Skoči na vsebino

mazda 626 pri vkloplenih porabniki obrati ska?ejo med 200-800rpm

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdrav vsem! na mazdi 626 mi med vkloplenimi porabniki gretje,gretje zadne ?ipe...obrati mo?no ska?ejo 200-800rpm brez teh omenjenih porabnikov avto te?e v normalnih vrtljajih pa? 750-800rpm. Ima kdo idejo kaj bi biv vzrok napake? sem pa danes kupil ?e popolnoma novi akomulator,menjal sve?ke,filtre,olje... LP

Napisano

ko je motor hladen takrat(?tand gas)  tega nihanja ni mo? opaziti. Ko pa je motor ogret na delovni temperaturi in ko vklopim omenjene porabnike pa se pri?ne nihanje vrtljajev.


Morem povedat da avto tudi v?iga zjutraj normalno brez te?av!

Napisano

Ne kupuj ni? za brezveze ker bo? samo dnar pre? metal. Pomeri najprej ?e je res alternator. Sigurno ima? kakega frenda z voltmetrom ?e nima? sam voltmetra.

Preveri vakum cevke in cev za zrak med filtrom in loputo. ?e ti v loputo priteka piratski zrak imas ?e zaradi tega ta problem.

Napisano

?e ti v loputo priteka piratski zrak imas ?e zaradi tega ta problem.

wtf je to?

33112_1.png

Napisano

prvi? sli?im, da se temu tko re?e - ampak ok, sem vsaj nekaj novega zvedel.

 

a zraven naredi ARRRR k ga not potegne :hudicek:

33112_1.png

Napisano

v naslednjih dneh bom sam z voltmetrom pomeril napetost alternatorja,sedaj pa me zanima kako izmerim napetost pravilno? Avto pustim pri?gan v prostem teku(brez gasa) in napetost pomerim brez porabnikov lu?i,radio,ventilator gretja in pa grelec zadnjega stekla...

In nato pomerim ?e napetost z vsemi omenjenimi porabniki. Koliko mora bit napetost merjenja brez uporabnikov in pa potem z vsemi porabniki? Hvala za pomo? v naprej. Lp

Napisano

Alternator 14,4 ali vec

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Preden vzges avto pomeri napetost aku.,potem ga vzgi in se enkrat pomeri napetost na aku. Ce je visja kot je bila- cca 14v, si na konju.

Napisano

Ja. Napetost je vecja brez porabnikov. Tebe v tem primeru zanima ce ti dela alternator. To da ti nihajo obrati verjetno ni povezano z alternatorjem in bo treba poiskat napako drugje.

Napisano

da sporo?im napetost merjenja alternatorja. z izklopljenimi porabniki 14.50v, z vklopljenimi vsemi porabniki pa nihanje med 13.60v - 14.50v    ko vklopim porabnike se opazi tudi rahla razlika v svetlobi lu?i ter osvetlitve v ?tevcu.

Napisano

To da napetost ska?e je posledica nihanja obratov ker elektronika alternatorja rabi dolo?en ?as, da popravi napetost. (kdor ne verjame naj proba pri svojem avtu merit napetost in pritiskat na gas)

 

Probaj ?e to: naj ti nekdo dr?i gas na recimo 1500 obr/min ti pa pomeri napetost z vklopljenimi porabniki in brez. V kolikor bo takrat ob?utna razlika je zato najverjetneje kriv alternator. Sicer je zelo verjetno kriv regulator prostega teka.

Napisano

tudi z gasom sem probal izmerit in nisem opazil neke bistvene razlike kar se ti?e napetosti alternatorja. Sam sumim na regulator alternatorja(regler). kompleten motor?ek prostega teka je bil pred dnevi menjan za preizkus(sposodil sem si ga od prijatelja) delovanje pa je bilo popolnoma enako kot z mojim motor?kom(brez porabnikov te?e avto normalno v prostem teku ob vklopu teh porabnikov pa se pojavi nihanje vrtljajev)

Napisano

Cev med zracnim filtrom in loputo si preveril ?e ni po?ena? Lahko da ti vle?e fov? zrak...

Preveril ?e nima? tudi kak?nih kod za napake?

Napisano

Mojemu avtu se tudi ne pri?ge lu?ka na ?tevcu, ker je nimam. Mogo?e ima? lu?ko skurjeno, ali pa ra?unalnik ?e ni zaznal dovolj dogodkov te napake da bi lu?ko sploh ?e pri?gal.

Napisano

avto bil na pregledu pri ve? avtoelektri?arjih kateri pa znajo samo ra?unat to?ne napake pa ni odkril ?e nih?e...je nov akomulator sedaj ?e pregledan alternator ter na njemu tudi menjan regulator(brez potrebe),nove sve?ke,filtri,o?i??ena loputa ter motor?ek za prosti tek,mase pregledane...te?ava na vozilu pa ?e vedno ostaja ko pri segretem vozilu v?tekam ventilator v kabini do konca obrati padejo in nihajo podobno deluje tudi pri vklopu grelca za zadnje steklo. Ve kdo za kak?nega dobrega mehanika,ki bi zadevo znal dejansko re?it?

Napisano

avto bil na pregledu pri ve? avtoelektri?arjih kateri pa znajo samo ra?unat to?ne napake pa ni odkril ?e nih?e...je nov akomulator sedaj ?e pregledan alternator ter na njemu tudi menjan regulator(brez potrebe),nove sve?ke,filtri,o?i??ena loputa ter motor?ek za prosti tek,mase pregledane...te?ava na vozilu pa ?e vedno ostaja ko pri segretem vozilu v?tekam ventilator v kabini do konca obrati padejo in nihajo podobno deluje tudi pri vklopu grelca za zadnje steklo. Ve kdo za kak?nega dobrega mehanika,ki bi zadevo znal dejansko re?it?

Ti je kdo ?e nastavljal ?tantgas?

?e je tako kot pri Xedosu je to?en postopek kako to nastavi?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.