Skoči na vsebino

MX-5 - i??em slovenski priro?nik za uporabo

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

hej, Ker nevem,kam bi postavila vprasanje glede tega,sem se potrudila,da se vpi?em kar sem, direkt ,kjer menim, da se bo kaj na?lo ustrezno

neu?akano" i??em slo prevod Mazde mx5 ( knjigco "navodila za uporabo" ) ,pozna?,poznate kak?en link..,kjer bi se to zadevo" dalo dol zvle?t

...en namig in upam ,da bomo ?e sodelovali v radodarnih avto informacijah :party0035:

Napisano

Dobro bi blo vedt za kater letnik mx5 gre :) Po avatarju sklepam, da i??e? za NB serijo (99-05) Js mam sicer navodila za ta letnik, ampak morm prevert v katerem jeziku, ker je avto uvo?en iz Italije pa vpra?anje, ?e ni tud tam notr sama makaronijada.

 

?e ne drugje, bi mogo?e blo za dobit na kakem uradnem servisu, najbr? pa ne zastonj.

 

Lahko pa tud kar tuki brez sramu vpra?a?, ?e je kak?na nejasnost glede mx5, ki bi jo iskala v navodilih :prstgor: (eno najpogostej?ih vpra?anj novih lastnikov je, kje je lu?ka za rezervo :D )

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Napisano

Slovenske ve? ni mo?no dobiti pri zastopniku. Lahko naro?ijo En ali DE cena vse skupaj cca 50?

 

Jaz sem pa dobil ?e zadnjo DE verzijo za mojo od MMS (zastojn) druge pa morajo naro?iti od mazda europe in to nekaj stane.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Slovenske ve? ni mo?no dobiti pri zastopniku. Lahko naro?ijo En ali DE cena vse skupaj cca 50?

 

Jaz sem pa dobil ?e zadnjo DE verzijo za mojo od MMS (zastojn) druge pa morajo naro?iti od mazda europe in to nekaj stane.

kapiram vas, ...resno, sem ?la, od?la tja v glavni ?tab Mazde,btc, polno dedcev tam za pultom", ampak odgovora ustreznega ni blo, ne in ne", basta",..razmisljam, filozofiram dalje pri sebi"....samo zanimivo je to,ko so nehali prodajati Mazde mx5 v slo.pred ~recimo 5 leti, nekdo" jih je moral prevesti, prevajati, Navodila"za uporabo, torej kje so tisti,slo.prevajalci, kje obstaja fajl" glede tega, hmmm

.japonc je japonc:)

Napisano

kapiram vas, ...resno, sem ?la, od?la tja v glavni ?tab Mazde,btc, polno dedcev tam za pultom", ampak odgovora ustreznega ni blo, ne in ne", basta",..razmisljam, filozofiram dalje pri sebi"....samo zanimivo je to,ko so nehali prodajati Mazde mx5 v slo.pred ~recimo 5 leti, nekdo" jih je moral prevesti, prevajati, Navodila"za uporabo, torej kje so tisti,slo.prevajalci, kje obstaja fajl" glede tega, hmmm

.japonc je japonc:)

"Glavni stab" Mazde ni v BTCju... Tam je samo servis in prodajni salon A-Cosmos... Res pa, da je tam vcasih bil glavni stab... Imeli so vhod zadaj in prostore v prvem nadstropju nad prodajnim salonom... Ampak bo kmalu 10 let, ko so se preselili na Dolenjsko cesto...

 

Glede prevodov. To danes delajo prevajalske agencije (uvoznik ponavadi samo validira prevode), ki pa to pocnejo za denar in se ponavadi ne da dobiti "fajlov" kar tako... Pohvalno je, da so koncno ugotovili, da smo v dobi interneta...in za zadnje generacije vozil so navodila na voljo na spletni strani... Mogoce pa bodo kdaj dodali tudi kaksen arhiv...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

"Glavni stab" Mazde ni v BTCju... Tam je samo servis in prodajni salon A-Cosmos... Res pa, da je tam vcasih bil glavni stab... Imeli so vhod zadaj in prostore v prvem nadstropju nad prodajnim salonom... Ampak bo kmalu 10 let, ko so se preselili na Dolenjsko cesto...

 

Glede prevodov. To danes delajo prevajalske agencije (uvoznik ponavadi samo validira prevode), ki pa to pocnejo za denar in se ponavadi ne da dobiti "fajlov" kar tako... Pohvalno je, da so koncno ugotovili, da smo v dobi interneta...in za zadnje generacije vozil so navodila na voljo na spletni strani... Mogoce pa bodo kdaj dodali tudi kaksen arhiv...

uffaa, hvala za tak prepricljiv odgovor, res, bomo delali na tem,da se zmore dobit","tako je,ko se isce ,se najde,se ne odneha:)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Mene čudi, kako ti tega ne veš?   A si pozabil kaj se je zgodilo z tekstilno industrijo v Evropi. A si pozabil kako so potonile tudi slo firme, ki niso več uspele tekmovati z dumpinškimi cenami kitajcev. A se zdi to normalno, da greš prodajat na določeno območje s tako nizkimi cenami, da gre proizvajalec v minus, ki pa ga z lahkoto pokrije drugod. Ko lokalna industrija crkne zaradi nelojalne konkurence pa dvignejo cene.   To so naredili tudi z HiFi tehniko, s televizorji, z belo tehniko itd... uničijo in po možnosti kupijo lokalne proizvajalce, ki zdaj delajo dobičke zgolj kitajcu.   Pri avtomobilih, dobivajo subvencije s strani kitajskih oblasti, da lahko tako poceni prodajajo avte, ki bi bili brez subvencij dražji kar pošteno. To se bo delalo toliko časa, da avto industrija v EU počepne potem bodo cene postale "tržne" brez konkurence.    To kar sem tu naštel so vse nepoštene prakse in zavedaj se da kitajca boli kurac a bomo še sploh imeli določen nivo blaginje, ki ga lahko imaš le če nekaj proizvajaš. Če tega ni boš imel težavo kupit karkoli - tudi kitajca ne.    Dokler se bo vse gledalo skozi denar boste ćedalje bolj revni. Ta pregovor še vedno velja, da nisem tako bogat, da bi kupoval poceni. In ja sem šel skozi tako obdobje in sem se vedno nategnil, tako da tega ne počnem več.
    • nemce so za par lep denar nategnili
    • Bom za Boss-a izmeril temperaturo gum po vožnji po avtocesti  z digitalnim termometrom,  tako GY na 6-ki kot Conti na cx30. Tudi mene zanima realna temperatura. 
    • Ampak se hitro učijo in bodo počasi prevladali. Moj kitarist ima privatno plastičarsko delavnico. Do sedaj je imel nemške, angleške in italijanske stroje.  Zadnjega je kupil na kitajskem za tretjino cene. In pravi, da je daleč najboljši od vseh. Tudi na trstiranjihbpogisto zmagajo. Podobno je pri pevskih ozvočenjih.Sedaj jih že veliko kupuje zvočniške enote na kitajskem za par sto evrov na enoto in delajo enako ali še bolje kot renomirane firme. Tako, da jaz jih ne bi zaničeval.  Kar se tiče električnih avtomobilov je moje mnenje, da bodo v celoti prevzeli trge( vgrajevali vodo veliko opreme,imeli bodo dolg doseg in seveda  primerna cena). Večino kupcev ne bo brigalo od kod je avto, le cena bo narekovala prodajo  (delno tudi  kvaliteta). 
    • Ups, "brez problemov" je bla slaba izbira besed, bolj je bilo mišleno, da se nebi smeu še opečt pri 60-65. Drgač pa da ne bo kdo mislu kaka drama je zej z GY F1 6stkami ... sem ziher, da se ostale gume isto "grejejo". Včera ob sedmih zvečer je asfalt še ziher mel čez 30 + trenje gume pa ni da ni da ne prideš na teh 40-45. Zadn cajt, da začne mazda delat kake nove modele, sj ne vemo več okol česa bi še filozofiral
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.