Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Zdravo,

 

Kje plina?i kupujete olje za podmazovanje ventilov, naprava je sicer od JLM, ampak naj bi tudi druga olja ustrezala?

 

Na spletu sem na?el tole ?tacuno SLO in tole PL

Kdo pozna, je legit?

BRUUM-BRUUM

Napisano

Kera kol pasejo. Jest kupujem od moly 1l je 20e in ga dobis povsod (euroton, bartog,GMT...)

Napisano

Pa je treba potem kaj ponovno nastavljat "kapljice"?

Zgleda sicer ne preve? kun?tno -obra?a? vijak in ?teje? kapljice, ali je zadaj ?e kak?na bolj sofisticirana metoda?

BRUUM-BRUUM

Napisano

To sploh nima veze, ker bos v vsakem primeru moral kontrolirati kapljice neglede na to katero olje uporabljas. Jest nalivam molly zato, ker tega JMLja nimajo ravno povsod in vcasih je stal 20e za 0.7l. Olje je itq univerzalno in pase na vse LPG sisteme :). Jest 1x tedensko kontroliram st. Kapljic :)

Napisano

No super, potem se pa ne bom preve? sekiral, za prvo silo bom vzel nekaj v doma?em okoli?u, potem pa naro?im kak?no kantico da bo mir.

 

Mimigrede, bi bil kdo zainteresiran za kak?en skupinski nakup?

Iz tiste poljske trgovine bi za 10l pri?lo cca 110eur.

BRUUM-BRUUM

Napisano

Uf, 45eur je kar dist dobra cena. A slu?ajno ve? za katerega proizvajalca se je ?lo? sem ?e iskal malo po forumu pa ni bilo ni? pametnega videt

BRUUM-BRUUM

Napisano

res, sam 2eur, kul. pa sej ?e ena kanta se spla?a.

 

A se kaj ve o kvaliteti, oziroma a imajo dra?ja olja karkoli zaradi ?esar bi nabavljal dra?ja (poleg lep?e kante?)

 

Bom zelo verjetno kar vzel, ?e kdo ?eli se pridru?it je dobrodo?el. ?e dam v slo jutri 20eur za en litr sem prakti?ni ?e na pol poti do 5l iz ebaya.

BRUUM-BRUUM

Napisano

Matej, sicer pa 1l te teko?ine naj bi imel ?e se ne motim za cca. 10.000km (?e nisem kaj pome?tral cifre po tolikem ?asu, ko moje ki?te ne rabijo mazanja).  sramezljiv

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Sem nabavil kar nekaj iz eurotona, zaenkrat.

 

Okej, odprem havbo da bom preveril kako kaplja olje. Kaj sedaj?

 

Predvidevam da mora ma?ina laufat. Mora imet tudi dolo?eno ?tevilo obratov? Ker kakor sem videl v prostem teku ni? ni kapljalo.

BRUUM-BRUUM

Napisano

Pri ogreti ma?ini je pravilen ?tang gas in zato tud optimalen vakum, ki sesa te kapljica.

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Napisano

Pri vakumskih sistemih je vseen, vle?e tud ?e lavfa na bencin. Je to sicer vredu za motor, mal manj vredu za cat.

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.