Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Pa pomoje bo res najbolje najprej preveriti, ce je res ABS senzor tisti, ki je fu? ... lahko je verjetno tudi kaj drugega ... mogoce samo kaksen slab spoj ali pretrgan kabel ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sva imela s kolegom avto na dvigalki, kolo dol, preverila ?ico in spoje - konektorje od senzorja do ?katle zraven motorja, naredila test z ra?unalnikom...pa pri?la do ugotovitve, da je senzor fu?... Danes kolega zvedel, da je na mazdi original 81?...sam nisem ni? preverjal... Konec tedna bo avto saniran... Ne vem pa, zakaj je odpovedal senzor...to se mi ?e na nobenem avtu ni naredilo...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Glede na Google naj bi zgledal nakako takole

 

1PC-PACKAGE-MAZDA-6-ABS-Sensor-Anti-Lock

 

Je pa res, ?e je rjavina okrog njega (verjetno da je) ga je te?ko celega ven dobit. S kolegom sva ga (pri ?kodi) morala z izvija?em izbit po ko??kih ven. Ni slo druga?. Okrog je malo kovine ki prirjavi, ostalo pa plastika ki se zlomi pri demonta?i.

 

Ampak upajmo na najbolj?e - saj se gre za Mazdo ;)

28811_2.png

l.jpg.png28811_2.png

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Besede kolega so bile..."tole se bo utrgal..." ko je hotu od?raufat senzor dol... Pol je pa ?e reku, da se cel ?e ni ven dubu...senzor.. Mislim, da kolega ve, kaj dela...mu zaupam...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Evo ga...senzor zamenjan...lu?ke ugasnile...ni glih tak, kot na sliki zgoraj...avto spet BP... Stro?ek minimalen...senzor 84?...z delom je bilo pa 100?...tako da sem zadovoljen z rezultatom... :ouje::notworth::party0035:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Menjal na mazdi 6 pred cca 2 leti. Cena senzorja je bila Nem?kega 75 eur , ?e? da je originalen.

Cena zamenjave pa 50 eur. To je bilo 50 eur. vr?enih skozi okno, ko vidi? kako enostavno ga je zamenjati.

 

 

Uro?

Meni je delo ra?unal 15 ?...to zajema prvi obisk - priklop na ra?unalnik in ugotovitev napake...drugi obisk - avto na dvigalo, kolo in plastika pod blatnikom dol in pregled mo?ne mehanske po?kodbe od kolesa do "?katlice" pri motorju, priklopa na ra?unalnik in ugotovitve, da je res senzor fu?...nabava senzorja...tretji obisk - avto na dvigalo, kolo dol, izvrtanje senzorja ven...menjava...priklop na ra?unalnik...

V glavnem, tudi 50? je bilo delo vredno...na mazdi je bila nazadnje, ko sem pred 2 leti bil tam, ura 55?...bi me ta senzor minimalno 250? pri?el...

Marsikaj je nekomu ma?ji ka?elj kaj naredit, ?e ima prostor, orodje in je tega "foha"...?e se pa kaj zalomi...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

www.ebay.de

 

izvoli link do ebaya pa si sam poi??i kak?nega i??e?...

doma?e naloge pa namesto tebe ne bom delal ;)

Saj ni treba...sam pa ne znam tam iskat in klikat...

slika je lahko simboli?na.

Ja, lahko je, lahko pa ni...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Se strinjam, sam bencinarji ta letnik se prodajo s to ceno, kar je dejstvo in to je zanimivo... V Nemčiji ravno tako držijo ceno 9-10 k€ pa navzgor. Pred časom ko je se pri nas prodajala črna g145 katero sem tudi objavil v tej temi od 1.lastnika je bila 2013 in 200kkm, pa je bla zadnja objavljena cena 10.500€ in ga ni več na oglasih, pa sem avto videl v živo in ni bil bp. (Beri volan zguljen, sedež zguljen, tesnilo na voznikovih vratih uničeno, določene poškodbe spredaj na odbijaču barvane kar s čopičem in to govorimo o premeru 3-4 cm flikah, nekdo barval zavorne čeljusti s penzlom na debelo napacano kar čez rjo itd...).
    • Ja ubistvo je blo vse narjeno kar sm milsu da bom pri 200kkm, tko da brum-brum, pošrek nadalnjih 100kkm,..pol pa se zapelem v Anhovo, obrem avto proti soči, grem ven in spustim ročno.
    • To olje gre komot v Mazdo, še boljše je.   Original Mazdino olje pa pakira total - https://totalenergies.at/system/files/atoms/files/total-mazda_broschuere_at_avril-2021.pdf
    • Podobna zadeva je pri Alfi Multiair motor. Točno prava specifikacija, ne samo vizkoznost. In če ni to to, ode variabilna enota na glavi (Multiair - Fire mašina).   Tam je potem bilo par firm, ki so specifikaciji ustrezala. Tovarniška Selenia se je hitro uničla (črno/garež).   V 1.5 Ford Dragon gre tudi samo Castrol in nič drugega. Ker ne ustreza specifikaciji.   Pa še ena zadeva. Zaradi aditivov ne smeš mešat Castrola in Selenie/Petronasa, ker reagira in je župa.   Pa da se vrnem k Mazdi. Zaradi tega mi je pela variabilna jermenica. Tovarniško Mazda olje 15w40 in tovarniški interval, pa je po moje zapacalo jermenico.   Sem šel na 5w30 Ravenol in parkrat menjal na 5-7k pa se je zadeva normalizirala.   Tak da ja, dobro olje in redna menjava!
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.