Skoči na vsebino

mazda 626 pri vkloplenih porabniki obrati ska?ejo med 200-800rpm

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdrav vsem! na mazdi 626 mi med vkloplenimi porabniki gretje,gretje zadne ?ipe...obrati mo?no ska?ejo 200-800rpm brez teh omenjenih porabnikov avto te?e v normalnih vrtljajih pa? 750-800rpm. Ima kdo idejo kaj bi biv vzrok napake? sem pa danes kupil ?e popolnoma novi akomulator,menjal sve?ke,filtre,olje... LP

Napisano

ko je motor hladen takrat(?tand gas)  tega nihanja ni mo? opaziti. Ko pa je motor ogret na delovni temperaturi in ko vklopim omenjene porabnike pa se pri?ne nihanje vrtljajev.


Morem povedat da avto tudi v?iga zjutraj normalno brez te?av!

Napisano

Ne kupuj ni? za brezveze ker bo? samo dnar pre? metal. Pomeri najprej ?e je res alternator. Sigurno ima? kakega frenda z voltmetrom ?e nima? sam voltmetra.

Preveri vakum cevke in cev za zrak med filtrom in loputo. ?e ti v loputo priteka piratski zrak imas ?e zaradi tega ta problem.

Napisano
  dne 29. 11. 2015 ob 8:32 je markym napisal:

?e ti v loputo priteka piratski zrak imas ?e zaradi tega ta problem.

wtf je to?

33112_1.png

Napisano

prvi? sli?im, da se temu tko re?e - ampak ok, sem vsaj nekaj novega zvedel.

 

a zraven naredi ARRRR k ga not potegne :hudicek:

33112_1.png

Napisano

v naslednjih dneh bom sam z voltmetrom pomeril napetost alternatorja,sedaj pa me zanima kako izmerim napetost pravilno? Avto pustim pri?gan v prostem teku(brez gasa) in napetost pomerim brez porabnikov lu?i,radio,ventilator gretja in pa grelec zadnjega stekla...

In nato pomerim ?e napetost z vsemi omenjenimi porabniki. Koliko mora bit napetost merjenja brez uporabnikov in pa potem z vsemi porabniki? Hvala za pomo? v naprej. Lp

Napisano

Alternator 14,4 ali vec

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ja. Napetost je vecja brez porabnikov. Tebe v tem primeru zanima ce ti dela alternator. To da ti nihajo obrati verjetno ni povezano z alternatorjem in bo treba poiskat napako drugje.

Napisano

da sporo?im napetost merjenja alternatorja. z izklopljenimi porabniki 14.50v, z vklopljenimi vsemi porabniki pa nihanje med 13.60v - 14.50v    ko vklopim porabnike se opazi tudi rahla razlika v svetlobi lu?i ter osvetlitve v ?tevcu.

Napisano

To da napetost ska?e je posledica nihanja obratov ker elektronika alternatorja rabi dolo?en ?as, da popravi napetost. (kdor ne verjame naj proba pri svojem avtu merit napetost in pritiskat na gas)

 

Probaj ?e to: naj ti nekdo dr?i gas na recimo 1500 obr/min ti pa pomeri napetost z vklopljenimi porabniki in brez. V kolikor bo takrat ob?utna razlika je zato najverjetneje kriv alternator. Sicer je zelo verjetno kriv regulator prostega teka.

Napisano

tudi z gasom sem probal izmerit in nisem opazil neke bistvene razlike kar se ti?e napetosti alternatorja. Sam sumim na regulator alternatorja(regler). kompleten motor?ek prostega teka je bil pred dnevi menjan za preizkus(sposodil sem si ga od prijatelja) delovanje pa je bilo popolnoma enako kot z mojim motor?kom(brez porabnikov te?e avto normalno v prostem teku ob vklopu teh porabnikov pa se pojavi nihanje vrtljajev)

Napisano

Mojemu avtu se tudi ne pri?ge lu?ka na ?tevcu, ker je nimam. Mogo?e ima? lu?ko skurjeno, ali pa ra?unalnik ?e ni zaznal dovolj dogodkov te napake da bi lu?ko sploh ?e pri?gal.

Napisano

avto bil na pregledu pri ve? avtoelektri?arjih kateri pa znajo samo ra?unat to?ne napake pa ni odkril ?e nih?e...je nov akomulator sedaj ?e pregledan alternator ter na njemu tudi menjan regulator(brez potrebe),nove sve?ke,filtri,o?i??ena loputa ter motor?ek za prosti tek,mase pregledane...te?ava na vozilu pa ?e vedno ostaja ko pri segretem vozilu v?tekam ventilator v kabini do konca obrati padejo in nihajo podobno deluje tudi pri vklopu grelca za zadnje steklo. Ve kdo za kak?nega dobrega mehanika,ki bi zadevo znal dejansko re?it?

Napisano
  dne 6. 12. 2015 ob 14:31 je Honda Hitra napisal:

avto bil na pregledu pri ve? avtoelektri?arjih kateri pa znajo samo ra?unat to?ne napake pa ni odkril ?e nih?e...je nov akomulator sedaj ?e pregledan alternator ter na njemu tudi menjan regulator(brez potrebe),nove sve?ke,filtri,o?i??ena loputa ter motor?ek za prosti tek,mase pregledane...te?ava na vozilu pa ?e vedno ostaja ko pri segretem vozilu v?tekam ventilator v kabini do konca obrati padejo in nihajo podobno deluje tudi pri vklopu grelca za zadnje steklo. Ve kdo za kak?nega dobrega mehanika,ki bi zadevo znal dejansko re?it?

Ti je kdo ?e nastavljal ?tantgas?

?e je tako kot pri Xedosu je to?en postopek kako to nastavi?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Zadnja sporočila

    • Napaka P0101 je povezana z MAF senzorjem ampak ne menjaj tega senzorja, največkrat je problem v odmični gredi za izpuh ker se obrabi pač slab material ki ga je mazda uporabila bom dodal sliko. Problem je ker se ventili za izpuh ne odprejo več in zrak nima kam iti zato tudi zrak ne more v motor torej javlja napako P0101. Če znaš odpreti pokrov valjev lahko sam preveriš ampak če se ti je že to začelo dogajati zna tudi crknit vakumska pumpa ker potegne delce od odmične gredi. Če boš avto popravljal priporočam da tudi zamenjaš podložke za šobe ki lahko naredijo velik problem na tem avtu.
    • Zdravo, Imam Mazdo 6, 2.2d, 150, 2017. Problem je, da se včasih, ko se peljem po avtocesti s 130 km/h, prižgano klimo in ga pohodim, normalno pospeši do 140 km/h, po tem pa se kar vleče do 160 km/h. Če grem čez 160 km/h, se včasih pojavi napaka P0101. Podobno se dogaja tudi brez klime, ampak pri hitrosti okoli 180 km/h. Druga težava je pri prestavljanju (ročni menjalnik). Ko pohodim v 3 prestavi do 3000 vrtljajev in prestavim v 4 ne nadaljuje s pospeševanjem, ampak se za trenutek »ustavi« in šele nato potegne. Sesalni kolektor je bil očiščen pred mesecem dni, servis je bil opravljen, avto ima 160.000 km. Kakšen namig? Hvala.
    • Zdravo, Imam Mazdo 6, 2.2d, 150. Problem je, da se včasih, ko se peljem po avtocesti s 130 km/h, prižgano klimo in ga pohodim, normalno pospeši do 140 km/h, po tem pa se kar vleče do 160 km/h. Če grem čez 160 km/h, se včasih pojavi napaka P0101. Podobno se dogaja tudi brez klime, ampak pri hitrosti okoli 180 km/h. Druga težava je pri prestavljanju (ročni menjalnik). Ko pohodim v 3 prestavi do 3000 vrtljajev in prestavim v 4 ne nadaljuje s pospeševanjem, ampak se za trenutek »ustavi« in šele nato potegne. Sesalni kolektor je bil očiščen pred mesecem dni, servis je bil opravljen, avto ima 160.000 km. Kakšen namig? Hvala.
    • Četrti dan, četrta lokacija, še vedno ista gorska koča.     Bo pa počasi treba zaključit potepanje, ker "gorski koči" zmanjkuje nafte...
    • Evo, jaz sem kak mesec nazaj menjal sklopko na svoji 6ki. Zdržala je skoraj 320 000km.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.