Skoči na vsebino

RX-8 za sporadi?nega voznika?

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni,

 

Na ta forum sem se registriral samo z enim namenom - ker me mika mazda RX-8! Imel sem jo na o?eh ?e ve? let in zbiral podatke o njej, ampak zdaj je cena postala res zadovoljiva!

 

Ampak najprej bi rad skregal tiste, ki jamrajo glede porabe tega avtomobila. Hyundai coupe 2.7 V6 170KM - ?ere 15,16 litrov, Toyota Celica GT, 190km, poraba 14-15 litrov takoj ko VVTi zapoje. Glede na to, da je naravo aspiriran 232KM motor, je poraba zanj povsem normalna. Edini razlog da je to "postalo" preve? so zadnje generacije 2.0 turbo motorjev mitsubishija, subaruja, hyundai-ja in vw-ja, pa ?e to zizne 13 litrov takoj ko malo gas pikne?, tako da smo opravli s tem!

 

Sedaj, k zadevi.

Kot sem rekel, bi rad mazdo RX-8, ampak ostaja problem. In sicer sem v slu?bi v tujini (daleeeee? v tujini) in sem doma le kak?en teden in pol na mesec, pa ?e takrat ponavadi opravim dve 13,5 km vo?nji na dan, bi pa rad kupil avto predvsem zaradi tega ker bi vsakega tolko ?asa ?el malo na en izlet in "spustil avto z verige" ?e veste kaj mislim.

 

Ampak govorica je da znajo biti tile motorji precej muhasti. Zanima me kako bi se avto obna?al na 2 tedna in pol mirovanja, nato teden in pol kratkega voza?enja in mogo?e enkrat mese?nim izletom kjer bi ga gnal kot hudi?ov kamen za babam jezike brusit.

 

Hvala vnaprej za va?e odgovore.

 

LP!

Napisano

Ce ga dobis z motorjem v dobrem stanju, ne bo nobenih tezav.

 

Wankla je najslabse vzgat, preparkirat in cez pol minute ugasnit, da se vsaj nekaj km peljes naj ze nebi bilo vprasljivo.

 

Moja izkusnja porabe s temi 232ks variira med 12 in 17 litri na 100km, verjamem da se dosti nizje ne da, navzgor pa prek 20 z lahkoto :D

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Glede na tvoj na?in uporabe je skoraj vseeno koliko ?re avto, Plin nima smisla ob toliko km

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Ce ga dobis z motorjem v dobrem stanju, ne bo nobenih tezav.

 

Wankla je najslabse vzgat, preparkirat in cez pol minute ugasnit, da se vsaj nekaj km peljes naj ze nebi bilo vprasljivo.

 

Moja izkusnja porabe s temi 232ks variira med 12 in 17 litri na 100km, verjamem da se dosti nizje ne da, navzgor pa prek 20 z lahkoto :D

 

niti se ne spla?a gledat na ?imni?jo porabo, ?e ne ?eli? kmal met uni?en motor...

Napisano

Ta avto potrebuje obrate, vsaj 6k za normalno delovanje (mazanje) zato je notri 'ena' lucka

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano
Napisano

192-ke pa komajda liter manj, se ne spla?a, a?

Kaj pa na plin jo gre predelat?

V potrosnji sta obe inacici blizu skupaj, v zmogljivostih pa ne vec toliko :)

 

Plin nima smisla ob tako 'revni' kilometrini!

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

nad 4k ;)

Velja za avtomatika, ki ima buzzer za override pri 7000, rocni menjalnik pa 9000 rpm, zato je priporocen rpm zanj 6000.....

 

Pa ne bom mezikal

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ja, samo menda ga nebi rabil nonstop v take obrate gurat, al ja? Saj ga ne nameravam ?parat, ampak ni takih cest pri meni da bi ga preve? lahko gnal. Najbolj?e pri njem je to, da ima take odli?ne handling karakteristike in popolno distribucijo te?e... ve? al manj.

Napisano

Ja, samo menda ga nebi rabil nonstop v take obrate gurat, al ja? Saj ga ne nameravam ?parat, ampak ni takih cest pri meni da bi ga preve? lahko gnal. Najbolj?e pri njem je to, da ima take odli?ne handling karakteristike in popolno distribucijo te?e... ve? al manj.

Namest v 4.gres 70kmh v 2.prestavi, pa je :)

 

V 6.ima pri 130kmh cca.4000 na obratomeru, podatek za orientacijo

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano
Sedaj, k zadevi.

Kot sem rekel, bi rad mazdo RX-8, ampak ostaja problem. In sicer sem v slu?bi v tujini (daleeeee? v tujini) in sem doma le kak?en teden in pol na mesec, pa ?e takrat ponavadi opravim dve 13,5 km vo?nji na dan, bi pa rad kupil avto predvsem zaradi tega ker bi vsakega tolko ?asa ?el malo na en izlet in "spustil avto z verige" ?e veste kaj mislim.

 

Ampak govorica je da znajo biti tile motorji precej muhasti. Zanima me kako bi se avto obna?al na 2 tedna in pol mirovanja, nato teden in pol kratkega voza?enja in mogo?e enkrat mese?nim izletom kjer bi ga gnal kot hudi?ov kamen za babam jezike brusit.

 

Hvala vnaprej za va?e odgovore.

 

LP!

 

Brez skrbi, avto lahko za dalj ?asa pusti? parkiranega, brez kakih slabih u?inkov nanj (veliko jih sedi par mesecev ?ez zimo). Priporo?am ti le nakup polnilca za akumulator, ki ga lahko pusti? vedno priklopljenega, da se ne bo? ukvarjal z zalitimi motorji. Poleg tega pa ni ni? narobe.

 

 

192-ke pa komajda liter manj, se ne spla?a, a?

 

Kaj pa na plin jo gre predelat?

 

Realno gledano razlike med motorjoma ne bo? ob?util, ker so dokaj majhne. Bi pa vzel mo?nej?o zaradi 6te pristave in pa ''bolj?ega motorja''- ima dodatno loputo oz nekaj podobnega, se ne spomnim zdej to?no in je pa? malo mo?nej?i in naj bi bil bolj zanesljiv.

 

Kaj pa ostali pravijo glede optimalnih obratov, lu?k in nevem ?esa pa ne razumem kaj ho?ejo s tem povedati, tko da ?e se da komu malce bolj razlo?it prosim

Napisano

Ja, samo menda ga nebi rabil nonstop v take obrate gurat, al ja? Saj ga ne nameravam ?parat, ampak ni takih cest pri meni da bi ga preve? lahko gnal. Najbolj?e pri njem je to, da ima take odli?ne handling karakteristike in popolno distribucijo te?e... ve? al manj.

 

Seveda ne, enkrat ga pa? po?ene? do limitatorja in to je to. A redline a day keeps the doctor away ;)

Napisano

 

Brez skrbi, avto lahko za dalj ?asa pusti? parkiranega, brez kakih slabih u?inkov nanj (veliko jih sedi par mesecev ?ez zimo). Priporo?am ti le nakup polnilca za akumulator, ki ga lahko pusti? vedno priklopljenega, da se ne bo? ukvarjal z zalitimi motorji. Poleg tega pa ni ni? narobe.

Kaj ma polnilc za akumulator veze z zalitim motorjem?

Napisano

Velja za avtomatika, ki ima buzzer za override pri 7000, rocni menjalnik pa 9000 rpm, zato je priporocen rpm zanj 6000.....

Pa ne bom mezikal

Tule pravijo celo nad 3krpm

 

http://www.rx8club.com/series-i-tech-garage-22/best-rpm-high-mpg-192958/

Napisano

Kaj ma polnilc za akumulator veze z zalitim motorjem?

 

?e ti avto stoji se ti sploh pozimi hitro izprazne akumulator, tako pa skoraj 100% zalije? motor

Napisano

Tema je res primerna ja za to vpra?anje:

Best RPM for high MPG

 

nasvet pa ?e bolj?i

Don't exceed 3k in any gear and of course use overdrive (6th gear) on the highway.

 

Recept za uni?enje vankla......pa vsi imajo v podpisu AT (Automatic, ker je to USA), sami stru?koti v tej temi:

The lower the revs, the better your fuel economy, assuming the revs aren't so low that the car has difficulty maintaining your speed..

6th gear at 3000 or less and drive that way for long periods of time.

 

Wake up

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Precej debate je v smislu avtomobilisti proti motoristom. Obstaja Priporočilo za avtomobiliste, ki bi ga vsi vozniki morali imeti ves čas nalepljenega v vozilu in ga prebrati pred vsako vožnjo. Ker smo skupina dinamičnih, odgovornih ljudi in so vaše škatle na štirih kolesih ovire na cesti, je treba določiti osnovna pravila na cesti za boljše razumevanje med motoristi in avtomobilisti: Prvič: Cesta je za motoriste. Avtomobilisti si jo lahko izposodijo v zimskem času in v zelo slabih vremenskih razmerah - takoj, ko se vreme izboljša, pripada cesta motoristom. To izhaja iz preprostega in razumljivega vidika: - To je motoristična sezona. Zato izraz "sezona" - Za motoriste je cesta namenjena svojemu prvotnemu namenu: da se peljejo. Avtomobilisti želijo priti le od A do B. Kdor vozi izključno avto, mora pred vožnjo vsaj enkrat prebrati in vsaj desetkrat ponoviti: "Na cesti sem ovira." Te vrstice so zato tudi namenjene avtomobilistom. Drugič: Motorist nikoli ne vozi prehitro, ampak vedno hitrost prilagodi prometni situaciji. Ko se nenadoma pojavi motorist, je to samo zaradi preprostega dejstva, ker ste počasna ovira, zato ne zavirajte nenadoma in ne delajte nenadnih sunkovitih premikov z vozilom. Vozite skrajno desno in poslušajte svojo priljubljeno radijsko postajo, si zraven prepevajte, samo ne bodite nam na poti, z vašimi 120 km/h... Tretjič: Če se vam motorist pripelje nasproti po vašem voznem pasu, ni bil lahkomiseln - iskal je idealno linijo. Bodite pripravljeni in poskusite tudi vi predvideti idealno linijo iz nasprotne smeri in ne vozite po njej. Naredite prostor. Če se zgodi nesreča, je v bistvu kriv avtomobilist. To je motoristična sezona - še enkrat, da se spomnite... Četrtič: Če želite, da se vaša hči vozi z nami, morate poskrbeti za ustrezno prehrano. Na zadnji sedež ne spada vse. Ne sme imeti več kakor 1,80 m in ne več kot 50 kg, mora pa imeti čvrste prsi, ki se jih čuti skozi kombinezon ob zaviranju. Če vaša hči ne izpolnjujejo teh zahtev, ste sami krivi, da nima dostopa do raja. Kljub temu ji morate po 18. letu plačati vozniški izpit za avto in za motorno kolo. Petič: Kdor v zastoju stoji na sredini vozišča, ovira napredovanje reševalnih vozil in motoristov. Kdor odpira vrata ali vozi cikcak, pravi glasno: "Imam malega." Pomislite na to izjavo in se držite desno – izpraznite sredino. Zastoj je tekoč promet s hitrostjo, ki je manjša od 120 km/h. Šestič: Zavorna pot! Če se motorist zravna, je to, kot če vi z vso silo stopite na pedal zavore svoje škatle. Če zagledate zavorne luči motorista, morate vi že stati! Sedmič: Če slučajno vidite našega tovariša na cesti zraven gorečega stroja, potem obvestite 112, označite mesto nesreče in poglejte, ali je stroj možno rešiti, ne da bi ga bolj poškodovali. Če imate pa neustavljivo željo, da bi tovarišu pomagali, NIKOLI ne snemajte čelade. Osmič: Če morate ustaviti pred rdečo lučjo, se držite desno, tako, da lahko tudi motorist pride v prvo vrsto. Iz vljudnosti, saj, ko boste vi prestavili v 2. prestavo, motorista ne bo več videti in zato ni razloga, da stojite sami v prvi vrsti. Devetič: Srečanje motoristov je vedno v slikovitih in čudovitih krajih. Tam lahko vedno pričakujete zelo hitre motorje iz vseh smeri. Če vas to moti, ostanite na lep in sončen dan preprosto  doma. Če tega ne želite, ampak želite vseeno priti od A do B, uporabite avtocesto. Že ime pove, da je ta za avtomobile. Ostanite tam. Vozite kamorkoli želite, vendar ostanite na avtocesti.  Ampak tudi tam vozite kolikor morete desno - vedno računajte na motorje s hitrostjo blizu 300 km/h - ne dirkamo, samo čim prej želimo videti čudovite kraje zraven avtocest. Dragi avtomobilisti, poskusite se držati zgoraj navedenih pravil oziroma prijateljskih predlogov, pa nam bo vsem lepše.
    • Imaš pa dopusta 40dni menda😁
    • Ena izmed mnogih na dopustu.. 🤗😊😉
    • Ne , ker polovica šoferjev že tako pije😁
    • V javnem prometu to nebi šlo.... 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.