Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

?ivjo,                                                               [Mazda 6, 2009, 140 dizel)

Jaz ob?asno (v?asih 1x na dan, v?asih sploh ne, v?asih 3x) med vo?njo ali kar takoj po v?igu fa?em napako P0098 -> IAT high.
To razumem kot ob?asno odprt tokokrog, npr. odpeta masa ali kaj podobnega.

Peljal sem se z ra?unalnikom in res IAT temperatura prebije do -40?C. (zopet samo enkrat, potem spet lep ?as ni?).
?e "friziram" kable, se ne zgodi ni?, tako da verjetno ni kak kontakt..

Je ?e kdo imel kaj podobnega? Bi bil kdo pripravljen posodit MAF/IAT komplet za testno vo?njo, da ne kupujem drugega kosa brez veze? V zameno za kak?no pivce ali kontra diagnostiko, kak?no DPF regeneracijo itd :)

Lep pozdrav vsem,
Bo?tjan

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 3 tedne kasneje...

Problem odpravljen. Najprej ?e enkrat hvala Markym-u, ker mi je posodil MAF za test.

 

Vedel sem da sta senzorja za temperaturo vhodnega zraka dva, vendar je bilo to na ra?unalniku malo "zakamuflirano".

Na M-IDS programu je bil senzor z napako deklariran kot IAT2, v npr. funkciji za opazovanje obna?anja senzorjev pa mu je ime BAT (boost temp. sensor). Po logiki se nahaja nekje "po turbini", vendar ga ni mo? najti pod pokrovom motorja.
Nekako sem se dokopal do te strani:
https://euroesi.mazda.co.jp/esicont/eu_eng/mazda3/20060311105619/html/id0113f1801900.html

 

Ta senzor se torej nahaja kar na hladilniku zraka pred levim kolesom. Potrebno je samo malo odvahniti plasti?no za??ito in voila:
WP_20160924_12_21_13_Rich_LI.jpg?dl=0 (?e slika ne dela: https://www.dropbox.com/s/lqsl68fw2o54r5e/WP_20160924_12_21_13_Rich_LI.jpg?dl=0)

 

Ena ?ica do senzorja je bila prekinjena zaradi tr?ega ?rnega oklopa, ki je po?asi drgnil po izolaciji in nato ?ici. Zadevo sem pospajkal in zalil z lepilom.
 

Edit:
?e kdo potrebuje priklop na ra?unalnik v IDS okolje, z veseljem pomagam.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Mislim, da je predvsem problem v našem nesposobnem golobnjaku  ali kurniku. Niso na žalost  naredil nič v tej smeri.Ja so, nabili so davke, cela država jim štrajka, vse gre v maloro. Tako, da se ni za čudit, da smo trenutno na dnu lestvice. 😉
    • Schurda, forumski kolega Mazdaš, mi je povsem prenovil moj hišni čarunalnik in sem mu res zelo hvaležen. Nisem nek zahteven uporabnik, igric tudi ne igram, je pa napredek več kot očiten. :)
    • 1.8 drugače manj tuli kot 2.0, ima navor v nižjih obratih
    • Jaz sem tudi videl, da sem blizu parkiral zandjič ko sem opazil odtis tablice na fasadi
    • Jah, jaz sem pa imel priložnost dlje časa voziti 1.8 ter 2.5 litrskega Toyotinega hibrida, oba s CVT-menjalnikom. Pa tudi 2.0 sem imel na testu en podaljšan vikend. In lahko potrdim, da se 2.5 bistveno lepše vozi kot šibkejša dva. Je pa še vedno veliko zaganjanja in nadležnega tuljenja ob priganjanju/odločnem pospeševanju. Za nekega umirjenega voznika je pa verjetno ta kombinacija zelo posrečena.   Pa saj še pri svoji Mazdi moram po dveh zaporednih kickdownih ob prehitevanju ročno dati višjo prestavo, ker ona misli, da sva zdaj pa prišla na dirkališče in dlje časa drži v nižji prestavi z višjimi obrati. 😃
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.