Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Kolektor in pokrov sta druga?na v kak?nem smislu? Naj kr avtor teme poslika oba izven avta in naredmo anketo kater je kater :P Bi rd vidu prave MX-5 poznavalce

Morda bom usekal mimo ampak skor ziher sem, da je sesalni kolektor pri 1,8 malo ve?ji, oziroma nekaj je druga?e. ?e se ne motim imajo 1.8 BP (vsaj te, ki sem jih videl) dvodelni kolektor, torej bi lahko bil spodnji kolektor 1.8? 

Sicer pa govorim za picajzlarijo, pa?, ?e je ?e RES treba homologirati. Toliko me pa pozna?, da sem imel ?e kar nekaj predelav in dlje od felten in fedrov nisem mel homologacije in se mi zdi taka debata dosti nepotrebna..

Napisano

Morda bom usekal mimo ampak skor ziher sem, da je sesalni kolektor pri 1,8 malo ve?ji, oziroma nekaj je druga?e. ?e se ne motim imajo 1.8 BP (vsaj te, ki sem jih videl) dvodelni kolektor, torej bi lahko bil spodnji kolektor 1.8?

Sicer pa govorim za picajzlarijo, pa?, ?e je ?e RES treba homologirati. Toliko me pa pozna?, da sem imel ?e kar nekaj predelav in dlje od felten in fedrov nisem mel homologacije in se mi zdi taka debata dosti nepotrebna..

Razumem, da si ?e dal nekaj ?ez in pri tej zadevi pa roko na srce, ?e bi ti nekdo odprl mx5 havbo, ne bi kar tako zagotovo vedel kater motor gleda?, brez da bi ti lastnik povedal in bi blo zgolj ugibanje, je tako? Samo to je bil moj point, da na pogled ni razpoznavno in bi ve?jo razliko opazil npr. ?e bi se zamenjala osvetlitev ?tevcev, pa ?e tm bi moral poznat specifiko letnikov, da imajo do l.01 zeleno osvetlitev, kasnej pa rde?o. No vglavnem kot si tud sam reku, mal po nepotrebnem kompliciramo :D Se bo lastnik sam odlo?u kaj naredit..

 

attachicon.gifkon?no.jpgKon?no zunaj

Dobr stroj, sam ?e pa tuki kdo ne ugotovi da ni original, se je pa za vpra?at ?e mu o?i dobr delajo :)

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Napisano

Na pokrovu ventilov je pa baje razlika, pri enem napis mazda vgreznjen, pri drugem izbo?en. ?eprav to je ''baje''.

 

Res pa je, da na prosto oko te?je opazi? razliko pri obeh motorjih. Preverjeno.

Zoom Zoom

Napisano

Na pokrovu ventilov je pa baje razlika, pri enem napis mazda vgreznjen, pri drugem izbo?en. ?eprav to je ''baje''.

 

Res pa je, da na prosto oko te?je opazi? razliko pri obeh motorjih. Preverjeno.

No ja, sm si v?eraj kar v ?ivo ogledu in tud to da je en napis vgreznjen, drug izbo?en ne dr?i.

 

Vseen pa priznam, da sm se motil in za prihodnje reference samo ?e napi?em kar je nekaj malega druga?e; sesalni kolektor je pri 1.8 za cca 30? bol nagnjen proti glavi motorja, dve vakum cevki sta malo druga?no postavljeni zarad tega in ?e ena mejhna razlika je pri cin?puli. Seveda pa to opazi? ?ele ko ima? enega zraven drugega.

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Napisano

Vseen pa priznam, da sm se motil in za prihodnje reference samo ?e napi?em kar je nekaj malega druga?e; sesalni kolektor je pri 1.8 za cca 30? bol nagnjen proti glavi motorja, dve vakum cevki sta malo druga?no postavljeni zarad tega in ?e ena mejhna razlika je pri cin?puli. Seveda pa to opazi? ?ele ko ima? enega zraven drugega.

Sem ti rekel, sesalni kolektor  ;) ?e zato sem imel to v glavi ker ve?ina vas je z 1.6, Davidov in Matejev pa 1.8 in sem ju ve?krat videl.

Napisano
Napisano

Ja no pa? taki detajli, ki se opazjo ?ele ko ma? enega zraven drugega, v nasprotnem primeru pa tko kot se je nekaj objav nazaj napisal ugibanje, streljanje v prazno..ipd.

 

Kakorkol no, tuki se ne bo mlin?ka menjal z V8, 2JZjem ali wanklom, da bi motor ?e na dale? opozarjal nase, ?eprov bi blo to men dost bol v?e? :D

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Napisano

Na pokrovu ventilov je pa baje razlika, pri enem napis mazda vgreznjen, pri drugem izbo?en. ?eprav to je ''baje''.

 

Res pa je, da na prosto oko te?je opazi? razliko pri obeh motorjih. Preverjeno.

 

To je blo pri NA generaciji. :)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Ja tako pravi spritmonitor na kar velik vzorec voznikov.
    • Bom dal sliko, ki sem jo prilepil ze pred nekaj leti... Primerjava med D175 AT in G194 AT ... Stil voznje je podoben...   
    • Hehe, nisem tolk občutljiv, kaj vozim, ker bi drugače imel Audija al pa Mečko al pa kaj drugega prestižnega. Opažam edino to, da 10 let nazakj nisem imsel takega občutka, da bi se kvaliteta avtov močno razlikovala med seboj.   Od kar pa so tukaj EV-ji in se zaradi dragih baterij lovijo evrčki pri uporabi crapy materialov pa nas pelje nazaj v 90-a, ker je bila razlika med Mercedesom in KIA še ogromna.   Bom še 1x ponovil, po moje, še ni čas za EV-ja, ker dokler ne bo na cenovnem nivoju in kvalitetnim interjerjem bo pač treba počakat. Lahko se vsi fani EV-jev zaletavajo s hvaljenjem, ampak EV-ji so še v fazi veliko denarja za malo kvalitete. Ko pridejo v fazo za malo denarja, malo kvalitete in kontra za veliko denarja veliko kvalitete se bomo pa spet pogovarjali kaj kupiti in ne ali sploh kupiti.   Ja, jebat ga Mazda 6 me je pač razvadila.
    • Za kratke razdalje je čist OK, kot sem napisal. Se pa čudim, da @dvorjan tole vozi na roadtripe dolžine 750km. Ok mogoče sem narobe zastopil pa je to naredil v treh ali štirih dneh vožnje in ne v enem.   Aja še vedno ne vem kako se spusti voznikov sedež.
    • Sej veš kje je glavni problem? Kupuje rabljen avto in tam se ne ve kaj je počel prejšnji lastnik. Načeloma z zadnjim FL od leta 2018 ne bi smelo biti nekih večjih težav saj so odpravljene večinoma vse porodne in tudi zamenjali so način čiščenja NOX, ki je zdaj preko AdBlue ssistema, kar zmanjšuje nabiranje saj v sesalnem kolektorju.   V glavnem servisna "knjižica", pregled kilometrov pri menjavi in da je opravljeno po navodilih proizvajalca. Testna vožnja pa bi moralo biti OK.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.