Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

?iujo.

 

Danes se je o?e peljal v slu?bo in kar na enkrat ni mogel ve? prestavljati. Zapelje z ceste, avto odpeljejo na servis in ?ok..okvara sklopke!! Avto pa Mazda 5, 2012, 1,6, 116KM. Saj razumem da do tega pride..ampak avto ima 80.000km!!. Mi lahko kdo pojasni ?e so se v teh modelih dogajale kak?ne serijske napake ali zakaj se je pokvarila tako hitro. In pribli?na cena popravila. Hvala

Zakaj se na 90 omejitve vozite 60?? :whatever:

 

28130_1.png

Napisano

Mogo?e je crknil samo hidravli?ni cilinder.

Jaz sem tudi takoj to pomislil.

 

Tako se je meni zgodilo (sicer na druga?nem avtu; Mx5, prve generacije), ampak je dejansko ista situacija, ko nikakor ne uspe? prestavit. Potem je va?ki mehanik Gustl kar s prvo spelju in potem "udel" neke idealne obrate, da je celo prestavil v drugo ter tako pri?el do svoje delavnice in mi porihtal. 

 

Dr?im pesti, da ne bo kak?en ve?ji stro?ek oz. saj je verjetno ?e v garanciji Mazdurina?

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Iz servisa so sporo?ili da bo stro?ek do 400? in kako se spoznam menjava celotne sklopke stane ob?utno dra?je kajne? Mogo?e je res hidravli?ni cilinder..

 

Na? o?e ga je pa sam parkiru pa poklicu asistenco :)

 

Mazdurina pa ?al nima ve? garancije.. :(

Zakaj se na 90 omejitve vozite 60?? :whatever:

 

28130_1.png

Napisano

Zgleda da bo to al pa mogoce tudi zajle za saltanje.

 

Vsekakor pa je to strosek do 200? ce ni original servis. Ampak naj postimajo

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Zgleda da bo to al pa mogoce tudi zajle za saltanje.

 

Vsekakor pa je to strosek do 200? ce ni original servis. Ampak naj postimajo

400 se tudi men zdi presneto visoka cifra, ?e bo ?lo za "manj?i" poseg, medtem ko za kakega "resnega" je pa prenizka, tako da vpra?anje v katermu grmu ti?i zajec.  :zvizga:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Sem se pa spomnil da imajo tisto akcijo za starej?a vozila, kjer je sklopka z delom res 400? (brez vztrajnika), tako da bo verjetno to to in to je ugodno ?e je sklopka

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Sem se pa spomnil da imajo tisto akcijo za starej?a vozila, kjer je sklopka z delom res 400? (brez vztrajnika), tako da bo verjetno to to in to je ugodno ?e je sklopka

 

 

Tista akcija je samo za starejse... pri mazdi5 je sklopka + delo od 332? ... ampak samo za letnike 2006-2010

 

http://www.mazda.si/kupujem-imam/mazda-fair-service/nadomestni-deli/

 

Nadomestni_deli-20151209-114131.jpg

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Evo danes smo zadevo porihtal.

 

Zamenjala se je celotna sklopka brez vztrajnika. Cena 480?. Vztrajnika nismo menjali..so pa dejali na servisu da bo dr?al ?e do 100.000km. Ampak a vam je to normalno pri 80.000 da gre sklopka, ve?inoma dalj?e vo?nje..pri moji 6. pa 250.000km pa ?e vedno prva sklopka itd. NORO.. :S

Zakaj se na 90 omejitve vozite 60?? :whatever:

 

28130_1.png

Napisano

Ni normalno vsaj ne za povprecne sorte voznika. Kaksne stare mamce Jo znajo sicer ze prej frderbat, ampak oni imajo tehniko voznje gas in sklopka hkrati, potem pa sklopke kar ne popustijo in obisk mehanika sledi!

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Kaj je normalno je zlo relativno. Pri Mazdah na?eloma ni takih te?av s sklopko in vztrajnikom, kot recimo pri volkswagnu. Je pa res, da je tole pomoje francoski motor..

Napisano

Kako pa vem ?e je francoski motor?

 

 

 

 

Novi i manji motor dostojna je zamjena za stari 2.0-litreni agregat koji se nudio u izvedbama od 110 i 143 KS, a korijene vu?e iz common-rail dizela?a nastalog u doba suradnje Forda i PSA grupacije. 

http://www.slobodnadalmacija.hr/Auto-moto/tabid/90/articleType/ArticleView/articleId/183334/Default.aspx

Napisano

Tega ne stekam glih....

 

Dodatni doprinos performansama osiguran je novim ru?nim mjenja?em sa ?est stupnjeva prijenosa. Premda ima jedan stupanj vi?e od prethodnika, lak?i je ?ak tri kilograma, a

 

Predhodnik je tudi imel 6 prestav

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Evo, zopet se oglašam. Včeraj sem dobil orodje, danes sem odstranil pokrov ventilov in črpalko za gorivo, ter preveril poravnavo obeh odmičnih gredi - nista bili 100% točno poravnani: Potem sem odtegnil vijak na jermenici glavne gredi (gred sem že obrnil do vijaka, ki se vstavi v blok), zasukal odmično gred na izpušni strani, da sem lahko vstavil orodje. Za tem sem zategnil vijak na jermenici, odstranil 6mm vijak na jermenici, odstranil vijak iz bloka ter odstranil orodje iz odmičnih gredi. Potem sem glavno gred 2x obrnil s kotnim gonilom, da sem preveril, da se motor obrne ok in preden se je drugič čisto obrnil, vstavil vijak v blok. Obrnil glavno gred do vijaka, vstavil 6mm vijak v jermenico in z roko sem lahko vstavil orodje za poravnavo odmičnih gredi: Za tem sem odstranil vsa orodja, zaprl motor in priklopil vse cevi ter stikala. Avto pa sedaj dela isto kot pred tem posegom, torej vžge in ugasne po sekundi ali dveh. Če dodam plin slišim pokanje, če spustim plin avto ugasne. Vse lučke na armaturki ugasnejo! Z OBDjem sem preveril ECU in so bile zapisane 3 napaka, ki so se nanašale na senzor položaja stopalke za plin. Po izbrisu napak sem ponovno vžgal avto, ki je zopet takoj ugasnil, napak pa sedaj v ECU-ju ni...   Nimam več idej, v ponedeljek bom poklical na Mazda servis... Ima mogoče kdo od vas še kakšno idejo kaj bi lahko bilo? Aja, senzor vžiga je tudi pravilno nastavljen na 20 zob jermenice - se pa sliši kot da je vžig popolnoma "mimo"...
    • Le eden je dobil pet varnostnih zvezdic, razlog za skrb? SIOL.NET Ali ste vedeli, da je le eden od petih finalistov izbora Slovenski avto leta na varnostnem testu Euro NCAP prejel pet zvezdic?  
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.