Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Mislim da razen kletke ni nekih spornih predelav. ?e ima papirje in pa potrdilo o vgradnji pa se da tut homologirat. Cena je kar lepa (zato se pa prodaja tako dolgo) in je v veliki ve?ini vse v motorju. Kako je pa narejeno in koliko izrabljeno pa bi bilo fajn da vzame? nekega mojstra zraven ;)

mazda-323f-18-glx-98.png
Napisano

Ho?e? re?i, da razen kletke in mo?nej?ega motorja skoraj ni razlike?

Vpra?anje je ja, kako je z homologacijo.

Je kaj specifi?nih delov?

So za rally oziroma dirkalno verzijo dra?ji deli, kajne?

Evo ?e cestna verzija http://www.avto.net/ad.asp?id=10020345&avto=Mazda%20323%20Turbo%20GTX%204X4

 

Razlika je ?e v tem da je ta avto dal po moje veliko grdega skozi, kar se vidi po ohranjenosti.

Homologacija brez papirjev ne bo ?la skozi, razen ?e pelje? avto na atest...?e la?je ?e jo da? ven ?e ne misli? dirkat.

Deli mislim da pa?ejo iz ene na drugo.

GTX je manj mo?na od GTR in tudi nima teh odbija?ev z velikimi lu?mi. GTR modelov je bilo narejenih 2500 in imajo tiste res ohranjene cene okrog 15k ?. 

Glede na to kako je ta ohranjena in da se je z njo tekmovalo, bi res bilo najbolje avto v celoti pregledat, da ve? kaj bo treba na avtu popravit, koliko to stane... za tako ceno se prodaja ?e vsaj dve leti (kolikor sem jo vsaj jaz gledal na a.net), tako da ?e jo imajo namen prodat bodo ?li pod to ceno ;)

Od kolega brat ima en tak model gtr in je ?e kar veliko delal na njej in dobil precej rezervnih delov iz tujine. 

mazda-323f-18-glx-98.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Definitivno ne, šteje se kot priključek, kar pa ureja čisto drug pravilnik.   Vseno je pa notri tale člen, tolmači naj si vsak sam     25. člen (prometna signalizacija in oprema ter obveščanje in oglaševanje) (1) Na območju priključka se uporablja prometna signalizacija in oprema, določena z veljavnimi predpisi.   PisRS - Pravno informacijski sistem PISRS.SI  
    • Zanimivo je tudi to da nasprotna iz koruznega labirinta ima znak za neprednost, 'moja' pa nič......torej to je krizisce ..   Je kar je, ampak da ti razmisljati. Recimo, da ginem, ostane samo spomin na divjaka ...
    • Kakor poznam lokacijo tam ni več neprekinjene črte, le-ta je cca 200m od izvoza iz krožišča proti jezerskemu, ker je folk tam navajen potem zavijati še levo pred avtohiso  vrtač in je obvezna smer za naravnost....potem je pa cela cesta do naslednjega kroznega ki je nov v britofu crtkana crta in to je bil 25let nazaj poligon za testitanje blokad 2, 3, 4 prestave (so bile tudi smrtne na tej cesti)....ti si prihajal pa iz poljske ceste, tako da....(problem je verjetno koruza, tako da nista videla ne eden drugega)...
    • Bi bilo za vprašat kakšnega inštruktorja vožnje...
    • Se pravi da ma ta makadam, ki pride iz desne koruze prednost....znakov ni...bolj kot vrtamo, več najdemo
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.