markym Napisano 16. november, 2015 Prijavi Napisano 16. november, 2015 Pa se napetost dvigne ?e doda? gas in dvigne? obrate ko ima? porabnike vklopljene? Citiraj
markym Napisano 16. november, 2015 Prijavi Napisano 16. november, 2015 http://www.club323f.com/forum/viewtopic.php?f=18&t=44086&hilit=idle+reset+ten+gnd+screw Citiraj
Peter Mernik Napisano 16. november, 2015 Avtor Prijavi Napisano 16. november, 2015 v kratkem bom zadevo sprobal z drugim alternatorjem in motor?kom prostega teka,bomo videli ?e bo to re?itev! Citiraj
markym Napisano 16. november, 2015 Prijavi Napisano 16. november, 2015 Omenil si da si menjal celotno ohisje lopute. Glede na to, da je bil prosti tek nastavljen glede na senzorje iz prej?njega avta (mogoce je imel umazan maf senzor in je nastavljal vijak prostega teka) in ce nisi vijaka prostega teka ti nastavil glede na podatke tvojih senzorjev imas lahko samo zaradi tega problem.Nastavitev ali pa zgolj preverjanje ti vzame max 10 minut.?ravfanje alternatorja in pa motor?ka prostega teka pa kak?no uro ali dve. 1 Citiraj
Peter Mernik Napisano 16. november, 2015 Avtor Prijavi Napisano 16. november, 2015 Res je pred meseci sem zamenjal kompletno loputo s senzorjem prostega teka ter regulatorjem,nastavil sem tudi vijak prostega teka.Maf senzor sem tudi zamenjal saj je bil moj zani?(loputo ter maf sem kupil rabljeno)Zamenjal sem tudi lambda sondo(z rabljeno) saj sem imel pove?ano porabo goriva.Sedaj sumim useeno kaj ?e je mogo?e tudi ta senzor(motor?ek prostega teka) v okvari,zato sem ga imel zopet namen zamenjat,pri alternatorju pa tudi nisem 100% da deluje tako kot treba zato ga mislim zamenjat,useeno pa nevem ali bom s tem re?il omenjeno napako oziroma okvaro! Citiraj
YavarYe X6V6 Napisano 17. november, 2015 Prijavi Napisano 17. november, 2015 Teli "motor?ki" prostega teka pri mazdi ...... Ni to francoz,?vaba, amerikanc,..... 2 Citiraj Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS. "Life is too short, to drive slow-shitty cars."
Peter Mernik Napisano 17. november, 2015 Avtor Prijavi Napisano 17. november, 2015 Danes sem med vo?njo opazil novo napako in sicer ?e navijem volan do konca v levo ali pa desno takrat obrati padejo na nulo glih toliko da avto ne ugasne,nato se obrati ponovno dvignejo na nekje 800rpm(nihanje gor in dol). Citiraj
Honda Hitra Napisano 6. december, 2015 Prijavi Napisano 6. december, 2015 Preveri naslednje zadeve MAF sensor,lambda sonda in konec koncev tudi motor?ek(regulator)prostega teka,to so lahko krivci za nihanje vrtljajev! MAF lahko o?isti? z ustreznim sprejem za ?i??enje senzorjev. 1 Citiraj
Deeyan Napisano 12. januar, 2016 Prijavi Napisano 12. januar, 2016 Da ne odpiram nove teme... Na bratran?evi 323f 1.5 se mu je 3 dni nazaj pri?gala lu?ka za akumolator. U?eri zve?er se je peljal v slu?bo na kar se mu je za?ela dvigovat temperatura hladilne teko?ine (to smo ugotovil, da je raztezna posoda prazna). Dans zjutri mu je avto v klanc navzgor za?el trokirat pri?gale so se mu ?e lu?ke za ABS in airbag. Ko je avto ugasnu ga sploh nemore nazaj zalavfat (akumolator ma 14.03V). Ko ga posku?a zaverglat ?tarter poskus obrnat pa se tut takoj ustavi in vse lu?ke (tut v notranjosti ugasnejo). ma kdo idejo u kirem zelju zajec ti?i? Citiraj Skupina MAZDA DRIVERS na facebook-u (👈 klikni 🙂) Oddaj oglas v skupini na Facebook-u, Mazda parts for sale(👈 klikni 🙂) Od sedaj naprej tudi na Instagramu (👈klikni 🙂)
Brane Napisano 12. januar, 2016 Prijavi Napisano 12. januar, 2016 Micro jermen je spustu du?o ,posledi?no je pregrel in je ?lo tesnilo glave.Pa tri dni se tudi ne vozi z kontrolno lu?ko alternatorja 1 Citiraj
Deeyan Napisano 12. januar, 2016 Prijavi Napisano 12. januar, 2016 na vodno ?rpalko je vezan zobati jermen. Mikro jermen pa poganja altenator, servo pumpo in klimo in je ?e vedno cel. to za lu?ko sm mu pa tut js povedu Citiraj Skupina MAZDA DRIVERS na facebook-u (👈 klikni 🙂) Oddaj oglas v skupini na Facebook-u, Mazda parts for sale(👈 klikni 🙂) Od sedaj naprej tudi na Instagramu (👈klikni 🙂)
Brane Napisano 13. januar, 2016 Prijavi Napisano 13. januar, 2016 Kolikor jest vem ima vodno pumpo na micro jermen,morda je jermen premalo napet. ali pa je jermenica slaba in jermen drsi.?e no?e v?gat dajte sve?e dol , enkrat zaverglat da vr?e antifriz ven zraven poglejte ?e sve?e ?e so mokre od antifriza .?e so mokre potem je ?lo tesnilo glave. 1 Citiraj
markym Napisano 14. januar, 2016 Prijavi Napisano 14. januar, 2016 Vodna pumpa sigurno ni na mikro jermenu. Ni to folzvagen. Citiraj
Brane Napisano 14. januar, 2016 Prijavi Napisano 14. januar, 2016 Potem je tale vodna pumpa - 8abb-15-010- za raketo zemlja-zrak. Citiraj
markym Napisano 14. januar, 2016 Prijavi Napisano 14. januar, 2016 Ja, ma? prav, je na mikrojermenu. Za zamenjavo pumpe je treba zobatega dol vzet. Citiraj
Peter Mernik Napisano 24. december, 2016 Avtor Prijavi Napisano 24. december, 2016 Danes sem vozilo ogrel na normalno delovno temperaturo pri tem pa sem vklju?il vse porabnike lu?i,ventilator v kabini,gretje zadnjega stekla,radijo (obrati so seveda kot ponavadi zopet nihali) ko pa sem pri tem odklopil konektor s senzorja za vodo pa je nihanje obratov izginilo in motor je lavfal normalno,potem pa sem konektor priklju?il nazaj na senzor za vodo in obrati so zopet za?eli nihati.Je potrebno zamenjati senzor/tipalo za vodo?Mazda 323F BA 1.5 Letnik 1997 LpPeter Citiraj
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.