Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Torej, gre za Audi A3, 1.8. Letnik 99.

Avto ima enih kup problemov. Prvi je te?ko prebujanje zjutraj. Avto se v?ge in obrati mu takoj padejo in se vgasne. Ga spet ?tartam in ko mu nabijem obrate potem laufa. Vsak nadaljen v?ig je dokaj normalen, razen "jamranja" motorja...

Med vo?njo, ?e dokonca pohodim plin, ni te?av, avto gre. ?e mu lepo postopoma dodajam gas, avto cuka, kot bi ga nekaj du?ilo. Na semaforju, v prostem teku cuka po malem... Sve?ke niso, so bile v?eraj menjane (so pa bile mokre). Mogo?e cin?pule?

Zanimajo me va?e izku?nje, ker bolj ke hladno, avto te?je v?iga, ve?inoma ga cuka, trese, v?asih pa ni?. Na testerju je avto pokazal napako senzorja odmi?ne gredi. Je to krivo? Sama mo?no dvomim. Smrdi tudi ko pohodi? gas nenormalno. Jutri menjamo cin?pule me pa vseeno zanima, ?e je kdo imel podoben problem.

Hvala vsem!

Napisano

Daj vpra?aj ?e mojstra Pelka, ta ti bo verjetno kar iz prve povedal v ?em je te?ava. ?e najbolj?e po e-po?ti ali sms, ker je trenutno na kraj?em wikend dopustu na Krku. Gsm ima; 041 667 335, e-po?to; avto.pelko@gmail.com

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Va?n da je Audi. Resno, kupi si normalen avto, ?e ne bo? pol ?ihta zapravila na forumih...

 

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

Napisano

Novejsa mazda predvidoma pride konec leta. Audi je zacasen avto, ki je danes za drobiz bil porihtan.

In z Audiji naceloma nimam slabih izkusenj, tako da ga ni treba sinfat, ker je z svoj letnik izjemno dobro ohranjen. :)

Napisano

No sicer pa avto kot avto, rabljenga kupovat je zmerom loterija, vendar si upam trdit, da je la?je kupit rabljenega bencina kakor dizla. Ima? manj zadev "za zgre?it" in se nategnit. 

 

Zdaj pa pridno cekine na kup in var?evat, ?eprav avto ni ravno vrhunsko smotrna nalo?ba kar se izgubljanja vrednosti na trgu ti?e.  :P

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Novejsa mazda predvidoma pride konec leta. Audi je zacasen avto, ki je danes za drobiz bil porihtan.

In z Audiji naceloma nimam slabih izkusenj, tako da ga ni treba sinfat, ker je z svoj letnik izjemno dobro ohranjen. :)

 

?e ni strogo varovana voja?ka skrivnost: in kaj je ?lo falit?

Od kar imam Forda, sem postal pešec...

serviser.gif

Napisano

Zdaj ne vem ravno za kateri avto te zanima, na audiju je bil problem z cin?pulo in oddu?kom.

Z Mazdo je bilo ve? problemov, predvsem vztrajnik, potisni le?ak in kuplunga. Pa ?e kup drugih malenkosti (npr. gumice na teleskopih, kon?niki, pomalem je za?ela pit olje in predvsem pleh, pleh je bil v obupnem stanju...).

Planiram novej?o mazdico, vsekakor ?estica in verjetno kar bencinar, ker mi bolje le?ijo. Kljub temu, da sedaj vozim drug avto, je mazda ?e zmeraj moj favorit med avti. ?e pa ?e ni mazda, bo pa vsaj audi. :)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • 495 kg nosilnosti?   A je to kakšen hec? Zapoznela prvoaprilska?   Pa narejen za kitajske gasilce - vsaj po oznakah na zadnjih vratih...      
    • 260Nm navora? Toliko ga imajo 1,5 bencinarji. Tole nekaj ne klapa.
    • V našem bloku smo se dogovarjali za novo fasado dolgih 10 let. Veliko kreganja in prepričevanja penzionistov.😃 Za to čudo na strehi  se ne bomo naslednjih 50. 😅
    • @Slivka malo še pa bodo v Mariboru imeli produkte za tebe, spodnje slikena linku ga prikazujejo tudi z odbijačem, ki jeprimeren za tvoje podnebje. Cene bi pa naj bele tudi malo bolj življenske    PICKUP VIKA T4 4X4 DIESEL | Tam Europe WWW.TAM-PICKUP.COM PICKUP VIKA T4 4X4 DIESEL VIKA T4 4X4, 2.8T diesel, 80kW (109 HP), 260Nm torque, MT, 5341*1885*1815 (L*W*H) (mm), cargo bed 1530x1620x515 mm, 495kg payload      
    • X motor ima kompresor. Mini Dino ne.  Kubatura gor ali dol. Ko nekje pri 3000 obratih začne kompresor delovati, se to kar konkretno občuti. Res je,za DeSUS vožnjo je res mogoče bolj primeren mini Dino. Za krujzanje po magistralkah  in navadnih cestah. Laganini. Pa še tukaj je poraba x motorja nižja.Ko pa pride avtocesta je pa druga pesem.  No in kolikor vem za te ,ki smo izprobali oba --Etcho, Gelipter--pa tudi Bini, nismo glih neki DeSUS vozniki. Radi stisnemo naše x 186 , ko smo na avtocesti. Zato smo se tudi odločili za te motorje. In tudi pri preizkusu obeh motorjev  nismo spremenili mnenja. Ja,mini Dino ima malenkost več navora pri nizkih obratih a tam ga itak ne potrebuješ veliko več,kot ga ima x motor. Poraba pa je itak na strani x motorja. Kar konkretno se pozna     
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.