Skoči na vsebino

Mazda 6 GJ

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Baje se avtomobila po narocilu (vsaj v Nemciji) ne da vec narociti, saj bi naj oktobra prisel neki "mini facelift", zaenkrat se ve da bi naj dobil barvni HUD in pa prepoznavo prometnih znakov in verjetno 2.5T motor iz CX-9 (upamo :) )

 

Ve kdo kaj vec?

Napisano

Tudi nova barva pride in pa barvni potovalni racunalnik.

Pa ogrevan volan ter zaviranje v sili do ustavitve pri visjih hitrostih.

Napisano

Baje se avtomobila po narocilu (vsaj v Nemciji) ne da vec narociti, saj bi naj oktobra prisel neki "mini facelift", zaenkrat se ve da bi naj dobil barvni HUD in pa prepoznavo prometnih znakov in verjetno 2.5T motor iz CX-9 (upamo :) )

 

Ve kdo kaj vec?

CX-9 nikoli ni imel 2.5 motorja, imel je 3.5 in 3.7 V6 ki v evropo ne more zaradi eu norme, mazda tudi nima 2.5T, kje ti to pobira??

 

To o ?emer ti govori? je novi CX-9 z 2.5 skyactive ma?ino na katerega bodo baje prvi? dali turbino.

Ista ma?ina naj bi bila osnova za novi mps, vendar vse ?e ?akamo, tudi Cx-9 v evropi je zaenkrat fantazija, saj ?e mazde 3 dizel ne bo tukaj

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Nova CX-9, (pride to poletje), bo imela 2.5T.

 

2016 CX-9.pdf

LIFE, IN ORDER OF IMPORTANCE: FOOD, SHELTER, AND A PAIR OF VERY LOUD SPEAKERS.

Napisano

Nova CX-9, (pride to poletje), bo imela 2.5T.

Ja sem potem dodal (tema je pa mazda6), vendar te?ko verjamem da bo v EU, ?eprav je mazdina strategija vse bolj v crossoverje zadnje ?ase. ?e bo pa v M6 bo pa to sigurno MPS varianta, ne pa 'cestna'

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

evo so zunaj nove informacije, v motorni paleti se ne bo nic spremenilo.

ogrevan volan bi naj dobil tudi bolj sporten izgled, za zmanjsanje hrupa bo tudi debelejsa zasteklitev, za diesel motorje bodo novi bati z zmanjsanje hrupa motorja, za boardcomputer bo barvno TFT zaslon in pa dobi tudi "G-Vectoring" za sportnejso odzivno volana in pedalek za plin

Napisano

evo so zunaj nove informacije, v motorni paleti se ne bo nic spremenilo.

ogrevan volan bi naj dobil tudi bolj sporten izgled, za zmanjsanje hrupa bo tudi debelejsa zasteklitev, za diesel motorje bodo novi bati z zmanjsanje hrupa motorja, za boardcomputer bo barvno TFT zaslon in pa dobi tudi "G-Vectoring" za sportnejso odzivno volana in pedalek za plin

Jaz pa mislim, da ti tele breaking news preve? za ameri?ki trg spremlja? :)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

to so informacije od nemskih mazda dealerjev

ameriski trg me ne zanima

Jaz te sam ne ?tekam, ker Mazda 6 2016 facelift  2.0 in 2.5 se prodaja od marca letos.....

http://paultan.org/2015/04/17/mazda-6-facelift-now-here-2-0-and-2-5-rm160k-199k/

 

Sam pa ne verjamem da bo 2.5 na voljo tu, mogo?e pa.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

saj sem napisal da so nove informacije, da se motorna paleta v GJ ne bo spremenila

 

in kaj mislis s tem da se GJ FL prodaja s 2.5. od marca letos? glede na to da ga jaz ze vozim od junija 2015

Napisano

saj sem napisal da so nove informacije, da se motorna paleta v GJ ne bo spremenila

 

in kaj mislis s tem da se GJ FL prodaja s 2.5. od marca letos? glede na to da ga jaz ze vozim od junija 2015

Da ?e manj vem, kaj ho?e? povedat - sporo?iti...

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

da pride jeseni manjsa prenova GJ FL modela s temi spremembami ki sem jih napisal, razen 2.5T motorja

Napisano

Upam da razumete, ce ne pa google translate :)

 

LED Blinker im Au?enspiegel vergr??ert

Der Blinker erh?lt nun die Form wie beim Mazda CX-5 und wird damit von vorn ebenfalls sichtbar.

 

 

? G-Vectoring serienm??ig

Als Weltneuheit und nur von Mazda eingesetzt verbindet diese Fahrdynamikregelung erstmalig Lenkbewegungen mit Motordrehmomentsteuerung f?r gezieltere Radlastverteilung mit dem Ergebnis nat?rlicheren, authentischeren Fahrverhaltens und entspannteren Fahrens.

 

 

? Dynamische Gaspedalsteuerung f?r alle Dieselmodelle

Der Drehmomentaufbau erfolgt nun besonders linear und verz?gerungsfrei. Die Pedalsteuerungund damit die Kontrolle des Fahrers wird noch direkter umgesetzt.

 

 

? Ger?uschd?mmung

Die entscheidenden Stellen wie Dachhimmel, Dachs?ulen und T?rbereich wurden akribisch verbessert zur erneuten Reduzierung der Wind- und Abrollger?usche im Innenraum. In allen Sports-Line und Nakama Intense Modellen wird ein dickeres Glas in den vorderen T?ren verwendet. In allen Dieseln senken erneute, innermotorische Ma?nahmen das Motorger?usch.

? Head-up Display mit Anzeige der Verkehrszeichen und Weiteres

Die Informationen im Display erscheinen in feinerer Aufl?sung, optimierter Anordnung und mehrfarbig. Gleichzeitig zeigt die neue Verkehrszeichenerkennung den jeweils aktuellen Status von Geschwindigkeitsbegrenzungen und wichtige Warnschilder an. (Die Navi-SD Karte muss dazueingelegt sein.) Zwei auf die Fahrer individualisierte Ausrichtungen des Displays k?nnen in den beiden Memory-Funktionen der elektrischen Sitzeinstellung gespeichert werden (i.V.m.Lederausstattung).

? Instrumentenanzeige und TFT-Farbdisplay

Neu sind hier die ergonomischere Anordnung einiger Anzeigeelemente und ein ab Sports-Line serienm??iges TFT-Farbdisplay im rechten Rundinstrument.

? Neues Sportlenkrad und Lenkradheizung

Serienm??ig kommt ein schlankeres, ergonomischeres Lenkrad, das zus?tzlich f?r Nakama,Sports-Line und Nakama Intense die neue Lenkradheizung bietet.

? SBS und SCBS Aktualisierung

Der City-Notbremsassistent (SCBS) nutzt nun eine hochaufl?sende Frontkamera und erkennt damit auch Fu?g?nger und Zweir?der. Gleichzeitig wurde der Wirkungsbereich des SBS (Einsatzbleibt f?r SCBS und MRCC erhalten) f?r das autonome Bremsen erweitert.

? Automatisch anklappbare Au?enspiegel

Diese Funktion ist serienm??ig ab Exclusive-Line. ? Aktivierung der Coming-/Leaving-Home-Funktion korrigiert

Diese Lichtfunktion kann nun ?ber die Schalterstellung ?Auto? aktiviert werden und demnach intuitiver ist als bisher.

Napisano

Ha, ha, so pogruntal, da Coming&Leaving Home funkcija ne dela na AUTO poziciji in popravili...

@Sylver: na ?estko bo treba pre?altat.

LIFE, IN ORDER OF IMPORTANCE: FOOD, SHELTER, AND A PAIR OF VERY LOUD SPEAKERS.

Napisano

izgleda da res, ceprav mi ni jasno zakaj ne morejo tega na obstojeci tudi narediti, ker sme preprican da je samo problem v SW

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Da se izmeriti CO2 v hladilni tekočini (imaš DIY teste). Če so prisotni, potem je problem tesnenje glave motorja.
    • Olje ni nič bolj redko in nivo je znotraj meje (do max). Zdaj bil narejen mali servis in je olje bilo ok. Vakumski test ni bil delan, ker je dobil diagnozo, da je kriva glava motorja...    Glede iztekanja na ekspanzijski.. pokrov motorja je bil pošprican od antifriza. Do zdaj 2x. Nikjer drugje ni videti da kaj pušča, zato je edino ta odtok bil logičen...    Kakorkoli, zdaj, po že več kot 8k prevoženih kilometrov, se je zadeva umirila. Sama od sebe. V ekspanzijski je ga nekaj več od max, ampak nič pretiranega. Vmes mu ga je 2x vrglo očitno ven - zakaj, noben ne ve. Motor je bil obremenjen največ do 150km/h, brez kakšne vleke/tovora/težjega bremena. Vožnja pa mešana - kratke razdalje in tudi avtocesta.   Ni neke logike, zakaj je prišlo do tega, da je blo pod pokrovom vse "pokozlano". Tudi kakšnih mehurčkov ni v posodi ko se avto zalaufa, niti pokrovček od olja ni zapacan.. Da bi zaradi tega avto prodal pod ceno oziroma da bi za to bila glava kriva je tak tak..    Teh mnenj servisev, tudi uradnih, kjer bi menjavali glavo, je sicer več, ampak noben konkretno ne razvozla kajj točno bi naj bilo krivo, diagnostika pa se skoz kasira... Zato sem tudi postavil to vprašanje, če se je morda komu že kaj podobnega dogajalo in je težava bila kje drugje. V glavnem, avto se vozi dalje (zaenkrat BP).
    • Kolikor je meni znano, so bili med motoristi večinoma tujci.   Je bilo pa nekaj slovenskih motoristov v tujini...
    • Rabiš izredno dobrega ličarja.   Mojega Focusa, 5 plastna perla rdeča. So vozli 30km daleč, ker samo temu ličarju zaupajo, da perle skupaj spravi.   Ni vidne razlike, pa je zadnji odbijač celi pihnjen. Hmmm, če dokažeš, da je res barvan. Imaš stvarno napako, tu lahko zahtevaš kupnino v celoti. Bo pa potrebnih nekaj odvetnikov.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.