Skoči na vsebino

nakup mazde3

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni, kupujem nov avto in mi je vsec mazda3. Pa me zanima, ce je vredno pocakati do prenovljene, ki bo predstavljena jeseni in ce ima ta avto kaksne pomankljivosti? imel bi pa motor cd150 in opremo takumi ali revolition.

Hvala

Napisano

Odvisno koliko se ti mudi... ?e se ti ne mudi, bi jaz po?akal na facelift.

Pomanjklivosti sicer nekaj je, tako kot pri vsakem avtomobilu, sedaj je pa od posameznika odvisno koliko mu kaj pomeni.

Preberi si malo temo Nova Mazda3 in pa pomanjkljivosti novih Mazd, tam je veliko napisanega.

Sam imam G100, challenge, za moj stil vo?nje ?isto ok, oprema to?no to kar potrebujem... Vo?nja v tem avtu je super, porabo imam okoli oz. pod 6l/100 km, ko sem kupoval mi je bil to best buy napram konkurenci. Pomanjklivosti slab lak oz. barva, ?paranje na detajlih, kmalu kak?en ?ri?ek, ki ga na servisu odpravijo ali pa tudi ne...

?e bi ?e enkrat kupoval bi verjetno izbral isto.

 

Lp Peter

Napisano

To mora? pa v salonu vpra?ati...npr. jaz sem jo dobil takoj (vzel sem pa? tisto, ki je bila takrat na zalogi), ?e bi ?elel kak?no drugo barvo oz. opremo bi pa takrat (2,5 let nazaj) moral ?akati 3 mesece. Kako je pa sedaj pa ne vem...

Napisano

mene recimo najbolj moti kvaliteta barve.. to je neverjetno koliko pikic imam ?e po 20.000km.. toliko jih nisem imel imel prej na vseh avtomobilih skupaj (pa sem jih imel ?e kar nekaj..) pa nimam jih samo po haubi, so vsepovsod.. odbija? spredaj,  na vratih, zadnjih  blatnikih, streho imam hvala bogu v foliji. mi je ?al da nisem dal tudi haube takoj v folijo. Pojma nimam kak?en bo avto recimo po petih letih? brez barve?.. sem imel prej Nissan Note in sem imel pri 60.000km samo tri pikice spredaj, pa je bil vi?ji spredaj.. nikoli ne vozim nikomur v riti, bognedaj kak?nemu tovornjaku, ne vozim po avtocesti, ne vozim po makadamu.. tako da res ne vem, kje je fora. 

 

na drugem mestu je ob?utljivost plastike v notranjosti. bognedaj, da se je dotakne? z nohtom ali ko sesa? avto, da potegne? s cevjo.. takoj se naredi tak?en ris, da ga ni mo?no odstranit.. kvaliteta plastike je razen na armaturki, porazna..

 

pa glasen je avto, se sli?ijo gume preve?. Imam v planu razdret vrata in malo izolacije polo?it, prav tako na  kolotekih v prtlja?niku..

 

druga? sta motor in menjalnik super, poraba nizka, podvozje tudi super, multimedija mi deluje, navigacija tudi. Avto je lep :)

 

se mi zdi, da so ?li pri mazdi v italijanske vode.. Avto lep, kvaliteta pa ?epa..

Napisano

Mene ve?ina teh minusov niti ne moti, se mi pa malo butasto zdi, da je Mazda ?parala na dolo?enih detajlih. Npr. avto je dokaj glasen na avtpcesti in nad 100 km/h se zdi kot da so malo odprte ?ipe. Recimo tega sem se navadil, ker se pa? ne vozim veliko po avtocesti, takrat ko pa se pa vseeno prvo preverim, ?e imam res vse ?ipe zaprte :). Za lak mi po pravici povedano dol visi, ?eprav res samo prdne? zraven pa se pozna praska :). Da niso osvetljena stikala za dvig stekel sem se pa? navadil, malo me moti da je avtomatsko samo voznikovo steklo, ampak ok, ko pa? parkrat na leto zapiram sovoznikovega, pa? dr?im tipko.

Doma imamo tudi Audija A3 isti letnik,podobna oprema s par dodatnimi bombon?ki za skoraj 9.000? ve? kot Mazda in moram povedati da je tudi tam kak?en minus (stikala za pomik stekel postavljena preve? nazaj, ?eprav sem "majhen" se pri vstopanu/izstopanju ?e ne pazim zaletim z glavo v stebri?ek,...). Pa ?e to, raje se vsedem in peljem z Mazdo...pa ne vem zakaj...

Pa to ko je Robertos napisal je ?isto res...sploh kvaliteta plastike znotraj...

Samo dejstvo je, da je tudi pri drugih znamkah podobno...vsak ima pluse in minuse, pri meni plusi Mazde prevladajo nad minusi :)

Napisano

kako je pa s prodajalci in serviserji? ima kdo izkusnje s selmarjem v Celju?

 

jaz sem zelo zadovoljen z mojim servisom v MB. do sedaj ni bilo problemov, tudi dve garancijski menjavi sta potekali, kot morata. Redni servis pa ugoden.. Edino nikoli ne dajo nadomestnega avta, ?e dobro, da delam blizu..

Napisano

Ko sem kupoval sem prvo ?el k Selmarju v Celje, ker mi je bil skoraj najbli?je. Vljudni po telefonu, dogovoril sem se za testno vo?njo, brez da bi kaj rekel so mi ga bili pripravljeni dati za cel dan (preko no?i), izkoristil sem potem samo eno uro. Vsa prijaznost pa se je kon?ala, ko smo pre?li na dobavo in glihanje. Potem je pa bila gospa kar malce zoprna, tako da smo na tej to?ki kar kon?ali, ?eprav me je ?ez par dni spet prijazno poklicala po telefonu. Najbolj korektni, ustre?ljivi, prijazni so bili v Avtoplusu Koper (vse sem se zmenil po mailu in telefonu vklju?no z glihanjem).

Napisano

Pa mo je treba pa kaj rihtat se je pa treba matrat pa dol vse puliti...

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

se nekaj sem pozabil vprasati...ima kdo kaksne izkusnje s a cosmos-om v ljubljani in kaksni so servisni intervali pr motorju cd150 ter cena servisa?

Napisano

Pa mo je treba pa kaj rihtat se je pa treba matrat pa dol vse puliti...

 

?? ne razumem :)

a ti bi pocakal na facelift jeseni?

 

jaz ne bi ?akal na facelift, ker imam raje mehansko ro?no zavoro :) pa spremembe niso tako dramati?ne.. ?e bo? ?akal na facelift, bo? po moje imel avto glih ?ez eno leto. Za mene, ki sem bolj neu?akan, tole ni :)

Napisano

pa se neki me skrbi...kolk tisoc kilometrov bi zdrzav ta avto oziroma motor? js se vozim 5x na teden po 66km v eno smer v sluzbo...servisiru bi ga itak redno

Napisano

Jaz osebno pa bi po?akal na facelift (?e se ti ne mudi), verjetno bo z njim odpravljena tudi kak?na pomanjkljivost (npr. izolacija kabine, kot so to storili pri CX-5, kjer je ?lo tudi nekaj graj v tej smeri) in ne le nekaj dodatne opreme. Elektronska ro?na ne bo povsod in bo odvisna od stopnje opreme. Je pa res, da zna biti pri cd150 serijsko ne glede na opremo. Razen, ?e bi dobil za sedanjo verzijo kako zelo ugodno ponudbo, potem bi bil v dilemi, sicer pa po?akat na prenovo.


2.2 dizel ima sicer servisni interval na 20.000 km oz. 1 leto (kar prej nastopi). Cene servisov so povsem primerljive tudi z evropsko konkurenco, sploh ?e se zna? izpogajat za ceno olja oz. ?e ga prinese? sam. Tu priporo?am Gamo v BTC-ju.

12360_1.png
Napisano

Realno bo? ga dobil tam spomladi. ?akalne dobe za karkoli kar ni le?alo v skladi??u so bile ranga 3 mesecev pri vseh proizvajalcih.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Ma ne verjamem več, da je kvaliteta iz Kitajske na minimumu. Bodo evropski (japonski) proizvajalci morali igrati na drugo karto.
    • ne razmišljaj o Kitajcu iz evropskega načina razmišljanja. Kitajci so med azijci največji prevaranti in verjetno največji kapitalisti, ki samo razmišljajo kaj se splača. Kvaliteta je le na takem nivoju kot je minimalno finančno še sprejemljivo. Presežkov ni nobenih in naj kupce ne zavede blinkblink efekt, ker ta služi le temu, da prevara kupca, da gre za izdelek višje kvalitete.   Kitajska družbe ne skrbi ekologija niti trajnostni razvoj. Zato dolgoživost izdelkov sploh ni na njihovi listi nujnih stvari, ki jih mora imeti vsak izdelek. Kitajc v EU prpelje izdelek in ga boli ku***c a se ga bo dalo poservisirat. To mu je nujno zlo in vse bo počel v tej smeri, da več kot 10 let ne bo zagotavljal servisa.    Kdor bo kupil kitajca, ga bo vozil do konca, dokler bo šel al ga bo pa praktično šenkal, ko se ga bo naveličal. Ja tega v Evropi ne poznamo, deluje pa tako celoten avtomobilski trg na Kitajskem. Praktično se tam rabljene stvari sploh ne prodajajo. Avto enostavno ratuje bela tehnika... ko se dokončno pokvar al pa je popravilo predlago greš pač v štacuno po novega, tega pa v graben oziroma k dobavitelju na dvorišče.
    • Katerga avta? A ni to SUV al nek crossover?    @tommzy tole moraš razumet v kontekstu, saj se je pred nekaj časa ravno v tej temi našel en uporabnik, ki je dejansko iskal dlako v jajcu in bil hud na vse, ki niso našli enakih napak na svojih CX-30 kah. Ja, gledalo se je med drugim a so plastične obrobe na kolotekih dovolj ravne in iskalo kot pod katerim sej e mogoče celo videla kaka mikroskopska nepravilnost. Ja pa ta uporabnik je bil dejasnko hud na vse, ki se niso strinajli z njim, kot da so slabovidni če tega ne opazijo in si ni dal dopovedat, da je možno, da samo to on opazi ali pa celo, da je mogoče res ampak le na kakšni CX-30.   Ja blo je res naporno z njim, tako da tole kar ti pišejo je samo ohranitveni manever, da kdo ne popizdi, ker mu je dojadilo poslušat jamranje in blatenje čez CX-30. Pri tem roko na srce imaš tudi ti določene "napake", ki to sploh tudi niso, ampak so zgolj pomanjkanje vedenja o tem kako določene stvari delujejo - recimo primer dometa, ki se spreminja.
    • Sem gledal en video na YouTube kako so (mislim da BYD)en avto naklučno izbrali in ga popolnoma razstavili in ugotovili da je bolje in kvalitetneje sestavljen kot marsikateri od zvenečih EU znamk s tem, da je pri tem tudi 20-30%cenejši.... 🤔 Vse Kitajci, ki sem jih do sedaj vozil so po domače za hrbteničarje.... 
    • Se ti takoj opravičim, ko te vidim na sliki poleg tega škart avta.... 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.