Skoči na vsebino

Razli?no obrabljeni profil gum

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

?e pred ?asom sem bral v neki reviji, ki se ukvarja z avtomobilizmom, da v primeru razli?no obrabljenih gum je bolje, da so bolj obrabljene na sprednjih kolesih in manj na zadnjih.

 

?e logi?no sklepam je ta trditev ?ista neumnost saj na normalno suhi cesti je popolnoma vseeno al ima guma centimeter profila al pa dva milimetra. Na mokri pa pride do razlike saj kakor jaz mislim bi morale biti prednje gume z "globjim" profilom saj le ta la?je odvaja vodo za zadnje je pa itak vseeno saj vozijo po sledi prvih gum, katere so ve?ino vode zmetale vstran.

 

ne vem no... kaj pa ostali mislite?

33112_1.png

Napisano

odvisno kaj ti je bolj pomembno.

Recimo da ti je bolj pomembno da mas boljsi grip in kot si rekel aquaplaning..potem das boljse gume spredaj.

Ampak po drugi strani bo zadek nemiren pri zaviranjih (razni oversteeringi in za manj vesce kaksna nesreca tud , pa tud vodljivost bo cudna).

Moje gume so nekako isto obrabljene ker pazim da jih zamenjam(spredaj -zadaj) vsakih 10000km ali manj...

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Priporo?eno je da so bolj?e gume odzadi..... Vsaj tako je meni znano iz prakse pri vulkanizerjih.....

 

Sicer pa tudi sam obrnem gume na 5000k km.... Pa je obraba enaka.... :bravo:

 

 

LP daVid

Feel free....

Napisano

saj to bi rad zvedel zakaj... Labi ne vem v kak?nem primeru bi prihajalo do oversteeringa saj gume so enake

 

 

 

 

vzamem kontra situacijo... izrabljene gume na prednjih kolesih so "idealne" za aquaplaning, ?esar si noben voznik ne ?eli (vsaj upam tako), ker ko enkrat avto na ovinku "splava" ti ne pomagajo ne ABSji ne EPCji ne ASRji ne druge kratice saj bo avto v najbolj?em primeru rabu li?arja.

33112_1.png

Napisano

Ce majo zadnje gume manj profila, to pomeni da majo tud manj orpijema. Vzami primer da moras zavirat pa se volan obracat (recimo na avtocesti, kjer so hitrosti vecje)...ker zadnje gume prej popustijo, bo zadnji del avta nemiren in lahko pride do oversteera. Druga stvar je, da dejansko so zadnja kolesa tista ki vodijo avto.

Sam osebno bi pa prej dal gume ki majo vec profila spredaj. Oversteer mi ugaja :punk:

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

izrabljene gume na prednjih kolesih so "idealne" za aquaplaning, ?esar si noben voznik ne ?eli (vsaj upam tako), ker ko enkrat avto na ovinku "splava" ti ne pomagajo ne ABSji ne EPCji ne ASRji ne druge kratice saj bo avto v najbolj?em primeru rabu li?arja.

 

Aquaplaning se zgodi na mokri cesti. Ne vem a si to mislil.

Res pa je, da pri mo?nem zaviranju postane zadnji konec nemiren ga zana?a malo sem malo tja. Sicer je oversteer kul ampak ne na tak na?in, ko na ravnini bremza?. :huh:

Qrc najbolje je imet vse gume ?im bolj?e. :cheers: Ali pa odpravit to, da so tazli?no obrabljene (optika).

Napisano

?e je guma narejena iz enake me?anice in enako stara bi po moje morala enako prijemati v suhem neglede al ima centimeter globok profil ali pa milimeter. Ne vem zakaj bi bil oprijem razli?en? ?e kdo ve, naj me pls razsvetli :D

 

Teoreti?no bi guma z manj profila bila celo bolj stabilna zaradi manj?e vi?ine (ok dlakocepim ampak vseeno)

 

Za vodo je pa po moje tako... globji kot je profil la?je odrine vodo in kasneje pride do aquaplaninga.. Pri tem odrine vodo in naredi "suho" pot (Mojzesov efekt :hohoho: ) skozi lu?o po kateri nato peljejo zadnja kolesa.

 

 

 

Ma saj ne vem samo sklepam ?isto fizikalno je pa najve?krat tako, da ljudje zamenjajo izrabljene gume za isti model in potem trdijo kak?na je razlika... seveda je razlika saj gumine dobre lastnosti ne uni?ujejo izrabljenost profila (ok ?e je preve? izrabljen seveda) ampak starost same gume.

33112_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Ne, delal boš še samo 1 leto!!! Preveri!  Pa tudi za pokoj insko dobo se ne šteje 24 najboljših let ampak 24 zaporednih najboljših, to je velika razlika! Po novem se pa skupno vseh 40 let in 5 najslabših let  se ti odšteje. 
    • Ne bom kot Alex napisal koga poznam na tem, ampak pisarna je v naši hiši...ce v sredo poklicete ZPIZ na dezurno, se loh celo javim Ko poslušam se lahko res samo zamisliš kako lahko tem ljudem pomagati....da ti odgovorim kako - odgovor je mogoce ce pogledamo Francijo kjer 4 leta prej znizujejo delovni cas s sorazmernim delezom, lahko pa tudi gres prej v penzijo s sorazmerno manjso placo v prehodnem obdobju. Deluje, nihce ne razmislja o kakrsnikoli daljsi dobi, po drugi strani pa subvencionirajo praktikante iz strokovnih šol in faksov - 2 letni staž. Več kot pol jih gre direktno v službo, ki jim je nudila prakso, in to štartajo polno usposobljeni. Na strani mojih francozov se je zadnjih 5 let upokojilo veliko in sedaj delam z veliko mlajsimi, in je veselje . Pri nas kot je rekel Boss gre se zgolj za polnjenje blagajne na zalost (kot vedno) ne za ljudi.   In pa povecanje odmernega odstotka kot pravi skirt ampak poveca se pa tud obdobje odmere povprecnega dohodka. Sedaj je najboljsih 24 let, po reformi pa vseh 40 let!!!    To je ogromna razlika, ker zacetna leta vedno vlecejo povprecje dol. 24 najboljsih med vsemi 40 leti pa je pomenilo visoko osnovo.... In kaj sem jaz drugace rekel, samo z drugimi besedami? Samo ce imas 40 let in 62 se bos lahko upokojil ce pa nimaš dobe moraš delati do 67. Fair?
    • Ko boš penzjonist.... 😊😉
    • Zgleda, da niti en točno ne ve vsega.. ... 
    • Nimaš pravih podatkov, tako je v zakonu kot je @SeekKnapisal.... 😉
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.