Skoči na vsebino

ima kdo vzmeti za ba v6?

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Vpra?aj na?ega predsednika (Matej Cerar), ali pa kot druga mo?nost Technoracing v KR, pa ti zrihtajo Vogtland, ki so vrhunske kvalitete.  :prstgor:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Vpra?aj na?ega predsednika (Matej Cerar), ali pa kot druga mo?nost Technoracing v KR, pa ti zrihtajo Vogtland, ki so vrhunske kvalitete. :prstgor:

Vogtlanda za V6 ni, sm se ze js zanimu, na izbiro majo sam K.A.W. in H&R.

Js mam sicer Apex viska, je pa ena pocena. Mam pa tut original viska :)

Napisano

Jaz sem najprej hotel H&R, ampak sem se odlo?il za cenej?o verzijo- Lowtec. ?al ?e nisem tolk vozil da bi lahko iz?rpno poro?al, je pa zaenkrat kr kul, ni pretrdo za na?e zaflikane ceste ;)

mazda-323f-18-glx-98.png
Napisano

Saj ve?ina teh vzmeti je v bistvu relativno mehkih. ?e je original 2kg/mm je recimo ?portna 3-4. ?ele coiloverji imajo 5 ali ve? kg/mm ko je pa ?e trdo, pi?em iz izku?enj (RS s CUP podvozjem ima tu nekje serijsko). Pri japonskih proizvajalcih ali kak?nih angle?kih je vedno kje napisana trdota vzmeti, ?al pri nem?kih in teh poceni pa ?al nikjer ne. Namre? z razli?nim razmerjem trdote spredaj/zadaj se lahko bistveno spremeni karakteristiko vozila. Lahko je bistveno bolj nagnjen k understeeranju ali oversteeranju. Ampak kot sem napisal, pri obi?ajnih vzmeteh je trdota ?e znosna in ni tako drasti?ne spremembe.

 

http://www.astinagt.com/forums/showthread.php?t=11813

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Dobra zgodbica.    Vsi na forumu in tudi drugi, ki jih poznam, jamrajo, da je Nexem mehka pri bočnici in robe pobira.   Če hočeš met gume, ki dolgo držijo, ne jemlji športnih. Avto je imel serijsko Primacy 4, pa ima trenutno 80k km in 6 let. Gume še imajo 4mm, samo grejo vstran, ker so drsalnica in pokajo. Sam raje vidim športno gumo, ki se obrabi, kot pa gumo, ki povprečno drži in gre na koncu s profilom na odpad/Bolho.
    • Čisto enostavno rešiti. Pač ne pije se, ko greš za volan. Se čudno sliši, a tako je.
    • Evo , jaz sem tudi zamenjal z novimi Alpin7 (dot 3125 in celo made in germany)....sem se pogovarjal malo za letne v dimenziji 225/45R18 in mojster pravi Nexen nfera sport -> ima kdo na forumu ? (da je zelo dobra guma - price&performance in da so imeli do sedaj samo 1 reklamacijo, vse ostalo bp), sam z letnimi michelin ps4 nisem bil zadovoljen v smislu obrabe, saj so zdržale samo 3 letne sezone, kar se mi zdi malo ob normalni vožnji.....je pa razlagal, da imajo sedaj z iskanjem čim boljših ocen vsi proizvajalci - predvsem premium težave z hitro obrabo (predvsem robov zaradi mehkih bočnic), tako michelin, conti, goodyear....tako da.....no nekaj časa je še do marca 26 in novih letnih gum    
    • 225/45/17 91w 2023 letnik Bile so na Toyota Corolla, sedaj smo kupili celoletne     cena in dodatne info po dogovoru
    • Kdaj pa si imel zamenjan akumulator?   Meni Ford pri bolj praznem akumulatorju feršterker vgasne, da špara.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.