Skoči na vsebino

filtri

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

A mi lahk gdo pove ker sportn filtr bi biu dobr za mazdo 323 sedan l.95 1.5 16v. pa kok bi to stal, pa kok konjev bi dodal? pa ce lahk se kksno slikco. :bravo:

Upam da bo tut moj gdaj tko zgledu!!!!

  • Odgovori 52
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Naložene slike

Napisano

A mi lahk gdo pove ker sportn filtr bi biu dobr za mazdo 323 sedan l.95 1.5 16v. pa kok bi to stal, pa kok konjev bi dodal? pa ce lahk se kksno slikco. :bravo:

 

?portni filter pa dodatni konji :whatever::whatever: ne gre glih skup, razen ?e misli? cold air intake, takega kot je mike007 pokazal v eni temi ni?je. Je blo pa na to temo ?e nekaj napisanega pa poglej mal

Napisano

Ja na forumu je ?e dostikrat potekala debata o tem....tako da preden odpre? novo temo poglej malo zgodovine v forumu, ali pa uporabi iskanje, da ne bo forum zme?njava postal.... :cheers: To se me moderatorji navadli... :jupiii:

 

Kakorkoli...ti dam ?e par linkov na forumu kjer je bla debata.....

 

 

Filtri 1

Filtri 2

Filtri 3

Filtri 4

 

 

No tuki ima? teme o filtrih, pa ?e v temu pod to je blo govora o filtru...

 

Pre?ekiraj pa bo? use zvedel...

 

 

LP daVid

Feel free....

  • 3 tedne kasneje...
Napisano

O teh filtrih je blo ?e tok prelitega ?rnila, pa ?e dons ne vem to?no, kaj se s kerim dose?e, je pa zanimiv da nekterim (psiha dela) in misljo da majo ?e avto bolj bobni pa rohni, pa pol da je kar vsaj 15 KM ve?! :hohoho:

Dobrodo?li na forumu!

Napisano

Jaz man ?porten filter pa me Symon prehiti :(

 

Pozablja?, da ga imam jaz tut. B) Ampak inkognito notranji pa od K&N. :vesel:

Ko?tal me je mislim da 13k Sit v A3Mu. Prej?njega je bilo treba tako ali tako menjat pa je vseeno ?e dam malo ve?. Zvok je morda kak dB glasnej?i, ve? ne vem ?e gre. Aja sli?i se bolj tisti CSSS zvok ko pohodi? gas z ni?le. Ko za?ne vle?i zrak. Sem pa ?isto zadovoljen.

  • 3 tedne kasneje...
Napisano

NO jz bom naviju za rde?o barvo (za razliko od scene v F1).

 

Tut u politiki je blo v?asih tko da so rde?i skupi potegnl! :blink:

Dobrodo?li na forumu!

  • 2 meseca kasneje...
Napisano

NO jz bom naviju za rde?o barvo (za razliko od scene v F1).

 

Tut u politiki je blo v?asih tko da so rde?i skupi potegnl! :blink:

 

 

jaz pa z staro neko garo pridem zbledela barva gor, hehe, pa upam peljati za klju?e proti katerikoli mazdi tu gor celo od cruiserja. :))))

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Napisano

jaz pa z staro neko garo pridem zbledela barva gor, hehe, pa upam peljati za klju?e proti katerikoli mazdi tu gor celo od cruiserja. :))))

 

 

Pa kaj si to nabavu za eno stvar.... corveta ni, ford GT40?? :P

Feel free....

Napisano

ford GT40?? :P

 

He he,pri nas ga ?e ni tak da ne vem no... :P:D Pa reko je da je star avto.... :whatever:

Ti?a vun!!

 

Eni pijejo vsak dan,eni bolj poredko,eni pa kuj iz fla?e!!

  • 3 tedne kasneje...
Napisano

je opel corsa, ki?ta prava, hehehe. Samo ide pa da v ?etrti brzini lahko gume skuri? ?e treba. :)

Za dirkanje je za kaj druga pa ni to.Mazda je le mazda.

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

  • 1 leto kasneje...
Napisano

Odlo?il sem se za nakup ?portnega filtra. Odlo?itev je dokon?na! Vendar pa rabim va?o pomo?. Nimam pojma kateri filter izbrat, kaj vse ?e rabim zraven za monta?o, kje ga lahko dobim(naro?ilo prek interneta), pribli?na cena, in kateri oz. kak?ne cevi da bi ga lahko montirav na to ma?ino: Mazda 323F BG 1.6 L.91

post-798-1175088748.jpg

LP

Napisano

uff ta bo pa te?ka kr nikjer ne dobi? kompletnga kita za ta avto

sem ga prej imel pa nisem dobil ni?

VOZIM MAZDO NE MOTI!!!

Napisano

Hm drug problem je k je fargazrc in bo? mogu kupt zloooo mjhn filtr da ti bo pasu gor na vplinja?!

?e bi mei injection ma?ino je pa druga pesem...sam tud tm ni ne vem kakega zvoka. Kup si hondo al pa protona :P

POZOR!

 

Kredibilnost mojih izjav in nasvetov je lahko vpra?ljiva.

Napisano

men se zdi da imam ?e enga doma k je glih pasu na uno cev k ven ?trli

sem ga mel neki ?asa gor maaaalo bol?i zvok je pa res bil

?e ga rabi? ti ga dam :bravo:

VOZIM MAZDO NE MOTI!!!

Napisano

prosim ne tople vode odkrivat :D

 

tista cev se imenuje Helmhotzov resonator in slu?i du?enju zvokov in ?e bi dali tja gor filter je vseeno ?e obdr?ite navaden papirnat filter.

 

Moral bi pustiti zgornji del in vanj zvrtat neko ve?jo luknjo in speljati cev nekam kjer bi vleklo hladen zrak in vmes dodati High flow filter.

Napisano

Jap prav ma?.

 

 

 

 

 

Mare to mi deli !!!

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

no pa saj sem reku ?isto malo glih tolko da ga ma? gor

nism reku da bi zdej s tem ne vem kaj naredu

jst sem ga mel gor na uni cevi pa me je po vsem ?asu samo eden vpra?al ?e imam filter :notworth:

VOZIM MAZDO NE MOTI!!!

Napisano

no pa saj sem reku ?isto malo glih tolko da ga ma? gor

nism reku da bi zdej s tem ne vem kaj naredu

jst sem ga mel gor na uni cevi pa me je po vsem ?asu samo eden vpra?al ?e imam filter :notworth:

 

a na tej cevi si mel filter ki je zraven hladilnika?? a tistega okroglega nad frgazarjem si pa potem vn vrgu, al si mel kar 2 filtra?

 

Pomojem da bi bla edina vrjanta da bi tisto okroglo re? dol vzel, in spelju cev (po mo?nosti kovinsko??) iz frgazarja pa do blatnika, na koncu dal sto??ast filter ? ali bi blo potem premalo zraka, in bi mogu 2 cevi speljat ?

sej kako je sploh s dovodom zraka tu - predvidevam da ni nobenega senzorja in lopute (al je?)

 

kaj pa ?e bi tisti resonator zama?il, zvok bi bil malo druga?en ?? ali bi le zamoril celo ma?ino ker nebi dobila dovolj zraka?

 

strokovnjaki popravte me ;)

 

lp

"It is not necessary to change. Survival is not mandatory."
Napisano

Ok ?e prav zastopim bi moral narediti luknjo tam kjer je zelena pika in povle?i cev in na koncu nje je filter. Ta filter od Ciko boy-a naj bi verjetno pri?el na plavo cev. Kaj pa je potem rde?a cev??

Lp

post-798-1175169589.jpg

Napisano

Rde?a sesa hladen zrak izpod levega blatnika

 

 

Modro bi dal stran in jo zama?il, vzel papirnat filter ven in tam ko je Rde?a cev pove?al luknjo in napeljal novo cev do levega blatnika in tam postavil nov filter. Samo zvoka ?e vedno ne bo veliko ve?.

 

Ima? pa tudi mo?nost filtra ki se da direktno na "fergazar" samo potem ti vle?e topel zrak iz vsepovsod, dobi? pa ve? mukanja. To imajo ponavadi na prvih Cliotih narejen.

Napisano

Rde?a sesa hladen zrak izpod levega blatnika

Modro bi dal stran in jo zama?il, vzel papirnat filter ven in tam ko je Rde?a cev pove?al luknjo in napeljal novo cev do levega blatnika in tam postavil nov filter. Samo zvoka ?e vedno ne bo veliko ve?.

 

Ima? pa tudi mo?nost filtra ki se da direktno na "fergazar" samo potem ti vle?e topel zrak iz vsepovsod, dobi? pa ve? mukanja. To imajo ponavadi na prvih Cliotih narejen.

 

?e avto pa vijol?n prebarva? pa si zmagu :hohoho:

NiKoLi Ne ReCi NiKoLi!
 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Običajno pri novih zadevah ni vse po pričakovanjih. Potem se navadimo in smo zadovoljni.   Poraba je pri tako veliki kubaturi 2,5 l odvisna od mnogih dejavnikov (mrzel motor žre res veliko, semaforji, klanci, sport način vožnje, itd). 7,5 l/100 km je OK. Pri takem motorju je lahko poraba od 6 do 9 l/100 km, vse vmes je OK. In po mojem je zelo majhna verjetnost, da danes nek konkreten primerek novega avta zelo odstopa od povprečja.   Vzrok čričkov je največkrat v neki enostavni zadevi (očala v stropnem predalu, nepravilno zataknjena polica prtljažnika, itd). Z ušesi je skoraj nemogoče odkriti lokacijo čričkanja. Ko se pojavi se je najprej za vprašat, kaj sem naredil  tik pred tem na avtu, kaj odložil in kam, itd. Drug način je, da se avto popolnoma izprazni, vsi predali, prtljažnik, ... ne vzame veliko časa, se pa izključi mnogo možnih vzrokov.  
    • Po tvojem pisaju bolj drugo kot prvo ampak naj se reši tako ali drugače samo, da boš zadovoljen....  
    • Saj to je tudi cilj. 😉 Z avtom sem drugače zadovoljen. 😉 Se dobro pelje ima soliden pospešek in počutim se zelo dobro za volanom. Bolje kot pri vseh do sedaj.    Tudi vtis kvalitete je dajal prvih 1000-3000km.  Sedaj je pa začel ropotat noter oziroma je že nekaj čričkov. Ampak dobro. Ni konec sveta zaradi tega.    Bolj me moti ostalo kar ne dela tako kot bi moralo.    Ampak se bo že rešilo. Upam.    Avto je drugače ok. Ne samo kritiziram. 😉    
    • Bo odločalo o naši prihodnjosti bolj,kot si mislimo...ne glede z kakega zornega kota gledamo na to stvar.    
    • Poznam navedene lokacije in tudi z zimskega pohodniškega vidika. Vem, da največji zastoj nastane na "križišču", že nad kamnolomom, tam kot je tudi smerokaz Oltarna peč in pa za Šavnice. *Zamet, ne zastoj, haha
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.