Skoči na vsebino

mazda 626 pri vkloplenih porabniki obrati ska?ejo med 200-800rpm

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

malo se poigraj

 

link TEN and GND with a cable, start the car and then adjust the idle screw, set it slightly higher to cca 800-900

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Zgoraj imas video posnetek. Ne rabi? ledice tla?it. S prevezo spravi? avto v testni na?in (zaklene tudi kot predv?iga) in na?tela? obrate.

Napisano

Zgoraj imas video posnetek. Ne rabi? ledice tla?it. S prevezo spravi? avto v testni na?in (zaklene tudi kot predv?iga) in na?tela? obrate.

Narobe. To ni ledica za diagnostiko ampak - kabel oz stik med tem dvema da izlocis racunalnisko kontroliranje stantgasa

Preverjeno narejeno na dveh avtih do sedaj

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Narobe. To ni ledica za diagnostiko ampak - kabel oz stik med tem dvema da izlocis racunalnisko kontroliranje stantgasa

Preverjeno narejeno na dveh avtih do sedaj

Daj me prosim razsvetli kaj je narobe.
Napisano

Daj me prosim razsvetli kaj je narobe.

govorim o linku kjer preve?e? ta dva porta s kabel?kom in ne ledici kot ti, torej ne o diagnozi ampak kako se nastavi ro?no ?tandgas mimo ra?unalnika. Ti govori? pa o prebiranju napak z ledico, 

 

To je wild shot, ker ?e je okvara dela ne bo pomagalo, lahko pa sam proba. Nisem vsega prebral - to ste menjali?

http://www.aliexpress.com/item/Free-shipping-Idle-Air-Control-Valve-IACV-E9T06871-FSN5-20-660-AC254-For-Mazda-Protege-626/32345229382.html

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Prevezava je ista za ledico, ista za standgas, ista za kot predvziga merit...

Ni samo za eno stvar...

ni res, ledica je upor

 

Mogo?e nisem bil dovolj jasen - GND da? na TEN port - ga ozemlji?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Povezava ?ice je ista. Ledica je le diagnosti?ni dodatek, ki je prikljucena med FEN pinom in pozitivno napetostjo.

TEN pa lahko brika? kamorkoli na maso, ne rabi biti ravno na maso v diagnosti?nem konektorju.

In ledica ni upor in nikoli ne bo.

Napisano

Povezava ?ice je ista. Ledica je le diagnosti?ni dodatek, ki je prikljucena med FEN pinom in pozitivno napetostjo.

TEN pa lahko brika? kamorkoli na maso, ne rabi biti ravno na maso v diagnosti?nem konektorju.

In ledica ni upor in nikoli ne bo.

ok whatever

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

To je ta postopek z briko

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Veš prodajalec v salonu propagira tisto kar mu šefi naročijo....  Na servisu izveš tisto kaj je res boljše in kje so kake težave in kje jih je mogoče preprečit, da motor dolgo lepo prede.... 
    • Glede TSR  napake zgleda gre za nek mišmaš EU in je mala verjetnost da popravijo. Spodnje besedilo je z neta.   Some customers may complain that a warning message for reduced TSR performance and or potential SD card error is shown on instrument cluster after Ignition is pushed on. After approx. 20 seconds this message is gone and all navigation and TSR related operations work as expected. CAUSE Due to new EU regulation vehicles are equipped with ISA (Intelligence Speed Assist) function. Complete start of the navigation system takes a little bit longer than IG on. Therefore, this warning message is shown to inform customer that ISA is not ready. COUNTERMEASURE No immediate action to be taken, the warning message disappears after approx. 20 seconds and all systems are fully operational. Mazda Corp is checking to modify in line with legal requirements, in order to avoid this confusing message. Applies to all Mazda 3s and CX-30's with VIN Last 6 Digits of 400000 or higher (for 2024 Model Year)
    • Saj to je tudi meni prodajalc omenil, da se mi splača G bolj kot X motor že zaradi cenejših servisov? Pa ker nič ali zelo malo vozim po AC.  Me pa zanima tole glede nihanja obratov saj mislim da tega ne bi smelo biti. 
    • tudi pri X186 ni neke razlike, ga pa vozijo sami penzionerji ali bodoči penzionerji v tej temi, pa so potem rezultati mal drugačni   poglejte sprint monitor     tiste 0,5l boste pa prišparali na eni menjavi svečk, ki je pri X motorju obvezna že pri 60kkm
    • Vidim da so opažanja pri večini G140 dokaj podobna: - za porabo pod 7 litrov je kar treba paziti glede načina vožnje - zavora pedala pri AT vsaj kot tu vidim tudi nekaterim drugim klika - glede nizkih obratov mislim da je Ok. Za nihanje pa še preverim kako je pri našem - besedilo pri zagonu motorja “zmanjšana zmogljivost TSR” je pogosto. Mogoče to odpravijo s kakšno posodobitvijo. - delovno temperaturo motorja imamo tudi drugi res nizko      
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.