Skoči na vsebino

Mazda 6 2005 nima izklopa sovoznikovega airbaga POMO?

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

1.gen mazde6 je sele v fazi pomladitve dobila to stikalo, ki omogoca izklop! ;)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Lahko kdo, ki ima FL potegne to stikalo ven, ?e ga ima, ter pogleda kak?en je konektor ter koliko ?ic je na njem?

?emu potem slu?i ta konektor na blendi??

Hvala in LP

Mazda 6 CD 136
Audi A8 3.0TDI Quattro

Napisano

Zanimivo, pred kratkim dal skozi uporabo lupinice pri dveh otrocih, pa nikoli, ampak res nikoli nisem za?util potrebe po tem, da bi jih vozil na prednjem sovoznikovem sede?u.

Prvo - stvar je bolj nevarna.

Drugo -  stvar je manj prakti?na.

 

Varnostni vidik: 1.?e je otrok bolan in zaradi tega potrebuje stalno 100% pozornost, potem je poleg voznika potrebno imeti v avtu ?e eno odraslo osebo ki se ukvarja z otrokom.

                         2. ?e je otrok zdrav, ne potrebuje stalne 100% pozornosti in ?e jo ?ofer izvaja, je z njim nekaj narobe ker s tem spravlja sebe in otroka v nevarnost

                         3. Pravilo pasivne varnosti govori, da je lupinica najbolj varna na sredini zadnje klopi (kar je v ve?ini avtov te?je izvedljivo) najman pa spredaj

                         4. Kolikokrat ste v avtih brez avtomatskega vklopa lu?i pozabili pri?gati ?aromete. - meni se v slu?benem to kar pogosto zgodi. Edini res varen na?in za izklop

                             airbagov je bil mazdin sistem s samodejnim zaznavanjem otro?kega sede?a          

 

Prakti?ni vidik: Sprednji zici (ponavadi) nimajo isofixa. Isofix baza za lupinico omogo?a enostavno in udobno pripenjanje in odpenjanje. Zaradi enostavnosti je tudi zmanj?ana

                        verjetnost errorjev pri pripenjanju - pa smo spet pri varnostnem vidiku.

 

Ko sem pri?akoval prvega otroka, sem iz raznih strani dobival informacije o must-have stvareh. No, potem je praksa pokazala, da kak?na stvar tudi ni ?ist tako. Ampak, vsak po svoje.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

 

 

Napisano

Zanimivo, pred kratkim dal skozi uporabo lupinice pri dveh otrocih, pa nikoli, ampak res nikoli nisem za?util potrebe po tem, da bi jih vozil na prednjem sovoznikovem sede?u.

Prvo - stvar je bolj nevarna.

Drugo -  stvar je manj prakti?na.

 

Varnostni vidik: 1.?e je otrok bolan in zaradi tega potrebuje stalno 100% pozornost, potem je poleg voznika potrebno imeti v avtu ?e eno odraslo osebo ki se ukvarja z otrokom.

                         2. ?e je otrok zdrav, ne potrebuje stalne 100% pozornosti in ?e jo ?ofer izvaja, je z njim nekaj narobe ker s tem spravlja sebe in otroka v nevarnost

                         3. Pravilo pasivne varnosti govori, da je lupinica najbolj varna na sredini zadnje klopi (kar je v ve?ini avtov te?je izvedljivo) najman pa spredaj

                         4. Kolikokrat ste v avtih brez avtomatskega vklopa lu?i pozabili pri?gati ?aromete. - meni se v slu?benem to kar pogosto zgodi. Edini res varen na?in za izklop

                             airbagov je bil mazdin sistem s samodejnim zaznavanjem otro?kega sede?a          

 

Prakti?ni vidik: Sprednji zici (ponavadi) nimajo isofixa. Isofix baza za lupinico omogo?a enostavno in udobno pripenjanje in odpenjanje. Zaradi enostavnosti je tudi zmanj?ana

                        verjetnost errorjev pri pripenjanju - pa smo spet pri varnostnem vidiku.

 

Ko sem pri?akoval prvega otroka, sem iz raznih strani dobival informacije o must-have stvareh. No, potem je praksa pokazala, da kak?na stvar tudi ni ?ist tako. Ampak, vsak po svoje.

 

 

Ljudje imamo za razne stvari razli?ne vidike.  Mi smo pa imeli pri prvem otroku, ko ni bilo poleg druge odrasle osebe  vedno lupinico spredaj, ker smo lahko pri prej?njem avtu airbag izklopili. Mi nismo imeli otroka spredaj ko je bil samo eden odrasel zato, da bi se z njim  med vo?njo igral ali ga gledali, ampak iz vidika sprememb stanj pri dojen?ku, kot so nenadno bruhanje naprimer, ko lahko v trenutku reagira? glede na situcijo. ?e sem sam v avtu in imam otroka zadaj obrnjenega v kontra smeri vo?nje, ga tudi ?e se ozre? nazaj ne vidi? v lupinici, to je ?ele nevarno po?etje. Tukaj se zdej ne gre zato da mi bo ljub?e imeti otroka ob sebi, ampak ker je tudi varneje, ker se bi lahko prej kaj hudega zgodilo ?e bi bil zadaj, kot pa je ogro?en spredaj. ?e pa pride do karambola, pa ni varen ne spredaj, tako kot ne zadaj. Pri nas ?al ni vedno mo?no da je prisotna druga odrasla oseba, ?e pa ti mora? nekam it z otrokom, potem nima? druge izbire,kot da izkoristi? vse mo?nosti ki so ti na voljo.

Tako kot na primer v na?em primeru se v Mazdi na zadnjem sede?u ne morejo peljati h?i stara 6 let, lupinica ter odrasla oseba, ker je avto preozki, tako da bi se morala h?i peljati v stol?ku spredaj, da bi lahko zadaj imela odrasla oseba lupinico pod nadzorom, kako bi se ti pa to zdelo, kar se varnosti ti?e, ko je otrok izpostavljen udarcu varnostne vre?e, katera mora biti po zakonu v tem primeru vklopljena, ko otrok gleda spredaj v smeri vo?nje? Meni se zdi veliko varneje da je lupinica spredaj pri izklopljenem airbagu, kot otrok ki gleda v smeri vo?nje pri vklopljenem airbagu.

 

Zato imamo pri nas veliko limuzino, da lahko zadaj vsi trije sedijo ko gremo kdaj skupaj, tako da Mazda naredi letno maksimalno 5000km, ampak ko jo rabimo jo imamo, pravzaprav partnerica jo ima :rolleyes: ko jo potrebuje, druga?e se vedno vozimo z mojim avtom, ravno iz vidika varnosti :bravo: . Tako pa? je, enim se zdi varno eno drugim drugo, jaz imam v tem primeru ?al tak?ne potrebe in ?e se jih bo dalo urediti tako kot je zami?ljeno bo super, ?e pa ne, bomo pa morali najti neko drugo re?itev.

 

LP

Mazda 6 CD 136
Audi A8 3.0TDI Quattro

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Evo, zopet se oglašam. Včeraj sem dobil orodje, danes sem odstranil pokrov ventilov in črpalko za gorivo, ter preveril poravnavo obeh odmičnih gredi - nista bili 100% točno poravnani: Potem sem odtegnil vijak na jermenici glavne gredi (gred sem že obrnil do vijaka, ki se vstavi v blok), zasukal odmično gred na izpušni strani, da sem lahko vstavil orodje. Za tem sem zategnil vijak na jermenici, odstranil 6mm vijak na jermenici, odstranil vijak iz bloka ter odstranil orodje iz odmičnih gredi. Potem sem glavno gred 2x obrnil s kotnim gonilom, da sem preveril, da se motor obrne ok in preden se je drugič čisto obrnil, vstavil vijak v blok. Obrnil glavno gred do vijaka, vstavil 6mm vijak v jermenico in z roko sem lahko vstavil orodje za poravnavo odmičnih gredi: Za tem sem odstranil vsa orodja, zaprl motor in priklopil vse cevi ter stikala. Avto pa sedaj dela isto kot pred tem posegom, torej vžge in ugasne po sekundi ali dveh. Če dodam plin slišim pokanje, če spustim plin avto ugasne. Vse lučke na armaturki ugasnejo! Z OBDjem sem preveril ECU in so bile zapisane 3 napaka, ki so se nanašale na senzor položaja stopalke za plin. Po izbrisu napak sem ponovno vžgal avto, ki je zopet takoj ugasnil, napak pa sedaj v ECU-ju ni...   Nimam več idej, v ponedeljek bom poklical na Mazda servis... Ima mogoče kdo od vas še kakšno idejo kaj bi lahko bilo? Aja, senzor vžiga je tudi pravilno nastavljen na 20 zob jermenice - se pa sliši kot da je vžig popolnoma "mimo"...
    • Le eden je dobil pet varnostnih zvezdic, razlog za skrb? SIOL.NET Ali ste vedeli, da je le eden od petih finalistov izbora Slovenski avto leta na varnostnem testu Euro NCAP prejel pet zvezdic?  
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.