Skoči na vsebino

Zobniki oljne ?rpalke


Priporočeno sporočilo

Pozdravljeni,

 

imam avtomobil Mazda 6 2.0 diesel, letnik 2008 (?e nova oblika). Pred 14 dnevi sem se peljal na servis zaradi te?ave z DPF filtrom, ko je med potjo na servis za?el avto spu??ati ?udne zvoke oz. nekak?no piskanje. ?e sem rahlo pohodil plin, je bilo piskanje glasnej?e. Na mestu se tega piskanja ne sli?i. In ker sem avto ravno peljal na servis, sem naro?il serviserju naj prvo preveri kaj spu??a tak?ne zvoke. Ugotovil je, da zvoki prihajajo iz tistega podro?ja kjer se nahaja vodna pumpa in ker ta ni bila menjana na velikem servisu, mi jo je zamenjal. Ampak piskanje ?e vedno ni prenehalo. Med nadalnjim raziskovanjem je ugotovil, da sta po?kodovana gonilni in gnan zobnik oljne pumpe, kar naj bi povzro?alo tak?ne zvoke. ?elel mi je zamenjati zobnika. Ugotovil je, da ni mogo?e kupiti samo zobnikov posebej, ampak je potrebno kupiti celotno oljno ?rpalko, ki je draga (500 eur).

 

Vem, da ste na tem forumu prisotni strokovnjaki, zato sem se odlo?il, da vas prosim za pomo?. Zanima me ali je res, da se ne da kupiti in zamenjati posami?en zobnik? Po njegovih besedah mora naro?iti celotno originalno oljno ?rpalko. Ali lahko povzro?i okvara zobnikov na oljni ?rpalki kak?no nadaljno te?avo na avtomobilu? Do servisa sem se peljal cca. 500m in ?e to zelo po?asi. Ali je potrebno pri menjavi oljne ?rpalke (oz. zobnika, ?e je to mogo?e) odstraniti motor iz vozila? Kaj bi lahko bil vzrok za okvaro na zobnikih? Baje, da pri nekaterih mazdah s tem motorjem odpade neka matica, ki se navadno zatakne med ta dva zobnika in povzro?i okvaro. Vpra?al sem ga iz kje bi lahko ta matica odpadla ter ali jo je potrebno nadomestiti. Odgovoril je, da ni nujno ta razlog kriv za okvaro zobnikov ter da je lahko to le ena iz med mo?nosti. Iz kje bi lahko ta matica (oz. vijak, ali kaj podobnega) odpadla? Dejal je, da tega ne mora vedeti to?no.

 

?e podatki o avtu:

tip: GH14D6

tip motorja: RF

 

?e vnaprej se vam zahvaljujem za pomo?.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zdravo.....zanimivo, sam sem imel prav natanko isto te?avo.

 

Pri cca. 175k mi za?ne avto nekam ?udno piskat (sploh ko pohodi? gas). Gledam vse mo?no kva bi lahko bilo (toda ker nisem mehanih itak zadeve nisem odkril). Avto sem potem peljal do dr. Pelkota, ki ni bil 100% ali je mikrojermen, ali je vodna ?rpalka. Je pa ugotovil, da jermen ni bil menjan in je ?e original gor. Tako, da sva se potem dogovorila, da naredi velki servir in ?e to pogleda.

 

No ugotovil je nekako isto kot pri tebi. Da ni? od tega ni (vseeno je bilo ok, da se je naredil ta servis) in da se je odkru?il zobnik oljne ?rpalke. Nekako je rekel da ni panike in bo vse ok. No avto ima sedaj 232k km in ni? ne ka?e, da bi bilo kaj narobe + zvok je izginil.

 

Pomoje najbolje, da pokli?em Pelkota in se zapelje? pokazat. Ti bo 100% dobro svetoval kaj in kako.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Nebi rad stra?il ampak pri 2.0d DPF motorjih se je v nekaj primerih zgodilo da je po?rlo zobnik na glavni gredi ki poganja oljno ?rpalko, in je najprej ropotalo potem pa tudi zaropotalo. Zadeva se da sanirati predno povsem odpove vse skupaj. Samo v opozorilo nebi rad stra?il ampak poznam par primerov.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Najprej hvala obema za odgovora.

 

@Bossek: Trenutno je avto na dvigalu razstavljen in ?aka na popravilo. Prav tako ima te?ave z DPF zaradi ?esar sem ga peljal tja. ?al se mi je na poti do servisa pripetila ?e ta nezgoda. S tak?nim avtom se ne bi mogel dale? pripeljati, ker je takooo po?asen postal (zafilan DPF). Smo posku?ali spro?iti regeneracijo ra?unalni?ko, ampak ta ni ve? mogo?a. Glede teh zobnikov mi ne gre v ra?un, da se jih ne da nabavit lo?eno. Na?el sem jih na ebayu posebej za druge znamke avtomobilov, zato mi ne gre v glavo ?emu bi bila Mazda tako posebna. Bojim se, da se je mehanik zadovoljil s prvim odgovorom, ki ga je dobil s strani poobla??enega servisa oz. svojega dobavitelja. Ker je 500 eur zame velik denar, sem se odlo?il, da tukaj preverim ali obstaja kak?na alternativa. V kolikor se tega ne da dobaviti lo?eno in je potrebno zamenjat oljno ?rpalko, potem bom to primoran storit. Jbg, avto je stro?ek :rolleyes:

 

@yavarye: Hvala za opozorilo. Bom rekel serviserju, da preveri ?e je tudi to problem (sr?no upam, da ni). Je bila pa od znotraj navzven poknjena jermenica pogonske gredi, ki jo bo tudi zamenjal - sicer ne vem a ma to kak?no vezo s tem kar si napisal.  :ne vem:  Na te stvari se spoznam povr?no, ker nisem mehanik.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Aha no pri meni zadeva ni "ropotala". Bil je nek tak tenak piskajo? zvok (sprav sem mislil da je turbina). Pelko je dejal, da se je zobnik verjetno samo malo odkru?il.

 

To, da se pa ne da samo enega zobnika zamenjat pa je ?isto mo?no pri mazdi. Ima ve? takih zadev.....recimo 1 senzor na, ki crkne za server....potrebno zamenjat komplet zadevo, ki pride 2k eur (namesto samo senzorja).

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Aha no pri meni zadeva ni "ropotala". Bil je nek tak tenak piskajo? zvok (sprav sem mislil da je turbina). Pelko je dejal, da se je zobnik verjetno samo malo odkru?il.

 

To, da se pa ne da samo enega zobnika zamenjat pa je ?isto mo?no pri mazdi. Ima ve? takih zadev.....recimo 1 senzor na, ki crkne za server....potrebno zamenjat komplet zadevo, ki pride 2k eur (namesto samo senzorja).

 

Saj pri meni tudi piska.. Prva misel je bila - o ?it turbina, ampak ni. Potem mi je mehanik pokazal okvaro zobnika. Bomo videli kaj bo iz tega. ?e 1x hvala.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Najprej hvala obema za odgovora.

 

@Bossek: Trenutno je avto na dvigalu razstavljen in ?aka na popravilo. Prav tako ima te?ave z DPF zaradi ?esar sem ga peljal tja. ?al se mi je na poti do servisa pripetila ?e ta nezgoda. S tak?nim avtom se ne bi mogel dale? pripeljati, ker je takooo po?asen postal (zafilan DPF). Smo posku?ali spro?iti regeneracijo ra?unalni?ko, ampak ta ni ve? mogo?a. Glede teh zobnikov mi ne gre v ra?un, da se jih ne da nabavit lo?eno. Na?el sem jih na ebayu posebej za druge znamke avtomobilov, zato mi ne gre v glavo ?emu bi bila Mazda tako posebna. Bojim se, da se je mehanik zadovoljil s prvim odgovorom, ki ga je dobil s strani poobla??enega servisa oz. svojega dobavitelja. Ker je 500 eur zame velik denar, sem se odlo?il, da tukaj preverim ali obstaja kak?na alternativa. V kolikor se tega ne da dobaviti lo?eno in je potrebno zamenjat oljno ?rpalko, potem bom to primoran storit. Jbg, avto je stro?ek :rolleyes:

 

@yavarye: Hvala za opozorilo. Bom rekel serviserju, da preveri ?e je tudi to problem (sr?no upam, da ni). Je bila pa od znotraj navzven poknjena jermenica pogonske gredi, ki jo bo tudi zamenjal - sicer ne vem a ma to kak?no vezo s tem kar si napisal.  :ne vem:  Na te stvari se spoznam povr?no, ker nisem mehanik.

DPF se ?imprej znebi bo ceneje kot menjava, pa ?e drugi bonusi so, ?e ga ni.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Nebi rad stra?il ampak pri 2.0d DPF motorjih se je v nekaj primerih zgodilo da je po?rlo zobnik na glavni gredi ki poganja oljno ?rpalko, in je najprej ropotalo potem pa tudi zaropotalo. Zadeva se da sanirati predno povsem odpove vse skupaj. Samo v opozorilo nebi rad stra?il ampak poznam par primerov.

 

Danes sem klical mehanika in sem mu naro?il, da naj preveri to stvar. Ugotovil, da jih je fasal tudi zobnik na glavni gredi. Sedaj ne vem kaj naj naredim... Klical sem na uradni servis v Velenju, kjer so mi povedali, da je potrebno zamenjati glavno gred, ker je zobnik fiksiran na gredi. Ko sem ga vpra?al za ceno, mi je zabilo na rit, saj je rekel, da stane gred cca. 2000 eur. Ta stro?ek je full velik glede na to, da sem za avto pred dobrim letom pla?al slabih 9000 eur. A pozna? mogo?e kak?no cenej?o opcijo kako to stvar sanirat oz. popravit? Mehanik je rekel, da lahko dava novo oljno pumpo gor in upava, da ne bo zobnik na glavni gredi uni?il oljne pumpe. Meni ta opcija ne di?i, ker bi rad vzrok odpravil. Se ?e vnaprej zahvaljujem za kakr?enkoli nasvet.

DPF se ?imprej znebi bo ceneje kot menjava, pa ?e drugi bonusi so, ?e ga ni.

 

Da. Sej to je bil prvotni namen obiska... Sedaj pa tak?no sranje (glej odgovor na tvoj zgornji post).

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Danes sem klical mehanika in sem mu naro?il, da naj preveri to stvar. Ugotovil, da jih je fasal tudi zobnik na glavni gredi. Sedaj ne vem kaj naj naredim... Klical sem na uradni servis v Velenju, kjer so mi povedali, da je potrebno zamenjati glavno gred, ker je zobnik fiksiran na gredi. Ko sem ga vpra?al za ceno, mi je zabilo na rit, saj je rekel, da stane gred cca. 2000 eur. Ta stro?ek je full velik glede na to, da sem za avto pred dobrim letom pla?al slabih 9000 eur. A pozna? mogo?e kak?no cenej?o opcijo kako to stvar sanirat oz. popravit? Mehanik je rekel, da lahko dava novo oljno pumpo gor in upava, da ne bo zobnik na glavni gredi uni?il oljne pumpe. Meni ta opcija ne di?i, ker bi rad vzrok odpravil. Se ?e vnaprej zahvaljujem za kakr?enkoli nasvet.

 

Da. Sej to je bil prvotni namen obiska... Sedaj pa tak?no sranje (glej odgovor na tvoj zgornji post).

 

A je to slu?ajno tole:http://www.ebay.de/itm/BRAND-NEW-Mazda-6-MPV-2-0-TD-RF-MZR-CRANKSHAFT-WITH-MAIN-BIG-END-BEARINGS-STD-/181570640918?hash=item2a46741c16

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zobnik na glavni gredi se da zamenjat !!

 

Iskal sem po spletu in ne najdem tega dela. Klical sem na uradni servis in so rekli, da je potrebno zamenjat gred. Sedaj mi ni ni? jasno.

 

A mogo?e pozna? koga, ki to dela? Trenutna situacija je tak?na, da bo mehanik vzel ven ma?ino ter od blizu pogledal kako jih je skupila glavna gred. ?e jih ni preve?, potem se bo saniralo (bru?enje, piljenje, ipd..).  Potrebno pa bo o?itno dati gor novo oljno ?rpalko, glede na to, da je zobnik na ?rpalki fiksen.

 

Hvala za kakr?no koli informacijo.

 

Danes sem klical mehanika in sem mu naro?il, da naj preveri to stvar. Ugotovil, da jih je fasal tudi zobnik na glavni gredi. Sedaj ne vem kaj naj naredim... Klical sem na uradni servis v Velenju, kjer so mi povedali, da je potrebno zamenjati glavno gred, ker je zobnik fiksiran na gredi. Ko sem ga vpra?al za ceno, mi je zabilo na rit, saj je rekel, da stane gred cca. 2000 eur. Ta stro?ek je full velik glede na to, da sem za avto pred dobrim letom pla?al slabih 9000 eur. A pozna? mogo?e kak?no cenej?o opcijo kako to stvar sanirat oz. popravit? Mehanik je rekel, da lahko dava novo oljno pumpo gor in upava, da ne bo zobnik na glavni gredi uni?il oljne pumpe. Meni ta opcija ne di?i, ker bi rad vzrok odpravil. Se ?e vnaprej zahvaljujem za kakr?enkoli nasvet.

 

Da. Sej to je bil prvotni namen obiska... Sedaj pa tak?no sranje (glej odgovor na tvoj zgornji post).

 

A je to slu?ajno tole:http://www.ebay.de/itm/BRAND-NEW-Mazda-6-MPV-2-0-TD-RF-MZR-CRANKSHAFT-WITH-MAIN-BIG-END-BEARINGS-STD-/181570640918?hash=item2a46741c16

 

 

hvala za link, ampak tale je za drug model. Vsaj tako napi?e, ko izberem model avtomobila.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pa ne more biti za soroden model potem 8x vi?ja cena.... Zdajle sem bil v AC Cosmos in sem malo spra?eval za kose za preventivno menjavo verige in tistega kar spada zraven. Cene so zanimive.

veriga pri nas 211? v USA 38$

aktuator          689? v USA 112$ in tako naprej

 

Poudarjam,da gre za originalne Mazdine dele v originalni embala?i. Tudi z letalskim prevozom,davkom in carino nisem niti na 1/3 slovenske cene. Nalednji? pa ko bom sli?al koga blebetati o ?kodljivosti TTIP -a pa ga bom s (ta staro) ketno po gobcu.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pa ne more biti za soroden model potem 8x vi?ja cena.... Zdajle sem bil v AC Cosmos in sem malo spra?eval za kose za preventivno menjavo verige in tistega kar spada zraven. Cene so zanimive.

veriga pri nas 211? v USA 38$

aktuator          689? v USA 112$ in tako naprej

 

Poudarjam,da gre za originalne Mazdine dele v originalni embala?i. Tudi z letalskim prevozom,davkom in carino nisem niti na 1/3 slovenske cene. Nalednji? pa ko bom sli?al koga blebetati o ?kodljivosti TTIP -a pa ga bom s (ta staro) ketno po gobcu.

 

?al je tako... I??ejo na?in kako najhitreje najve? zaslu?it in majo navite cene. Jaz sem mel z AC Cosmos slabe izku?nje in me zaradi tega tam ne vidijo ve?, razen ?e bo potrebno uveljavljati kak?no garancijo na popravilo (upam, da ne). Sami nateg jih je skupaj.. :D

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

100 % se bo na?lo na netu. A ima? tovarni?ko kodo dela?

 

Nimam. Lahko pa re?em mehaniku, ?e mi jo po?lje. Zaenkrat se stvar posku?a sanirat (?e jih zobnik ni preve? fasal, se bo malo spilil). Trenutno ?e ne vem kak?no je stanje. Rekel bi, da je tale del pravi glede na tip motorja: http://www.ebay.co.uk/itm/Complete-Bottom-End-Set-RF5C-RF7J-Mazda-5-6-MPV-2-0-Turbo-Diesel-2002-2008-/141689676225?hash=item20fd5ce1c1

Kaj je povedal mojster Pelko?

 

?e nisem klical, mam v planu. Gne?a v slu?bi pa to :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?al je tako... I??ejo na?in kako najhitreje najve? zaslu?it in majo navite cene. Jaz sem mel z AC Cosmos slabe izku?nje in me zaradi tega tam ne vidijo ve?, razen ?e bo potrebno uveljavljati kak?no garancijo na popravilo (upam, da ne). Sami nateg jih je skupaj.. :D

 

Ja? Zanimivo. Jaz sem se pa iz Gorice mimo Mazdinega servisa v Kromberku vozil v BTC. Ravno zaradi dobrih izku?enj in ker me tam niso nikoli "nategovali". Karkoli smo imeli, smo vse uredili. Je pa res, da se pa nisem zmi?ljeval in da nisem iskal dlake v jajcu in da nisem zganjal cel rom-pom-pom za navadno ?abjo dlako... In ravno zaradi zelo po?tenega odnosa in (po moji oceni) velike strokovnosti mehanika nameravam ?e naprej svoji Mazdi voziti v BTC v A-Cosmos...

 

Poi??i Majesa. ?ude?ev ne dela, ?arati tudi ne zna, ostalo ti pa lepo po?teno pove in takoj ve?, koliko je ura...

 

Kar se pa re?evanja zobnika ti?e: vse je odvisno od globine po?kodbe. Smo pa mi enkrat na Opelu re?evali tako, da smo peljali nekam v Kovor ali v Tr?i? (mislim, da je bil Renduli? ali nekaj podobnega) in nam je nakromal gor z nekak?no elektrolizo, potem pa smo dali ?e malo obrusiti in se je re?ilo. In cena niti ni bila pretirana, ker se druga?e ne bi spla?alo za Opela to delati.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja? Zanimivo. Jaz sem se pa iz Gorice mimo Mazdinega servisa v Kromberku vozil v BTC. Ravno zaradi dobrih izku?enj in ker me tam niso nikoli "nategovali". Karkoli smo imeli, smo vse uredili. Je pa res, da se pa nisem zmi?ljeval in da nisem iskal dlake v jajcu in da nisem zganjal cel rom-pom-pom za navadno ?abjo dlako... In ravno zaradi zelo po?tenega odnosa in (po moji oceni) velike strokovnosti mehanika nameravam ?e naprej svoji Mazdi voziti v BTC v A-Cosmos...

 

Poi??i Majesa. ?ude?ev ne dela, ?arati tudi ne zna, ostalo ti pa lepo po?teno pove in takoj ve?, koliko je ura...

 

Kar se pa re?evanja zobnika ti?e: vse je odvisno od globine po?kodbe. Smo pa mi enkrat na Opelu re?evali tako, da smo peljali nekam v Kovor ali v Tr?i? (mislim, da je bil Renduli? ali nekaj podobnega) in nam je nakromal gor z nekak?no elektrolizo, potem pa smo dali ?e malo obrusiti in se je re?ilo. In cena niti ni bila pretirana, ker se druga?e ne bi spla?alo za Opela to delati.

 

Me veseli, da ima? dobre izku?nje. Pri meni je bla stvar definitivno druga?na... Vsekakor hvala za nasvet in naslov servisa. :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mi smo tudi vozili M5 iz Nove Gorice v BTC. Dokler je bilo treba menjat olje in filter ter pokasirati dobrih 300? smo imeli z njimi dobre izku?nje. Potem po enem servisu ni ve? delala klima. Opazili smo ?ele doma. Sledila je ?e ena pot v LJ. Bili so po?teni in dali 100? popusta naslednje leto na servisu.

 

Enkrat pa se je pojavil zvok, ki je bil odvisen od obratov motorja. Majes je povedal, da je lahko odkru?en zobnik na oljni ?rpalki. Izkazalo se je, da je zvok prihajal od le?aja od napenjalca mikro jermena. Menjali pa so napenjalec, mikro jermen in jermenico od kompresorja klime. Ra?un je bil ?ez 1000?, od tega jermenica 600?. Z jermenico od kompresorja klime seveda ni bilo ni? narobe, Majes pa je utemeljil, da je pokvarjena, ker smrdi in da je uni?ila napenjalec. :D

Od takrat naprej ne obiskujemo ve? tistega servisa. Smo ?li raje k Pelku, ?eprav je ?e bolj dale?.

 

Potem pa smo spoznali v Biljah mehanika, ki sicer ni poobla??en, ampak servisira ve?inoma mazde, kot Pelko. Pa ?e blizu Nove Gorice je. http://www.bizi.si/MIRAN-BIZJAK-S-P_BILJE/

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Modeli ?e 1X ZOBNIK SE DA ZAMENJAT, smo to ?e delal in vse ?e vedno delajo brez problema.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Modeli ?e 1X ZOBNIK SE DA ZAMENJAT, smo to ?e delal in vse ?e vedno delajo brez problema.

 

Verjamem, saj mi tudi ni logi?no zakaj se ne bi dal. Je pa problem, ker ne najdem samo zobnika na spletu. Na sre?o jih je zobnik na glavni gredi ?isto malo fasal, tako da se bo saniralo / zbrusilo. A se da tudi na ?rpalki  zamenjati zobnik? Baje je pre?an v ?rpalko (fiksen). Ne najdem na internetu zobnikov za ta avto, za druge avtomobile dobi? sete. Mehanik je preveril pri dobavitelju in ne more dobiti samo tega kosa. Sem ?e v enem izmed prej?njih postov vpra?al, ?e pozna? koga, ki bi mi lahko pomagal in ?e vedno nisem dobil odgovora.  :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pumpo je OVEZNO treba menjat CELO.

 

Zobnika za glavno gred se ne da kar kupit, ampak ga en to?no dolo?en mojster naredi direkt na gredi.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.