Skoči na vsebino

pritisk olja na vijaku za dolivanje

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni

Ko odprem vijak za dolivanje olja ?uti? pritisk pa tudi olje ven ?iba.Imam mazdo 6 129 cd 120000 prevo?enih kaj mislite da bi lahko bilo sam mislim da so batni obro?ki da mi kompresija sili v karter

Napisano

Pri zalaufanem motorju ?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Ojoj

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Da te ne hecamo vec. Ne odpiraj vec pri zalavfanem, z avtom ni nic narobe.....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Pazi, da te ne bi slucajno nasponali kot konja! :P

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Lepo te prosim pelji se drugam. Vsak avto dela tako ob prizganem in odprtem pokrovcku

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ni res ve?ina ima rahel PODTLAK v motorju, ravno zaradi pu??anja olja in obremenitev tesnil(gumijastih) in semeringov.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Pozdravljeni

Ko odprem vijak za dolivanje olja 

 

Vijak za dolivanje olja?

A to misli? ?ep na vrhu ali kaj drugega?

 

 

Ni res ve?ina ima rahel PODTLAK v motorju, ravno zaradi pu??anja olja in obremenitev tesnil(gumijastih) in semeringov.

 

?zmeden?  :ne vem:

Najbr? ne mislimo o isti stvari...

Napisano

Pa?, "podnji del motorja" je na?eloma v VAKUMU.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Pozdravljeni

Ko odprem vijak za dolivanje olja ?uti? pritisk pa tudi olje ven ?iba.Imam mazdo 6 129 cd 120000 prevo?enih kaj mislite da bi lahko bilo sam mislim da so batni obro?ki da mi kompresija sili v karter

V?asih je vzrok za pove?anje pritiska v zgornjem delu motorja, na vlivnem grlu za olje in ventilskem prostoru, delna ali popolna zama?itev trikrakega ventila, ki slu?i za spro??anja oljnih par, ki jih spu??a v sesalni kolektor, v zrak, ki polni cilindre motorja. Pozimi se pri pove?anju zra?ne vlage le ta me?a z oljnimi parami na tem ventilu in pride do tvorjenja mastne usedline (ma??oba), ki ovira, ali celo  prepre?uje razbremenitev pritiska oljnih par iz motorja. V primeru popolne zama?itve, lahko pritisk odrine celo tesnilo pokrova ventilov in olje brizgne pod motorni pokrov.

Re?itev: o?istiti ta ventil, odstraniti vso mastno usedlino. Nadalje po vsaki zimi in tudi ob?asno, po dalj?ih obdobjih de?evnega vremena, prekontrolirati stanje tega ventila in ga po potrebi o?istiti. Jaz sicer tega motorja ne poznam, vendar pa ima vsak motor gibko cev z nepovratnim ventilom za povratek oljnih par v cilindre, kjer se pare skurijo.  

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

  • 2 tedna kasneje...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
    • Kakšen Mazda forum pa smo, da še nihče ni tega prilepil?!  
    • A dej no... ne piši tega v istem stavku... sicer pa, kdor se ne uči iz zgodovine jo bo moral občutiti na lastni koži.
    • Mešaš vse po vrsti! Če je kitajc zato nategun ker ti da robo poceni in kvaliteto  potem imaš pa čudno gledanje na življenje večine ljudi, ki si ne morejo privoščit zvenečih znamk!  Pa MURO si našel, koliko Slovencev si je pa lahko kupilo tisto obleko....   
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.