Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdrav

Mazdica je ?e od prej?nje zime postopoma za?ela uga?ati v prostem teku, ko je ma?ina ?e mrzla. Trenutno sem ?e na tem da jo v?gem samo ?e z gasom in tako dr?im obrate vsaki? ko stisnem sklopko, vsaj dokler se ma?ina zadostno ne ogreje. Zanimivo je v?asih ?e crkne sredi ovinka ..... Avto sicer ne poka?e nobenih error codes.

Najprej sem seveda zamenjal vse cevke iz ohi?ja filtra zraka, pa? vse cevke kar jih je tam okrog, ki so bile ?e dokaj slabe, spokane..., nato s?istil egr ventil, naslednje loputa za zrak in seveda senzor v ohi?ju filtra za zrak. Preostane mi ?e imv/scv o katerem je veliko napisano po tem forumu, znaki so pa identi?ni dotrajanem imv ventilu. Dobiti ta ventil po Sloveniji je pa kot bi ?el na vrt pa za?el iskat zlato. Ve?inoma pri prodajalcih rezervnih delov dobivam odgovore ni mo? dobaviti, tu pa tam tudi kaj je to imv. oz. scv ventil.

Mi lahko kdo svetuje kje bi se pri nas dalo kupiti scv, sicer sem trenutno na?el ta ventil v Angliji, vsaj zdi se mi da bo pravi, nisem pa ziher http://www.ebay.ie/itm/New-Denso-Diesel-Fuel-Pump-Suction-Control-Valve-294009-0120-SCV-Kit-/281052228595?hash=item417004abf3

Mi lahko kdo potrdi, da bo tole iz ebaya prava zadeva za : Mazda 6, 2.0 disel, 136km letnik 2004.

 

Hvala

Napisano

Pelka poklici, ta ti bo znal pomagat; 041 667 335 (Simon)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Evo, mehanik je ventil spucal v nulo in zaenkrat dela. Ko se motor popolnoma shladi ?e enkrat preverim ?e je pomagalo. ?e ni, bo treba naro?iti novega. ?e je ta pravi, katerega je objavil Filter, ga bom kar naro?il. Je bil ?e kdo v kontaktu s Simonom?

 

LP

Napisano

Evo, mehanik je ventil spucal v nulo in zaenkrat dela. Ko se motor popolnoma shladi ?e enkrat preverim ?e je pomagalo. ?e ni, bo treba naro?iti novega. ?e je ta pravi, katerega je objavil Filter, ga bom kar naro?il. Je bil ?e kdo v kontaktu s Simonom?

 

LP

 

Mislim da bo ventil v prvi objavi pravi. Sem ?el pogledat kodo od ?rpalke. Na ?rpalki je nalepka/plo??ica s kodo: 2940000044 denso,  sicer zelo te?ko vidna, pa se ujema z podatki ventila. Tako da preveri, ?e se ti ujema. Pa sporo?i, ?e zadeva deluje ko je motor popolnoma hladen, sedaj ko ima? s?i??eno zadevo: Nisem niti poskusil tega, kolikor sem zasledil naj ?i??enje nebi imelo kak?nega zadovoljivega u?inka.

Napisano

Veselje ne bo trajalo dolgo.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

NI pravi, ta je za modele z DPF !!

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • V Novem mestu padala toča, poplavilo športno dvorano WWW.RTVSLO.SI Od severa in zahoda so se nad Slovenijo razširile padavine. Ponekod se pojavljajo tudi močni nalivi in nevihte z močnejšimi sunki vetra. Arso...  
    • Malo večji torx nastavek kot je imbus pa da ga mal potolčeš notri da se "zareže" in poskusit odvijačit. Al je delikatno če udrihaš po napenjalcu vratu?
    • Danes pa sem pedaliral do službe in nazaj (ni nimam blizu, hehe); Getz pri kleparju, da mu sanira zametke rje, Netopirja pa ne vozim če je slaba napoved. Vreme se je odrezalo NAD pričakovanji, ga pohvalim  
    • Skritikrt, imam eno strokovno vprašanje zate.  Na kitari v vratu imam en izrabljen imbus vijak - ključ 5 (matica), na katerem so se toliko izrabile stranice, da se imbus kluč vrti v njem v  prazno.  Ne morem ga vrtati, ne morem ga uničitit. Ali obstaja kak imbus ključ ali kaj podobnega , ki je malenkost večji kot imbus 5 (par desetnik), da prime.  Spodaj je slika, da boš bolje razumel za kaj se gre. Imbus matica je približno 15 mm noter v vratu. 
    • Seveda mi firbec ni dal miru😄...in sem na brzino kokukal,v kakem stanju je Makita. Neverjetno-izgleda,da prakticno ni bila uporabljena...seveda umazaa je,k so nekaj les brusili...a prej izgleda,da je samo stala. Mast v glavi nikoli ni bila "zagreta" do te mere,dabii se lepo razlila tudi po zobnikih...zobniki pa skoraj kot novi. Seveda je steoj star cca. toliko kot jaz..40-50 let po moje🧐...in se je mast čisto posušila in strdila... Ležaji so tudi ok...a jih bom vseeno zamenjal z novimi...tisti najmanjsi na rotorju je celo "odprte" sorte😲...to danes več ne gre🙄... Se vidi tudi na komutatorju rotorja,da stroj ni prakticno nič tekel...tudi z nohtom se ne čuti prehod na drsno površino ščetk. Skratka-stroj je res malce umazan,a je praktično kot nov. Skratka-trije ležaji,mast in nove ščetke in bo stroj delal BP😃 Seveda moram rotor in stator za vsak slucaj temeljito izmeriti,a po moje,ker nič ne iskri,je malo moznosti,da bi bilo elektricno kaj narobe.   Dober video o popravilu točno takih brusilk...a so vse novejše od moje...zanimivo👍     In še en zanimiv.    
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.