenici glavne gredi (gred sem že obrnil do vijaka, ki se vstavi v blok), zasukal odmično gred na izpušni strani, da sem lahko vstavil orodje. Za tem sem zategnil vijak na jermenici, odstranil 6mm vijak na jermenici, odstranil vijak iz bloka ter odstranil orodje iz odmičnih gredi. Potem sem glavno gred 2x obrnil s kotnim gonilom, da sem preveril, da se motor obrne ok in preden se je drugič čisto obrnil, vstavil vijak v blok. Obrnil glavno gred do vijaka, vstavil 6mm vijak v jermenico in z roko sem lahko vstavil orodje za poravnavo odmičnih gredi: Za tem sem odstranil vsa orodja, zaprl motor in priklopil vse cevi ter stikala. Avto pa sedaj dela isto kot pred tem posegom, torej vžge in ugasne po sekundi ali dveh. Če dodam plin slišim pokanje, če spustim plin avto ugasne. Vse lučke na armaturki ugasnejo! Z OBDjem sem preveril ECU in so bile zapisane 3 napaka, ki so se nanašale na senzor položaja stopalke za plin. Po izbrisu napak sem ponovno vžgal avto, ki je zopet takoj ugasnil, napak pa sedaj v ECU-ju ni...   Nimam več idej, v ponedeljek bom poklical na Mazda servis... Ima mogoče kdo od vas še kakšno idejo kaj bi lahko bilo? Aja, senzor vžiga je tudi pravilno nastavljen na 20 zob jermenice - se pa sliši kot da je vžig popolnoma "mimo"...
    • Le eden je dobil pet varnostnih zvezdic, razlog za skrb? SIOL.NET Ali ste vedeli, da je le eden od petih finalistov izbora Slovenski avto leta na varnostnem testu Euro NCAP prejel pet zvezdic?  
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.