Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Po menjavi prednjih diskov in zavornih plo??oc na M6 2008,

se pri ne?nem zaviranju pojavlja zoprno cviljenje, ki ga prej

ni bilo. Plo??ice naj bi bile original Mazdine. Ali je kak?en drug

na?in za odpravo cviljenja, kot zamenjava plo??ic z verjetno

"mehkej?imi"? Po zamenjavi imam prevo?enih 5000 km.

Hvala

  • 4 meseci kasneje...
Napisano

Na forumu so nekateri uporabniki preizkusili precej kombinacij plo??ic in kolutov (v drugih zavornih temah). Sicer je mogo?e proti cviljenju vedno kaj malega narediti (kontaktne to?ke med plo??ico in batom / posebne podloge?, neke masti, dodatno o?istiti vodilo za plo??ico na ?eljusti, ...), vedno to pomeni razdiranje zavor, kar se mi kot lenobi ne da - pod pogojem, da zavirajo pravilno - ne preve? (?eljust za servis) in ne premalo. ?e potem ni povsem nujno, da preneha cviliti. Si mislim, da vozim avto iz PSA koncerna in mi cvili naprej. ?e to samo pri malo ogretih zavorah v kombinaciji originalni koluti in Textar plo??ice.

Napisano

Ko sem sam kupil avto zavore niso cvilile. Ko sem ?el delat 2 servis (takrat ?e na uradnem servisu) so me klicala in mi sporo?ili, da so plo??ice fu? in ?e jih menjajo. Ker pa? imam rad avto tak kot more bit sem rekel ok.

No od te menjave (bila je pri 160k km....sedaj jih mam 227k - se pravi skoraj 70k km) in sprednje bremvze ?e vedno nagrav?no ?kripajo. Ko si v kak?ni parkirni hi?i ko odmeva je noro.

 

Naslednji mali servis jih bom verjetno menjal. Toda tokrat bo to zrihtal Pelko in upam da ?kripanje izgine.

 

P.S. Pozna se pa tudi fino na feltnah. Po kakih 2 mesecih so bolj ?rne kot srebrne.

Napisano

smo ?e ugotavljali, da so tovarni?ke pretrde in da rade pregrejejo diske, ki za?nejo tresti. Ko sem jaz na novih mazdah ?el na katerekoli druge iz avto?tacun, je bilo opaziti takoj ve? prahu na feltnah - se pravi da se je 'energija' spro??ala oz obrabljala v prah ne v toploto in diske

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Se bom kr pridru?il tem ugotovitvam... men so tudi menjali sprednje za tovarni?ke in je ?e za?elo cvilit. Razmi?ljam da bi tole reklamiral, ker kon?no ni poceni pa ?e slabo lu? me?e na znamko, ?e avto cvili kot kak star jugo.

33112_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Evo, zopet se oglašam. Včeraj sem dobil orodje, danes sem odstranil pokrov ventilov in črpalko za gorivo, ter preveril poravnavo obeh odmičnih gredi - nista bili 100% točno poravnani: Potem sem odtegnil vijak na jermenici glavne gredi (gred sem že obrnil do vijaka, ki se vstavi v blok), zasukal odmično gred na izpušni strani, da sem lahko vstavil orodje. Za tem sem zategnil vijak na jermenici, odstranil 6mm vijak na jermenici, odstranil vijak iz bloka ter odstranil orodje iz odmičnih gredi. Potem sem glavno gred 2x obrnil s kotnim gonilom, da sem preveril, da se motor obrne ok in preden se je drugič čisto obrnil, vstavil vijak v blok. Obrnil glavno gred do vijaka, vstavil 6mm vijak v jermenico in z roko sem lahko vstavil orodje za poravnavo odmičnih gredi: Za tem sem odstranil vsa orodja, zaprl motor in priklopil vse cevi ter stikala. Avto pa sedaj dela isto kot pred tem posegom, torej vžge in ugasne po sekundi ali dveh. Če dodam plin slišim pokanje, če spustim plin avto ugasne. Vse lučke na armaturki ugasnejo! Z OBDjem sem preveril ECU in so bile zapisane 3 napaka, ki so se nanašale na senzor položaja stopalke za plin. Po izbrisu napak sem ponovno vžgal avto, ki je zopet takoj ugasnil, napak pa sedaj v ECU-ju ni...   Nimam več idej, v ponedeljek bom poklical na Mazda servis... Ima mogoče kdo od vas še kakšno idejo kaj bi lahko bilo? Aja, senzor vžiga je tudi pravilno nastavljen na 20 zob jermenice - se pa sliši kot da je vžig popolnoma "mimo"...
    • Le eden je dobil pet varnostnih zvezdic, razlog za skrb? SIOL.NET Ali ste vedeli, da je le eden od petih finalistov izbora Slovenski avto leta na varnostnem testu Euro NCAP prejel pet zvezdic?  
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.