Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

..  ni hotela,pravim,ker sedaj ni ve? te?av.. zaenkrat.

 

Se je zgodilo pred tednom dni,sem bil nekje na na izletu,avto je stal na parkplacu pol dneva.

Se vrnem ,zaba?em bicikel vanj  in ho?em preparkirat v senco,da se ohladi, dokler bomo na peru..

 

In lej ga zlomka japonskega,no?e v?gat.. :blink:

?estkrat zapored ,v?ge -crkne..recimo, kot da bi ne bila koda klju?avnice/klju?a v redu.

 

Rahlo nejevoljen se odpravim na per,dva..tri...  :rolleyes:   in si mislim,mrbit pa potem bo...  

Sem se ?e menil, kdo me pelje domov,da se vrnem z rezervnim klju?em, ?e  je  to  problem.

 

No ,In res ..dvakrat je ?e zahinavil, potem pa kon?no veselo zalaufal...

 

Potem pa naslednji dan, vse do sedaj,  ni? ve? nobene te?ave.

 

Bil na servis,priklopili na ra?unalo...nobene napake.. :ne vem:

 

Se je komu ?e kaj podobnega dogajalo..kaj bi bil lahko vzrok..?

 

benz 2.0  2008

14762217.jpg

 

Ex......... M6 136 diesel , l.02

Present.. M6 2.0 benz + gas no more , l.08

Forever.. MX5 1.6 , l.99

Napisano

Senzor gredi / preskocen jermen?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ni startal s prve pa si ga zalil... po tretjem poskusu bi moral pritisnit pedal gasa do konca in verglat dokler ne bi vzgal... tam do 60 sekund...

 

Tudi pri "ajnspricu" se to zgodi...

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

Ima verigo in ne jermen, in potem da svizec nazaj motor v fazo ?

svizec loh mal nagloda kabel senzorja

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ni startal s prve pa si ga zalil... po tretjem poskusu bi moral pritisnit pedal gasa do konca in verglat dokler ne bi vzgal... tam do 60 sekund...

 

Tudi pri "ajnspricu" se to zgodi...

To se ne bi smelo zgodit, ker ra?unalnik dozira gorivo.

 

Prej bi rekel, da je ?lo za glitch ali pa je kak senzor temperature na motorju malo poblesavil. Lahko, da je dolo?il napa?no temperaturo in je zaganjal motor brez zaprtega zraka - po doma?e zauga. Ker pa motor dejansko ni bil ogret je takoj crknil. Sploh, ?e ti zdaj normalno v?iga brez te?av bi samo potrdil sum na kakega od senzorjev.

33112_1.png

Napisano

Ni res bencinarja lahko "zalije?" za zajtrk, ?e ga hladnega zalaufa? samo za cca pol minute minuto, in potem ugasne?, naslednjo rundo zelo te?ko prdne, to se mani dogaj pri Micri,suzukiju,prej?nji  2.3 mazdi in pri sedanji, tega ne marajo niti pod razno.

Zakaj ?

 

Ker je motor hladen si dozira VE? bencina ki ne zgori in ostane v cilindrih ko motor ugasne?, naslednjo rundo pa je potem PREVE? bencina v cilndrih(ostanki od prej in nov bencin) ni pravo razmerje in NI eksplozije ker je premalo zraka-kisika. Zato ?e se to zgodi gas do daske in verglat max 45-50 sekund razen ?e prime(?e ne prime po?akaj par minut in ponovi vajo, problem je da ne pregreje? ?tarterja), potem pa takoj spustit gas in pazit da ne ugasne, v?asih ga je treba, z gasom dr?at tud minuto na 2k rpm, da prime na vse cilindre, druga?e ga trese al pa celo ugasne, kar samo pove?a sranje.

 

@Jures

 

Senzor na odmi?ni ponavadi-vedno nagaja ko je motor vro?, ne ?koduje mu sonce in mraz ampak temperatura motorja.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Ni res bencinarja lahko "zalije?" za zajtrk, ?e ga hladnega zalaufa? samo za cca pol minute minuto, in potem ugasne?, naslednjo rundo zelo te?ko prdne, to se mani dogaj pri Micri,suzukiju,prej?nji  2.3 mazdi in pri sedanji, tega ne marajo niti pod razno.

To dr?i (imel isti "problem" na Kiji, dokler nisem pogruntal kaj ne mara), samo tega dejstva nisem omenil, ker je napisal, da je avto stal pol dneva na soncu in ko je sku?al v?gati ni ?lo. V takem primeru ga ?e ni mogel zaliti - razen, ?e je kak?en podatek zamol?al.

33112_1.png

Napisano

Bilo je tako tako kot sem napisal,v?gala za sekundo,se zavrtela in kuj crknla, 6xzapored

 

Sem se spomnil  na verglanje z gasom do podna,probal za par sekund,pa  se mi je zdelo nepotrebno mu?enje tehnike,

Mislim ,da  je  to v navodilih ,al menda velja za vro? motor..nisem preverjal.

 

Zamol?al sem ,pozabil omenit ,da sem potem po ,recimo 5 km vo?nje ustavil in pozabil ,da ne smem ugasnit.

In lejga zlomka ..spet isto..na sre?o samo dvakrat ,je v tretje stekla.

 

Jasno potem do doma nisem ve? eksprimentiral.

 

Od naslednjega jutra in do danes, pa nobene tosortne te?ave ve?.

 

 

14762217.jpg

 

Ex......... M6 136 diesel , l.02

Present.. M6 2.0 benz + gas no more , l.08

Forever.. MX5 1.6 , l.99

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Če dost zategneš sigurn pomaga, pa baje da tudi človek neha neumnosti govort 😂
    • Moja ima 330k km pa je tudi se vedno original
    • Napaka P0101 je povezana z MAF senzorjem ampak ne menjaj tega senzorja, največkrat je problem v odmični gredi za izpuh ker se obrabi pač slab material ki ga je mazda uporabila bom dodal sliko. Problem je ker se ventili za izpuh ne odprejo več in zrak nima kam iti zato tudi zrak ne more v motor torej javlja napako P0101. Če znaš odpreti pokrov valjev lahko sam preveriš ampak če se ti je že to začelo dogajati zna tudi crknit vakumska pumpa ker potegne delce od odmične gredi. Če boš avto popravljal priporočam da tudi zamenjaš podložke za šobe ki lahko naredijo velik problem na tem avtu.
    • Zdravo, Imam Mazdo 6, 2.2d, 150, 2017. Problem je, da se včasih, ko se peljem po avtocesti s 130 km/h, prižgano klimo in ga pohodim, normalno pospeši do 140 km/h, po tem pa se kar vleče do 160 km/h. Če grem čez 160 km/h, se včasih pojavi napaka P0101. Podobno se dogaja tudi brez klime, ampak pri hitrosti okoli 180 km/h. Druga težava je pri prestavljanju (ročni menjalnik). Ko pohodim v 3 prestavi do 3000 vrtljajev in prestavim v 4 ne nadaljuje s pospeševanjem, ampak se za trenutek »ustavi« in šele nato potegne. Sesalni kolektor je bil očiščen pred mesecem dni, servis je bil opravljen, avto ima 160.000 km. Kakšen namig? Hvala.
    • Četrti dan, četrta lokacija, še vedno ista gorska koča.     Bo pa počasi treba zaključit potepanje, ker "gorski koči" zmanjkuje nafte...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.