Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Da tudi tebi niso vsi spregledali picen feder

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Pocen sori, feder = vzmet

3 tedne nazaj je bil nekdo tu ki na 4h servisih niso nasli nic, na pooblascencu pa takoj pocen feder

Za te stvari ti priporo?am Dolinarja Dolgi most - nudi brezpla?e pregled fedrov in amortizerjev, ter potem ukrepa ?e je traba

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

vem vem kaj je feder...sm mislu da je ksn del k nevem zanj hehe

 

sam a nebi mehanik tega opazu ko mi je roke vceraj menjou?

 

Preberi si tole temo >> http://www.mazda-si.net/topic/15217-mazda-5-2008-pokanje-zadaj/?p=411497

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Zanimivo, jst sm mel na 5ki tut cuden, top zvok skozi kratke luknje in le?e?e policaje, pa je bil stabilizator kon?nika.

Napisano

Meni je zelo te?en zvok spu??ala plastika koloteka. Oz. mi ga spet spu??a, ker sem jo bol na brzino in slabo fiksiral.

?isto spodaj, zadaj za prednjim kolesom, je del te plasti?ne za??ite, ki je sicer tudi polomnjena in posledi?no slab?e fiksirana, tolkel direktno po plehu, ki ga je prekrival in spu??al kovinski zvok. Za?asno sem zatla?il not prvo gumijasto stvar, in nekaj ?asa je bil mir, ampak je zadeva kmalu padla ven in spet veselo ropo?e. Verjetno bo bolj trajna re?itev borma?ina in kniping. :)

ab183946.gif
^^ klikni me za mojo temo :) ^^
Napisano

Poglej.?e .?alca amortizerja..je lahko..pokli?i na?ega mojstra simon pelko medvode..lp

  • 2 meseca kasneje...
Napisano

Jaz sem se ropota zadaj kon?no re?il. Krivec je bil prednji desni amortizer, ki ga je dolo?en ?alabajzer prej?njemu lastniku vgradil rabljenega in to celo kraj?ega kot na levi strani.

Vsi majstri bi zadaj nekaj menjavali na pamet, tud vargalant je imel tako idejo z menjavo selenov, rok itd.

Zadevo mi je re?il Bu?an iz ?entvida pri Ljubljani. Zamenjal prednje amortizerje in naredil optiko.

Napisano

Jaz sem se ropota zadaj kon?no re?il. Krivec je bil prednji desni amortizer, ki ga je dolo?en ?alabajzer prej?njemu lastniku vgradil rabljenega in to celo kraj?ega kot na levi strani.

Vsi majstri bi zadaj nekaj menjavali na pamet, tud vargalant je imel tako idejo z menjavo selenov, rok itd.

Zadevo mi je re?il Bu?an iz ?entvida pri Ljubljani. Zamenjal prednje amortizerje in na

redil optiko.

In zakaj je ropotalo zadaj?
Napisano

In zakaj je ropotalo zadaj?

?e mehaniki ne vejo zakaj. 5 jih je gledalo, en ?alabajzer mi je zategnil roko zadaj da je pitem ?e extra gume pobiralo. Menjalo se je zadaj amortizerje, stabilizator gumice, zgornje roke. Vargalant je hotel menjat pa ?e selene in pre?ne roke-350? predra?un z optiko. Tako ko bo spet kdaj ropotalo bo Bu?an re?eval.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pomagalo bi ce bi konkretno napisal ime firme, saj ta vas tudi ni tako majhna da bi imela samo enega majstra?..... Jaz sem na zadnje menjal kompresor klime za oceta pri BEJA (zavhr pod smarno goro, pa ne vem ali so to ze pirnice)...odnos malo bolj kmečki🤣, ampak so mu pa zrihtali dobro in zadeva dela bp....(zdaj bo že eno leto)
    • Pozdravljeni, imam M6 2.5 at z 86k km in kakšen krat med vožnjo pri nizkih obratih 1,5k začne malo trest kot, da bi sklopka spodrsavala. Če dam gas, ali pa spustim gas izgine. Menjalnik dela super drugače, lepo menjuje v rikverc gre tudi brez problema. Olje in filter olja v menjalniku sta bila zamenjana (drain and fill). Mogoče bi kdo vedel kaj bi blo? Hvala in lep pozdrav!
    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.