Skoči na vsebino

Holy Shit !

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

http://www.rsportscars.com/eng/cars/viper_venom1000.asp

top speed = 410km/h

1000KM

0-100 -> 2.9 sec

1492Nm navora, pa one hell of a dizajn !

mom, I'm comming home..

Objavljena slika

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

holy shit!!! kaksen je pa menjalnik pa sklopka??? najbrz kamijonski :)

 

who cares... tole bi jaz mel za v slu?bo vozit :P:rispekt:

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

who cares... tole bi jaz mel za v slu?bo vozit :P:rispekt:

 

he he,a misli? da bi se ti ma?inca sploh zagrela?? :D

Ti?a vun!!

 

Eni pijejo vsak dan,eni bolj poredko,eni pa kuj iz fla?e!!

Guest BrainLess
Napisano

ja jaz sem sli?al pri?e, da naj bi viper nastal tako, da so od tovornjaka ma?ino vrgli v avto

pa spremenili prenose.. pa newem par stvari... eto ma?ino z neverjatnim navorom in konji :ouje:

 

samo vpra?anje ?e ja pri tem kaj res :ne vem:

Napisano

Ouch...zo pa ?e boli ej!!! 225k US Dollars.... prodam mojo mazdo...?param ?e kakih 80 let pa bo moja..... :hohoho:

 

 

LP daVid

Feel free....

Napisano

who cares... tole bi jaz mel za v slu?bo vozit :P:rispekt:

 

Dobro, da vem kaj dela?. :P To bi ti imel za slu?beno vozilo. :hohoho::jupiii::vesel:

Mazda2: True,how so true. :( ?e dobro, da ne bo imel tega noben sloven?ek (tisti, ki so imeli dost denarja so jih v Aurumu okradli) :hohoho:

Napisano

Pa je kdo opazil, da je najcenej?i ???? :blink::blink:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Hud strup

 

Druga? je res notri osnova od kamionske ma?ine 8 litrov in drobi?

 

Sem pa kak?nih deset let nazaj imel ?ast vozit pravega serijskega :D Viperja. Tako kot te najprej navdu?i, da si ?ist prekurjen tako te nato polije z ledeno vodo.. po 15km me je spodnji del hrbta bolel od vsake najmanj?e neravnince na asfaltu. ?e najhuj?i pa je rajdni krog saj je tako slab, da v tretjino ljubljanskih ulic sploh ne more? zaviti "na prvo" brez da bi moral vsaj enkrat v rikverc :D

Hja tko je to, motor od kamiona, rajdni krog od kamiona ampak kamion s takimi pospe?ki in tako orgazmi?nim zvokom motorja odtehta minuse, a ne? :D

33112_1.png

Napisano

?e vedno ne vemo - a ima klimo??? :lol:

Papa, Tomi
Napisano

Tomi, si predstavlja?, da bi bil diesel :hohoho:

 

 

hehehe ...8literski dizel, bi pomoje tud letel ko sneta sekira :) in to pri 2000RPM :D

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

  • 4 tedne kasneje...
Napisano

Na top gear so zdajle testiralo novega viperja(srt 10) 8.3L in 500KM. izpuh ima napeljan pod pragom tako da ko so ga teral po progi se je kar konkretno kadil iz pragov. Zanimivo je pa bilo ko so z avtom napisal ime Viper (burn rubber)

Napisano

Ej to je blo ful iskreno z moje strani..... True true :bravo: in te ne :whatever:

 

 

:vesel:

 

 

LP daVid

Feel free....

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni, imam M6 2.5 at z 86k km in kakšen krat med vožnjo pri nizkih obratih 1,5k začne malo trest kot, da bi sklopka spodrsavala. Če dam gas, ali pa spustim gas izgine. Menjalnik dela super drugače, lepo menjuje v rikverc gre tudi brez problema. Olje in filter olja v menjalniku sta bila zamenjana (drain and fill). Mogoče bi kdo vedel kaj bi blo? Hvala in lep pozdrav!
    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.