Skoči na vsebino

Nakup Mazde 2

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni

Z punco sva pred nakupom Mazde 2 Revolution. V mislih imava tudi Ford Fiesto, Opel Corso, Hyundai i20 in pa v ta cenovni rang tudi Opel Astro inovattion.

 

Od omenjenih se nagibava bolj k Mazdi 2 ali Astri, zaradi dobre opreme za budget (15-16.000?).

Kaj menite vi? Vem da sta razli?en razred. Pri Mazdi je v mislih 1.5 90km motor, pri Astri 1.4 125km. Obvezno bencinski motor. Je kak?en lastnik Mazde 2?

Napisano

Nakup avta je odvisen najmanj od tega zakaj se avto potrebuje, koliko se vozi z njim letno, kako dolge so dnevne razdalje, gre za edini avto ali je pri hi?i ?e ve?ji avto, gre za avto za ?ensko, so otroci ali bodo otroci in podobno.

?al je to te?ka primerjava, ker je Mazda 2 krepko manj?a, vendar je cenovno pozicionirana visoko.

?eprav je to Mazda forum in je pri hi?i Mazda 3, bi sam vzel Astro, sploh ?e gre za tazadnji model, ker je bistveno izbolj?ana v primerjavi s predhodnico. Lahko pa pogleda? ?e za Mazdo 3, mogo?e kak?no testno.

 

Pa dober nakup

Napisano

Astro, ce bosta dobila otroka, bi bolj prav prisel vecji prtljaznik pa se vec prostora zadaj za lupinco.

Pa vecji avto se lepse pelje, razen ce bodo voznje samo mestne, potem mazda 2

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Vozil sem ze tako tanovo Astro kot Mazdo2 in se lahko le strinjam s predhodnikoma, da bi vzel Opla, ker bo 'precej vec od avta' :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Astra in Mazda 2 sploh nista v istem rangu tako, da so primerjave dokaj nesmiselne.

33112_1.png

Napisano

mazda 2 = corsa

Mazda 3 = astra

cx3 = mokka

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

mazda 2 = corsa

Mazda 3 = astra

cx3 = mokka

Kot da to on ne ve tega (preberi prvi post) :)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Kot da to on ne ve tega (preberi prvi post) :)

:harhar:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Sem pa gledal cenik opla ravno zadnji? vsi modeli so po ceniku cca 2k cenej?i od mazde, pa ?e nore popuste obljubljajo.

 

primer najcenej?a mazda 6 2k dra?ja, kot tudi top of the pops najopremljena insigina karavan AT je 35k, mazda 6 karavan revolution SD AT 37k

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Sem pa gledal cenik opla ravno zadnji? vsi modeli so po ceniku cca 2k cenej?i od mazde, pa ?e nore popuste obljubljajo.

 

primer najcenej?a mazda 6 2k dra?ja, kot tudi top of the pops najopremljena insigina karavan AT je 35k, mazda 6 karavan revolution SD AT 37k

 

 

Pri Oplu folk najveckrat kupuje popuste... pri Mazdi pa avtmobile :) ... Sicer glede cene... Pri Oplu ne mores gledati ceno po ceniku... ker je se vedno cel kup dodatne opreme, ki je pri Mazdi ze vkljucena v Revolution opremi, za doplacat ... Recimo Usnje, radarski tempomat, Bose/Navi... Sem poklikal komfigurator in sem prisel do cene 40.019? pri Insignii 

 

skitched-20161010-083337.jpg

 

 

Opli mi sicer niso kaj prevec vsec... priznam pa, da me malo mika Opel Ampera-e, ce bo res vse to, kar se pise trenutno ... 

 

 

 

Astra in Mazda 2 sploh nista v istem rangu tako, da so primerjave dokaj nesmiselne.

 

Kot kaze je pomemben bolj kot ne le zgolj cenovni rang... ne pa velikost avtomobila... In seveda cimvec opreme ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.