Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

?ivjo,

 

Sem res zelo zadovoljen uporabnik Mazde 5, vendar bi po 200.000KM odstranil DPF, ker ne ?elim te?av v prihodnosti. Do sedaj se mi je le enkrat pri?gala lu?ka za DPF, katero sem re?il s prisilno regeneracijo.

 

Kaj mi predlagate oz. kje odstranim DPF kvalitetno.

 

Hvala.

 

J

Napisano

Se bom ?e malo pozanimala, a mo? je na?o petko peljal v Novo Mesto in pravi, da se spoznajo na svoje delo. In baje, da niti niso pretirano dragi...

Sem poročena že devetnajst let, poleg tega imam šest otrok. Ne moreš me prestrašiti, niti presenetiti, niti šokirati...

Napisano

Ej...Janez lahko pelje? na?emu mojstru dr.Pelko Medvode je mojster...pokli?i ga ...lp

Napisano

Saj ne re?em, da Pelko ni mojster. Tak ?udodelnik, kot ga tu opevate, pa spet ni...

 

Glede filtra. ?e ni pravilno odstranjeno (mehansko in programsko), bo slab?e, kot je zdaj.

 

Jaz sem na?o petko peljal v Novo Mesto in sem bil zelo zadovoljen tako z opravljenim delom kot tudi s ceno. In kolikor sem spremljal, nisem bil edini...

Od kar imam Forda, sem postal pešec...

serviser.gif

Napisano

Pri men je to prva stvar, ki bi jo naredu, ko nabavim avto :)

Nazadnje mi pa k sreci ni blo treba, ker je ze prejsni lastnik poskrbel za to :)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Ko je govora o kitajcih...nič ne rečem...samo omenil bi rad...poprodajna oskrba-servis,dobavljivost rezervnih delov,cene le teh,garancija,čas do dobave rezervnega dela itd... Ker ne kupiš le artikla,ampak tudi poprodajno oskrbo.
    • A ti pa glavo v pesek, al kako se gre ta igrica? Sam eno stvar mi povej pa bodi pošten... a si upaš zdajle kupit 2-3 leta star kitajski avto? Kaj pa toliko star japonski, evropski, korejski? 
    • Recimo ,če že govorimo o Kitajcih. Kolega iz banda se ubada z brizganjem plastike. Do sedaj je imel vedno ali italijanske ali nemške stroje. Sedaj je dobil odlično ponudbo neke Kitajske firme za tretjino cene kot so te evropske.Res je bil do tega  skeptičen (do vsega kitajskega) a sedaj, po le dveh mesecih uporabe pravi,da je stroj vesoljsko leto pred temi evropskimi. Dela tišje, hitreje in je veliko manjši kot prejšnji. Sedaj je nabavil od iste firme še striček za  tiskanje zlatega tiska. Ne more ga prehvaliti. Pri nas v slo stane tak stroj 4500€, on je dal zanj 750€ ---skupaj z prevozom iz Kitajske in carino ga je prišel 1500€.;Pripeljali so mu ga pred hišo. Tako,da jih ni za odpisati--- na vseh segmentih. 
    • Zdravo. Poročam naprej... Po nasvetu nekoga, glave nisem dal poravnati (nasvet je bil, da glave ni potrebno poravnati, če avto ni zakuhal ali kaj podobnega) in sem z endoskopsko kamero sedaj preveril cilindre, s katero sem videl, da je na 3 batih vidna tekočina (antifriz). Torej, ker glava ni bila poravnana sedaj v 3 celindre sedaj vleče antifriz, kar povzorča pokanje, ki se sliši podobno kot napačni vžig... Stanje v enem od cilindrov:   Čaka me torej ponovitev vaje, s tem da ne rabim sedaj jemati ven batov.   Vseeno hvala vsem za nasvete!
    • Enako. Mislim,da je vse skupaj eno pretiravanje. Čudno,da ni opazil še plastik. 🤔
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.