Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

A si nisi prej sam odgovoril, v stilu da motor na mestu ni obremenjen, da ne pokadi toliko da bi zaznalo? :-)

Napisano

Ja ce saj ne merijo... pol kar merijo je larifari... ce ne zaznajo nic na praznem motorju bojo vedno zaznali nic... skregano z logiko

If in doubt, flat out... 

Napisano

Da ne pokaze nic je mozn sam v celju. :) al mas pa hibrida

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Isti problem kot v prvem postu, utripa lu?ka in ni izgube mo?i. Nazadnje se mi je to pojavilo cca 25kkm nazaj in takrat je bil zama?en filter. Se mi zdi da je tole malo prekmalu za spet zama?en filter? Imam vsaj 80% avtoceste.

Napisano

Zmotilo me je , ker si v prvem postu pisal, da sku?a? voziti z najni?jimi obrati kar lahko. Evo to.

 

Sicer pa, ?e so ti na servisu res vse prgledali, da je filter v redu, da so senzorji pred in za filtrom v redu, egr, ipd...potem ne vidim kaj dosti, kaj bi bilo lahko narobe razen tega.

 

Sicer je stvar narejena tako, da ko se regeneracija enkrat spro?i se izvede, ne glede na to kako hitro se vozi? oz. a si na avtocesti al na lokalni. 

Napisano

Aja, nisem jaz avtor prvega posta. ;) Res, da ne dirkam, vle?em se pa tudi ne. Tiste ?upce za v tank, ki jih dobi? na pumpah, za pucanje DPFja, kaj nucajo ali ne?

  • 1 leto kasneje...
Napisano

fantje imam eno te?avo z dpf lu?ko. prebrau sm ?e ceu forum in ne najdem mojga primera :)

uglavnm v soboto je ?el fotr z mojo Mazda 6 2010 letnik 2.2 d 95kw v Split in ko se je vra?ou danes nazaj mu je za?ela utripat dpf lu?ka...auto ni zgudu n? mo?i in use je delalo normalno tku da ga je ugasnu ko je pr?u domou. no ko sm ga u?gau da vidm zakaj se gre ta lu?ka ni ve? utripala in ne utripa tut zdej. vozu se je pa tut do 190kmh tku da ga ni ?parou in glede na to da je 400km do splita se je tut regeneracija pomojm nardila normalno. a kdo ve kaj bi lhk blo? ima pa 156000km in ?e 4000km do servisa. nazadnje pa servisiran pri 140000 v BTC-ju :)

 

LP

Napisano

ponovno imam isto te?avo :/ avto gre k raketa a lucka utripa. na mestu ni ni? pove?anih obratou, potovalnega pa ?al nimam da bi porabo spremljou ampak useen mislm da ne dela regeneracije. na servisu so mi rekli da so to regeneracije ampak v 50.000km odkar imam avto se mi to ni ?e zgodilo.

kaj bi to blo?

Napisano

Kdor ti je menjal olje (upam da ga je) ti ni resetiral DPF servisnega opozorila, ki se vklopi na 20.000km. Kajti to je opozorilo da je lahko olje ?e kontaminirano.

 

Utripa = servis

Gori = jeba

 

Resetiraj sam (tako kot sem ga tudi jaz) in furaj dalje.

 

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

SpEkTr @ jap govorimo o ?estici ampak ga nima ker nimam niti multifunkcijskega volana ;) 

 

jures @ menjavali so mi olje v BTC-ju in glih na tem forumu najdu dobra priporo?ila za njih, pa ?e g.Majes me je prevzeu in ve? ?as kontaktiram njega tko da upam da so mi nardil tku ku treba.

 

sem pa zmenjen za sredo da mi bodo na servisu pregledali kaj se dogaja

Napisano

Zakaj ne probas sam v 5 min resetirat? Prihranis evre, cajt in zivce

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • No no, pretiravat s težo ni treba. Tale g140 bo za nezahtevne voznike čisto dovolj. Pojdi pa se pelji in boš videl kako uglajen je motor, res je da se nad 4k obratov pozna, da ni prave moči, samo v nizkih obratih se res lepo pelje. 
    • To je veliko in v pospeških je cca 1,5 sekunde slabše od 0-100km/h samo na račun teže.    Še večji problem nastane pri medpospeških, ki so daleč najbolj pomemben del tehničnih podatkov oziroma zmogljivosti avtomobila. To je takrat, ko se poskušaš vključiti na AC pa je po možnosti to še v klanec kot recimo odcep Brdo v LJ proti primorski ali pa odcep Logatec proti Ljubljani. O varnem prehitevanju pa raje sploh ne začnem.   Zato so turbinarji bolj primerni, ker razvijejo navor in moč mnogo prej in ne na koncu obratov kot tale N/A. Hudič bo, ko boš šel poln na morje pa bo pospešek med 14 in 15 sekundami do 100km/h, bohnedej, da je potrebno to v klanec. Dejansko si to v območju zmogljivosti Yugota 65 izpred štirih desetletij.
    • Uf, danes sem jo pa notri posesal zglancal in odišavil, da se sija....  Ps, slike ni, ker se preveč blešči... 😁😉
    • Mazda bi morala naredit čisto nov motor. En tak resen, ki bi bil za kaj.  S temi atmosferci že pretiravajo. Izgubili bodo še tiste kupce, ki jih imajo in so jih imeli. Sam poznam najmanj tri, ki so šli k drugi znamki prav zaradi teh motorjev.   
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.