Skoči na vsebino

Registrska tablica na prikolici

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

?ivijo.

 

Brskam malo naokoli pa ne znam najt pravega podatka o tem, ali mora? imeti na prikolici (750gk) tablico, ki je enaka avtomobilski ali je lahko katerakoli (lastnikova, v kolikor si prikolico izposodi?)?

 

Hvala za pomo?

 

M

Napisano

Stvar je ?isto enostavna:

 

- priklopniki in polpriklopniki do vklju?no 750 kg najve?je dovoljene skupne mase morajo imeti enake registrske tablice kot vle?no vozilo. Doma izdelana tablica ni ustrezna in ?e te dobijo policaji, je to kaznivo (mislim, da ti "prilepijo" ponarejanje dokumentov ali nekaj takega)

 

- priklopniki in polpriklopniki nad 750 kg najve?je dovoljene skupne mase imajo svoje prometno dovoljenje in torej svojo registrsko tablico.

 

Preveri pa ?e v homologaciji, kako je z vleko prikolic, kajti ve?ina polpriklopnikov do vklju?no 750 kg nima naletne zavore. V homologaciji preveri, kako te?ko prikolico brez naletne zavore lahko vle?e? s svojim vozilom, a mislim, da Mazda 6 sme vle?i polpriklopnik brez naletne zavore do 680 kg najve?je dovoljene skupne te?e. Torej mora biti prikolica registrirana za najve? 680 kg najve?je dovoljene skupne te?e ali pa se ti policaj ne sme vtaknit v ta podatek. Praviloma so preneumni, da bi to vedeli, a nikoli ne ve?...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Ja, ker to v tvojem primeru pomoje sploh ni klasificirano križišče
    • Vseeno tu pozabljas da je prehitevanje v kriziscu, kot tudi menjava pasu prepovadana, kljub prekinjeni crti.... A se enkrat kako ves da je krizisce, ce ni oznake ...zacaran krog
    • Verjetno je bil @Bini zgodnji prvi gost
    • Huh, klasični zaplet za miljon dolarjev. Slaba oznaka na cesti, torej manjka polna črta, da nekako napove odcep, če smo pikolovski glede CPP-ja. Načeloma mene vedno moti pri prehitevanju en kup možnih priklopov stranskih cest, ko nikoli ne veš kdo ti bo na cesto pripeljal tačas, ko boš ti prehiteval. Pri večini vidiš avto šele, ko zavija na cesto. Pa to govorim za prekinjeno črto, čez polno grem samo za kakšnega počasnega mopedista ali pa traktor, pa še to mora biti kar v redu pregledno. Jaz sem se že navadil pogledati tudi desno res dobro preden speljem iz stranske ceste na glavno, ker sem že videl na lastne oči primere (ne enega!!), ki so se komaj izšli, ker je tisti pogledal samo levo in potem slepo zapeljal na cesto. Pomislite kako to avtomatizirano naredimo - prideš po stranski cesti do glavne in pogledaš hitro na levo, če je prosto in preden dobro pogledaš desno, se že pomikaš na pas. Takrat se pojavi omenjeni problem, če kdo prehiteva. Zavijanje levo ni takšna težava, ker mora biti prosto v obe smeri.   Saj je vse logično in enostavno, samo noge, hitri gibi in mogoče kakšna zamišljenost nas prehitijo. Mi je pa znanec enkrat rekel malo razpizdjen, da bi se mi kmalu zadaj zaletel v avto, ker je mislil, da bom speljal v desno na cesto iz stranske. Jaz sem sem pa malo bolj ustavil, ker sem se še desno prepričeval, da je frej. Takle mamo...
    • Kaj ni nobenega na plaži? Vse prazno. Uživajte! ☀️⛱️
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.