Skoči na vsebino

Motorji z DPF filtri so bolj nevarni kot brez!


Alex

Priporočeno sporočilo

Pred kratkim sem gledal na enem izmed italijanskih programov zanimiv prispevek.

To je oddaja "LE IENE", ki na satiri?en na?in objavlja resne teme.

Za tiste, ki ne obvladate italijan??ine, kratka vsebina videa.

Najprej so vzeli star diesel avto, motor- EURO 2 brez DPF-ja. Na izpuh so montirali  ?ist bel filter in pri?gali avto.

Vidimo lahko, da je ?isto ?rn.

Nato enaka znamka avta ,toda tokrat motor- EURO 4. Isti postopek- tokrat v fazi regeneracije. Vidimo lahko, da je filter znatno bolj ?ist.

No, sedaj pa najzanimivej?e-oba primerka so odnesli v laboratorij.

Pod elektronskim mikroskopom je dottore  ugotovil, da je v prvem primeru motorja EURO 2  velik made? ogljika z belimi fleki mikro in nano delcev, ki so strnjeni v celoto (ve? sto).

Doktor razlo?i, da so tej delci tako veliki, da jih veliko zautavi nos, nekaj pa jih seveda kon?a v plju?ih.

Povzro?ajo lahko alergije in te?ave v obliki astme.

Nato pregleda filter, ki je bil montiran na izpuh motorja EURO 4.

Na prvi pogled je lep, skoraj ?ist.Opaziti je, da ni ve? prisotnega ogljika, ker je ves zgorel pri regeneraciji.

No, pojavi se problem, ker teh nano in mikro delcev nima ve? kaj dr?ati skupaj, kot v prvem primeru ogljik.

Ko zapustijo izpuh prosto letijo okoli. Ko jih vdihnemo, kon?ajo zaradi majhnosti lahko v plju?ih, v krvi in ?e jih vdihujemo ve? ?asa je velika nevarnost, da zbolimo za plju?nim rakom.

Dottore meni, da DPF filter ne bi smel biti obvezen pri novih avtomobilih ampak celo  prepovedan.

Jasno je, pravi,da so stari dizli nevarni za zdravje a avti z DPF filtrom so  veliko bolj agresivni in ?e bolj ?kodljivi za na?e zdravje prav  zaradi prostih nano delcev.

Nato je novinar zaustavil ministra za promet in ga vpra?al, ali ve, da DPF filtri ne zaustavijo nano delcev, kot je on trdil.Pokazal mu je dokaze in minister se je za?el izmotavati, da je mo?no in da bodo ?e enkrat preverili.

 

http://www.video.mediaset.it/video/iene/puntata/pelazza-inquinamento-portiamo-le-prove-al-ministro_610983.html

 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Lepo, da je to pri?lo kon?no na dan. Prav zanima me, kaj bo ta ITA minister dosegel....lahko predvidevamo, da ni? ?eprav v posnetku trdi, da mu je zdravje ljudi na prvem mestu  :zvizga:

 

Sicer pa je populacijo treba nekako "rezat".... zato so nam vsem - navadnim smrtnikom - dali "hladno" oro?je (FAP) dobesedno v roke, s katerim en drugega ubijamo po?asi  :macek2:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Še 2x toliko pa bi že drugega Forda, ups Mazdo dobil 😁
    • hmmmm, kako vse to veš :), vozim že 9.let Hondin N/A 2.0 motor 156km (ali koliko točno jih ima niti ne vem več, v glavnem premalo), torej je isto sranje kot Mazdinih 165KM..... (čeprav sem prepričan, da je Hondin motor še vedno boljši od Mazde, tako da...)....vozil sem mazdo 6 2.0 z N/A 145 KM (totalni shit....kr neki) in vozil sem se mazdo 2 (116km), ki je OK in ql avto.....iz vsega tega, imaš prav nisem vozil mazde 3 g120, ker me res ne zanima, ker je šhit :).....je motor verjetno podoben kot v mazdi 2, ki ji pritiče, ker je majhen avto....mazda 3 je pa konkretno večji in zagotovo vsaj 150kg težji in lej, 120km je kr neki....sori.....Še to, vozil sem tudi Toyoto s CVT in Hondo s CVT (v bistvu Honda nima več t.i CVT, ampak nek neskončni menjalnik) in tukaj je Honda svetlobna leta pred Toyoto....ni deroče kot pri Toyoti....naj mogoče @scania uleti v to zgodbo z menjalniki....   Ne takoj pisat na pamet :).....dejstvo pa je da verjetno bi bil v mazdi 3 poleg X186 najboljši res dinozaver 2.5 in 194km....(to je pa raketa verjetno in optimalni paket - sicer zelo drag ampak dober....   Pa ne se preveč razburjat, ne glede na vse tvoje razlage mazde 3 g120 ne bom ne kupil, ne priporočal komu.....   Aja, če želiš, da še malo prilijem olja na ogenj :), za vikend sem se imel možnost voziti s Škodo Supert Sport 2.0.tdi 200km avtomatik 4x4, hmmmmm, dvomim da je katera Mazda 6 ne tem nivoju, z vidika voznih lastnosti težko rečem, pa imate lahko 1000 argumentov za in proti.....(pustimo sedaj vzdržjivost, serisiranje, itd.), tudi zunanji look z 19inčnimi feltnami je povsem spodoben.....   in še en podatek 🤣, vozil sem tudi Hondo 2.4 z 190km (torej enako kot mazda 2.5) in ni nek presežek proti 2.0, ter začuda tudi hondo 2.0 dizel 140km/150km (kar je enako mazdi dizl 150km) in če bi izbiral med vsemi motorji je dizl se najboljsi in najbolj prijeten za vozit...heh, samo izbral bi Hondinega dizla in ne Mazdinega (zal so pa že v letih...)...
    • Da ne omenjamo lastnikov Škodilakov.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.