Skoči na vsebino

Motorji z DPF filtri so bolj nevarni kot brez!


Alex

Priporočeno sporočilo

Pred kratkim sem gledal na enem izmed italijanskih programov zanimiv prispevek.

To je oddaja "LE IENE", ki na satiri?en na?in objavlja resne teme.

Za tiste, ki ne obvladate italijan??ine, kratka vsebina videa.

Najprej so vzeli star diesel avto, motor- EURO 2 brez DPF-ja. Na izpuh so montirali  ?ist bel filter in pri?gali avto.

Vidimo lahko, da je ?isto ?rn.

Nato enaka znamka avta ,toda tokrat motor- EURO 4. Isti postopek- tokrat v fazi regeneracije. Vidimo lahko, da je filter znatno bolj ?ist.

No, sedaj pa najzanimivej?e-oba primerka so odnesli v laboratorij.

Pod elektronskim mikroskopom je dottore  ugotovil, da je v prvem primeru motorja EURO 2  velik made? ogljika z belimi fleki mikro in nano delcev, ki so strnjeni v celoto (ve? sto).

Doktor razlo?i, da so tej delci tako veliki, da jih veliko zautavi nos, nekaj pa jih seveda kon?a v plju?ih.

Povzro?ajo lahko alergije in te?ave v obliki astme.

Nato pregleda filter, ki je bil montiran na izpuh motorja EURO 4.

Na prvi pogled je lep, skoraj ?ist.Opaziti je, da ni ve? prisotnega ogljika, ker je ves zgorel pri regeneraciji.

No, pojavi se problem, ker teh nano in mikro delcev nima ve? kaj dr?ati skupaj, kot v prvem primeru ogljik.

Ko zapustijo izpuh prosto letijo okoli. Ko jih vdihnemo, kon?ajo zaradi majhnosti lahko v plju?ih, v krvi in ?e jih vdihujemo ve? ?asa je velika nevarnost, da zbolimo za plju?nim rakom.

Dottore meni, da DPF filter ne bi smel biti obvezen pri novih avtomobilih ampak celo  prepovedan.

Jasno je, pravi,da so stari dizli nevarni za zdravje a avti z DPF filtrom so  veliko bolj agresivni in ?e bolj ?kodljivi za na?e zdravje prav  zaradi prostih nano delcev.

Nato je novinar zaustavil ministra za promet in ga vpra?al, ali ve, da DPF filtri ne zaustavijo nano delcev, kot je on trdil.Pokazal mu je dokaze in minister se je za?el izmotavati, da je mo?no in da bodo ?e enkrat preverili.

 

http://www.video.mediaset.it/video/iene/puntata/pelazza-inquinamento-portiamo-le-prove-al-ministro_610983.html

 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Lepo, da je to pri?lo kon?no na dan. Prav zanima me, kaj bo ta ITA minister dosegel....lahko predvidevamo, da ni? ?eprav v posnetku trdi, da mu je zdravje ljudi na prvem mestu  :zvizga:

 

Sicer pa je populacijo treba nekako "rezat".... zato so nam vsem - navadnim smrtnikom - dali "hladno" oro?je (FAP) dobesedno v roke, s katerim en drugega ubijamo po?asi  :macek2:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Hotel sem samo pohvalit Zmaja da je opravil podvig, za katerega elektrobicikli zaenkrat še niso dovolj zmogljivi.
    • 200KM je v redu, če je turbo, ker je teh 200KM na voljo na sredini obratov in navadno v daljšem razponu. Pri N/A motorjih je pa ta max moč na koncu vrtljajev tam, kjer se začne rdeče polje in je razpon vrtljajev, ko je to na voljo žel precej ozek. Zato ta podatek izredno zavaja in ja zato se 2,5 turbo Mazde izven EU peljejo precej bolj suvereno pa ne zaradi 50KM več ampak zato, ker so moči na voljo bistveno prej.   Zato je tudi MPS bila res super za uživancijo, če te ni skrbela poraba 10+l/100km.
    • Zato, ker plešejo v Nemčiji, kjer se jim sesuva avto industrija v kateri smo kot podizvajalci za določene dele. Jebat ga tko to gre, ko se igrajo monopoly in se sprejemajo napačne odločitve. Drugače pa se ne gleda mesečnih rezultatov ampak letne in v EU je padec kar konkreten. EU oblast žal že nekaj let ne dela za Evropejce in prvi računi so izstavljeni. Žal.
    • To se pa bere skoraj tako kot mantra LGBTIQ....+++ zakaj hočte bit 100% hetero, če ste pa lahko vsaj mal homo?
    • Ah, daj no, kot da je to kak poseben in zapleten proces...   Prevrneš zadnjo klop, vzameš ven dvigalko, podložiš pod amortizer in kmalu je guma v zraku. Dvomim, da traja pet minut... V bistvu je dlje trajalo, da sem prišel k sebi, ko sem videl, kaj je z ležajem, kot je pa trajalo, da sem avto dvignil... Če bi imel ustrezno podporo (kak klocen ali zidak prave dimenzije) bi bilo še hitreje, ker bi dvigalko postavil kar pod "šusplato" in dvignil cel sprednji del.   Ja, veš, BTjka je avto, ne pa načičkan zabaviščni park na štirih kolesih z bluetooth povezavo in plazmo sredi armature...
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.