Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Na moji CX5 je montirana (na poobla??enem servisu) vle?na kljuka proizvajalca Bosal. V?eraj prvi? natikal gor Thule prtlja?nik za kolesa in opazim, da je precej nagnjen proti prtlja?niku, celo toliko, da ?e nisem previden pedalo zadane ob zadnja vrata. OK...pogledam ?e je mogo?e na prtlja?niku kaka nastavitev ki sem jo spregledal, ne najdem ni?. Nakar poizkusim s sosedovim nosilcem in zadeva ista. Na njegovi kljuki moj prtlja?nik lepo stoji vodoravno. Sedaj pa vpra?anje, preden se odpravim na servis. Je dejansko to "feature", je napaka pri monta?i oz. je mo?na kaka dodatna nastavitev samega naklona kluke?

Hvala....

Napisano

Naprej je nagnjeno zato, da ko za na po?itnice platoji pira pritiskajo na zadnjo os, je stvar potem vodoravna in ne podrgne? s thulejem po rampi ko vozi? dol s trajekta. :lol:

 

Kljuka se gotovo ne ?tela, tudi moj Thule nima nobene nastavitve naklona. Nastavlja se samo sila s katero objame kljuko ko potisne? ro?ico dol. Pa tud tega nisem ni? nastavljal, je vse ?e tovarni?ko pasal skupaj.

Ali je za... Bosal ali pa poobla??enec.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

  • Jest je spremenil naslov v CX5 vlečna kljuka ni popolnoma vertikalna

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • No no, pretiravat s težo ni treba. Tale g140 bo za nezahtevne voznike čisto dovolj. Pojdi pa se pelji in boš videl kako uglajen je motor, res je da se nad 4k obratov pozna, da ni prave moči, samo v nizkih obratih se res lepo pelje. 
    • To je veliko in v pospeških je cca 1,5 sekunde slabše od 0-100km/h samo na račun teže.    Še večji problem nastane pri medpospeških, ki so daleč najbolj pomemben del tehničnih podatkov oziroma zmogljivosti avtomobila. To je takrat, ko se poskušaš vključiti na AC pa je po možnosti to še v klanec kot recimo odcep Brdo v LJ proti primorski ali pa odcep Logatec proti Ljubljani. O varnem prehitevanju pa raje sploh ne začnem.   Zato so turbinarji bolj primerni, ker razvijejo navor in moč mnogo prej in ne na koncu obratov kot tale N/A. Hudič bo, ko boš šel poln na morje pa bo pospešek med 14 in 15 sekundami do 100km/h, bohnedej, da je potrebno to v klanec. Dejansko si to v območju zmogljivosti Yugota 65 izpred štirih desetletij.
    • Uf, danes sem jo pa notri posesal zglancal in odišavil, da se sija....  Ps, slike ni, ker se preveč blešči... 😁😉
    • Mazda bi morala naredit čisto nov motor. En tak resen, ki bi bil za kaj.  S temi atmosferci že pretiravajo. Izgubili bodo še tiste kupce, ki jih imajo in so jih imeli. Sam poznam najmanj tri, ki so šli k drugi znamki prav zaradi teh motorjev.   
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.