Skoči na vsebino

Problem pri homologaciji MX-5

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni!

 

Dober teden dni nazaj sem mazdo MX-5 peljal na tehni?ni pregled ter da bi homologirav PLATI??A 18" , IZPU?NI LONEC ter VZMETI. Danes dobim odgovor da je homologacija za izpu?ni lonec narejena, NE MOREM pa homologirati plati?? ter vzmeti ( imam vso potrebno dokumentacijo in vse kar je potrebno za homologacijo ), RAZLOG ker je vozilo narejeno za ameri?ki trg . Uvo?ena je bila leta 2009 in ima v homologaciji napisano, da izpolnjuje minimalne pogoje za evropski trg.......

 

:vskalo:

Napisano

Pa so na t?v cerifikatih vse pravilne ?tevilke, kakor na avtu? (tip,kw,motor..) ?e se tuki vse ujema, ne bi smelo imet veze iz kje je uvo?en avto, tko da probi na kak?nem drugem tehni?nem, ker sm tud js imel zlo razli?ne izku?nje s temi zadevami.

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Napisano

O?itno si naletel na enega te?kega "strokovnjaka", ki ?eli grenit ?ivljenje svojim strankam. Nekaj mi nikakor jasno, kako da so se sedaj v to vpi?ili, ?e je vendar avto MORAL IZPOLNJEVATI vse zahteve ?e ob uvozu v SLO, saj ga druga?e ne bi uspel niti registrirati?

 

Druga zadeva, ki mi ne gre skupaj je pa ta, da ?e je vozilo neustrezno, kako lahko potem izpuh pa je bil uspe?no homologiran? Saj je vendar ?e vedno govora o istem avtu, ki ne ustreza.  :zvizga:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Verjetno ima avto druga?no oznako kakor jo imajo evropski modeli in potem ni ta oznaka enaka EU in US avtomobile. poglej za katere tipe je homologacija na izpuhu in za katere tipe na plati??ih in vzmeteh. 

 

res pa je da bo verjetno na drugem organu ?lo to urediti.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Vsak TUV certifikat se navezuje na tip vozila - kodo, ki je v homologaciji avta. Tu je problem.

Primer homologacije ENZO felten za mx-5 NC, evropska deklaracijska st. ki mora biti na obeh dokumentih

 

Ima? tako na homologo in tuv? Lahko da je imel auspuh homologacijo tudi za izven eu

post-2637-0-87922700-1432208615_thumb.png

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

?e ima? mo?nost vse dokumente pripeti v pdf-u, da jih pregledamo

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Pozdravljeni!

 

Dober teden dni nazaj sem mazdo MX-5 peljal na tehni?ni pregled ter da bi homologirav PLATI??A 18" , IZPU?NI LONEC ter VZMETI. Danes dobim odgovor da je homologacija za izpu?ni lonec narejena, NE MOREM pa homologirati plati?? ter vzmeti ( imam vso potrebno dokumentacijo in vse kar je potrebno za homologacijo ), RAZLOG ker je vozilo narejeno za ameri?ki trg . Uvo?ena je bila leta 2009 in ima v homologaciji napisano, da izpolnjuje minimalne pogoje za evropski trg.......

 

:vskalo:

kje si urejal homologacijo?

  • 11 mesecev kasneje...
Napisano

Skoraj po enem letu sem se " spomnil " , da bi bilo le fajn naredit homologacijo za plati??a  :jupiii:

Danes sem klical tehni?ne preglede MIKLAVC Velenje mu poslal dokumente na mail, in mi je prijazno odgovoril da more odobriti homologacije. Potem sem poklical LLP Homologacije Ljubljana kjer je biv avto homologiran leta 2009, ko je bil pripeljan iz USA, mo?akar je takoj vedel v ?em je problem in tudi zavrnil homologacijo. Rekel  je da me re?i lahko samo generalni uvoznik Mazde za SLO, da mi izda potrdilo da lahko na MX-5 NC da? 18".....

 

?e ima gdo kak?en bolj?i predlog ga bom vesel  :notworth:

 

prilepljena homologacija od avta, ter TUV za plati??a

post-8169-0-55030500-1462306008_thumb.jpg

post-8169-0-21195400-1462306021_thumb.jpg

post-8169-0-91726500-1462306034_thumb.jpg

Napisano

Ko bom kje blizu avta bom preveril kje je ta oznaka e*, ker te najbr? edino to bremza, da nima? nikjer zabele?ene in zato tam vpra?aj?

 

Uvoznik te?ko da bi izdal kak?no tako potrdilo glede dolo?enih dimenzij felten, ?e pa bo, ga bo? mogo?e dobil ?e enkrat leta 2022..

 

edit: na?el oznako in sicer v alineji K, pri tebi pa vidim da tega sploh ni vpisanega in bi moral komu zate?it da ti to manjka in zahtevat nov homologacijski karton, tam kjer so ga izdali-torej spet LPP.

136b1c4f2d0fba22fb9d346e74abcf2a.jpg

 

edit2: mogo?e bi ti pa vseen lahko uvoznik pomagal in sicer s potrjevanjem te homologacijske oznake glede na ?tevilko ?asijo. Ne glede na to iz kje je uvo?en avto, ista serija avta oz. razpon ?t. ?asije ima hkrati tudi isto homologacijsko oznako po celem svetu, vsaj logi?no bi blo.

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Napisano

V USA imajo druga?ne pogoje kot pri nas v EU. Na LLP ter pri Miklavcu so rekli da me ?e bremeni kaj je napisano pod opombe na homologaciji... Bom danes kontaktirav uvoznika Mazd .

Napisano

Tvoje D.2 oznake ni med avtomobili, ki so navedeni na homologaciji. e* pa tako ali tako nima? navedene niti na tvojem karton?ku Probaj ?e kje drugje  :zvizga: PM

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.