Skoči na vsebino

Parkirni senzorji


Priporočeno sporočilo

Pozdravljeni.

 

Desni del parkirnih senzorjev je odpovedal poslu?nost - vseskozi zaznava oviro.

 

Ker sem drugi lastnik bi prosil za pomo?: ali so obstoje?i senzorji original mazda ali ne. Sklepam da niso ampak bi vseeno prosil za potrditev.

 

Prilagam sliko notranje enote - pritrjeno na vetrobransko steklo poleg vzratnega ogledala.

 

mazda_senzor_small.jpg

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

To niso originalni senzorji ... Originalni nimajo nobenega dodatnega displeja. Ce ze, je speljano na displej radia (ce ga ima) ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

@smile: imam ?isto enak problem in glede a sliko pomoje tudi iste senzorje. Sem zadnji? spra?eval enega mojstra in je rekel, da ?e to?no ne ve kje in kateri senzorji so, da te?ko naro?i in zamenja. Ker sem drugi lastnik, nimam pojma ?igavi so senzroji.

 

Predlagal mi je komplet menjavo in naj bi ko?talo cca. 180?.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zakaj pa enostavno te "nedelujoce" ne fliknes ven pa das nove notr ? Zgoraj sem ti napopal link od novih. Kupis zadevo pa peljes k lokalnemu mehaniku ali licarji pa ti jih montira. Use skupi te pride 50e. Pa poleg tega nimas tega grdega kitajskega lcd zaslona ampak mas kot majo usi original park senzorji samo zvocno opozarjanje (piskanje).

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zaenkrat bom poskusil dobiti proizvajalca/model in ?e bo potem mo?no zamenjati samo senzorje. 

V nasprotnem primeru pa menjava za nove + dodatni spredaj. Na lcd se se pa ?e navadil :)

 

Hvala za link - so res ugodni.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

NE delat take drame, to so senzorji iz mimovrste za 50?, tudi sam sem jih dal v M6 I in presenetljivo lepo delajo. Na koncu se vsi zdru?ijo v eno ?katlco, preglej to ?katlico konektorje, in ker je bilo verjeto tole tudi samomonta?a preglej ?e niso stisnjeni kabli tam kjer gredo pod odbija?em v prtlja?ni prostor.

 

Enega pa po enega lahko izklaplja? in bo? videl kateri ne dela - enako lahko preveri? ?e je ?katla fu?, ?e na primer vsak senzor na istem portu piska non stop

 

?e ni ni? od tega investiraj par 10? v nov tak sistem... :)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Male udrtine so na "plehu". Mislim, da bi šlo ven z vakuumom...posametne točke po haubi ni strehi, ter malo po bočnih stebričkih.   Trese avto ne...zlorabljam ne...sem prerastel, raje "bremzam" z motorjem. Prednje ploščice sem zamenjal lansko leto.
    • Rabiš ličarja ali samo hladno glihanje?   Diske smo vozli včasih 200k km, pa 3 komplete pakn in je blo.   Uradna toleranca, je kak 1-2mm obrabe. Tak da če bi poslušal proizvajalce, bi vsako menjavo tudi diske menjal. Če so ok (ni rje, ne trese, ....), voziš naprej. Z obrabo, se manjša površina za toplotno prevodnost. Torej bi jih pri zlorabi prej pregrel.
    • Če boš avto kmalu prodal pusti tako kot je, če nimajo prevelikega roba in res niso čisto tanki v kar pa dvomim. Če boš pa avto imel še dalj časa pa tako moraš menjat, ker je brezveze čakat do konca... 😉
    • Kaj ti je vreme nagajalo.... 
    • Izkušnja... - Ford Transit (bencin), neko malo sranje od kao tovornega...1,3 motor bencinar, 3-je celidri  ne me hecat, s turbino...no ja...ropota kot V8, pri 150km/h mu praznemu zmanjka moči, ko ga naložiš še toliko prej, poraba nič manjša od 7l/km, povprečno enormno več (9+), ni to to. - Fiat Doblo Maxi, 1,6 dizel mašina, turbina, res da požrešen, 7 do 9l, + 10l AdBlue na vsakih cca 4000 km (malo nad 30€ na Petrolu), nosilnost 850kg, ne pozna obremenitve, razen ko mu zapnem še prikolico z cca 800kg, pa v Višnjegorski klanec mimogrede potegne na tempomat 110km/h (kolikor je pač omejitev) ali je 130? - Mazda 3 (Ja moja Maus), 2.0, ja...zavarovanje (kasko) in cestni okoli 800€, pelješ se kot car, pod polnim presingom (MB-KP...1,5h...pomlad, ponoči), normalna poraba 5litrov, pod presingom nisem niti gledal.   Moje mnenje, če sem se že priklopil, ker se dolgo nisem...   Če avto nima vsaj 4ih cilindrov, ni avto!   Štromarskih pa hibridov ne bom komentiral.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.