Skoči na vsebino

Avtomatski menjalnik v Skyactiv modelih


Priporočeno sporočilo

Bo kar okoli 400?, ampak vseeno...

Wtf? Liter olja je 10? (za dsg 20?). A morajo odpret celga al kako?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sej tud 50 eur ni, a si kdaj ze menjal?

Ja ja. Res je. Menjal sem ze, tako alhambro kot ro?ne v micri, m5, m6, mx5, barchetto.

ampak atf olje za tak menjalnik je 5L x 10?, ce zamenjas sam je toliko.

 

Za mojega je 18? x 8 fakin litrov...(7,2L gre notri) pa 10? za filter. In ja sam menjam...:)

Zdaj bom namesto vagov olje dal Motula Dctf

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pri klasi?nih avtomatikih zadeva ni tako preprosta. ?e se menja samo olje v menjalniku, ostane v hidrodinami?ni sklopko in hladilniku staro olje, zato je treba sistem "preplakmiti". ?e je olje ?e ?rno, se s tovrstno menjavo naredi ve? ?kode, kot koristi:

Youtube: Can Changing your Transmission Fluid Cause Damage?

Slovenec sem. Ne jamram. Vozim Mazdo.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Glej olje je olje, trenja so trenja in sile so sile. In vsak menjalnik z oljem se segreje do 100C

 

Citroen ima takega kot opisujes pa ima menjave olja

 

To je res, sam ?e vedno ne vem kaj ima interval za robotiziran menjalnik veze z menjalnikom ki je precej druga?en.

Wtf? Liter olja je 10? (za dsg 20?). A morajo odpret celga al kako?

 

Menjalnik je treba v celoti pre?istiti (preplakniti) in nosi precej?njo koli?ino olja. ?e naredi? standarno "izpusti + nalij" ti v menjalniku ?e ostane skoraj 3/4 nemenjanega olja in potem ni kul ker se stvari zme?ata.

 

Jaz imam namen menjati septembra. 140kkm

 

Jaz sem Amere ve?inoma videl tole po?eti nekje okoli 180-220kkm. Povej koliko te bo dejansko stalo :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pa kdo ti govori o prokletem intervalu. Olje je vec kot priporoceno menjati na vsaj 100k. Pa ti te robote pa navadne menjalnike ze sanjas. Vse kar sem napisal je da mazda nima predvidene menjave, in da sem skepticen do tega, ti pa spet silis s temi tehnicnimi razlikami

 

Metoda menjave se pa imenuje Tim Eckart.

 

Pri DSGju je obvezno pred finalnim izspustom olja na nivo levelerja priklopiti vcsd ga segrevati do 37C ob tem menjati rocko po prestavah d r n s p. In sele ko je segret se umakne drain plug da odtece olje nad level plugom

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Menjalnik je treba v celoti pre?istiti (preplakniti) in nosi precej?njo koli?ino olja. ?e naredi? standarno "izpusti + nalij" ti v menjalniku ?e ostane skoraj 3/4 nemenjanega olja in potem ni kul ker se stvari zme?ata.

 

 

Ne more drzati ker je karter 3/4 vsega olja. Kje hudica lahko v hladilniku ostane 2/3 olja, kar je 3-4 l olja??

 

Vsak avto ima predpisano kolicino. Toliko mora ven in toliko mora notri, plus minus 5%

 

Iz mojega se samo z drain plugom izlije 7L od 7.2L, v filtru vec kot 0.05L olja ni ker je obrnjen na glavo

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pa kdo ti govori o prokletem intervalu. Olje je vec kot priporoceno menjati na vsaj 100k. Pa ti te robote pa navadne menjalnike ze sanjas. Vse kar sem napisal je da mazda nima predvidene menjave, in da sem skepticen do tega, ti pa spet silis s temi tehnicnimi razlikami

 

Metoda menjave se pa imenuje Tim Eckart.

 

Pri DSGju je obvezno pred finalnim izspustom olja na nivo levelerja priklopiti vcsd ga segrevati do 37C ob tem menjati rocko po prestavah d r n s p. In sele ko je segret se umakne drain plug da odtece olje nad level plugom

 

 

?e odgovorim na tvojem nivoju:

 

Prekleto zapomni si da kar dela na tvoji DSG kanti nima nobene pofukane veze s tem kaj se dela na bistveno druga?nih Skyactive Drive menjalnikih. Koga "prokleto" briga kaj ma tvoj naziwagen ?e ima bistveno druga?en menjalnik. Seriously. Kot da bi jaz uporabljal Tomos APN6 kot referenco za vzdr?evanje ro?nega menjalnika.

 

Skyactive Drive ima not pribli?no 7,5L olja in ?e naredi? navadno praznjenje in polnjenje bo? menjal samo kakih 3-4L. Zato se na teh avtomatikih periodi?no dela t.i. transmission flush kjer se z menjalnika potegne ?imve? olja, v?asih tudi skoz spusti ?istilna teko?ina ki odstrani ves drek ?e po kotih in potem napolni novo olje.

 

Je pa interval za to pogosto precej redkej?i kot na ro?nih menjalnikih (in DSGjih).

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tocno to je point. Ker mazda tega namrec ne predvideva v celotni zivljenski dobi.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kdo v sloveniji pa ima naprave, da lahko naredi flush menjalnika in zamenja komplet olje v Mazdinem menjalniku? 

Kdo bo naredli analizo ali je bolja menjava komplet (flush) ali je bolje samo zamenjati tiso kar je v karterju menjalni v pretvorniku pa pustiti zaradi dotrajanosti.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kdo v sloveniji pa ima naprave, da lahko naredi flush menjalnika in zamenja komplet olje v Mazdinem menjalniku?

Kdo bo naredli analizo ali je bolja menjava komplet (flush) ali je bolje samo zamenjati tiso kar je v karterju menjalni v pretvorniku pa pustiti zaradi dotrajanosti.

En mojster je v Lescah, jaz bom peljal tja..

Slovenec sem. Ne jamram. Vozim Mazdo.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

vsak ti ga lahko da, med izpustom. Sicer pa velja da je treba za flush porabiti skorajda 2x predpisano koli?lino da res starega odstrani?, ampak spet....?e sama menjava je dobrodo?la

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 4 tedne kasneje...

Obljuba dela dolg:

danes sem v Lescah menjal olje v samodejnem menjalniku; pla?ilo 300EUR; 8,5l olja

Vtisi: na splo?no zelo pozitivno, profesionalen in prijazen sprejem, trajanje 2 uri.

Obrazlo?eno mi je bilo, da Mazda uporablja (licen?no?) menjalnike podjetja (ime sem pozabil), ki nima najbolj?e re?itve glede ventilov, kar ob?utim tudi sam, saj mi avto, ki je hladen pri prestavi iz R v D cukne, ?e speljem normalno. Vedno moram nekaj sekund potem, ko prestavim v D, po?akati in avto normalno spelje. Napaka (bolj nev?e?nost) je znana, Mazda (vsaj uradno) re?itve nima. Zaradi ob?utljivega ventilskega sklopa, mi je lastnik servisa (g. Rok Poga?nik) priporo?il menjavo olja na 60.000 km - za razliko od obi?ajnih, kjer priporo?ajo na 100.000km.

Sam sem menjal pri 142.000km in ?e ni bilo prepozno (olje ?e ni bilo pre?gano in polno ostankov oblog iz lamel).

Po menjavi priporo?ajo 600-800km zmernega pospe?evanja, brez uporabe "kick-down". Ravno tako naj bi se izogibal ostrega speljevanja - nekaj v zvezi z u?enjem elektronike. To bo seveda upo?teval, en teden bom ?e zdr?al ;)

 

Zadnje ?ase sem opa?al, da se prestavljanje bolj ?uti (sunki). Pri vo?nji iz Lesc do Medvod je bilo tega manj. ?utilo se je ?e malo pri speljevanju, kasneje med vo?njo pa sem menjavo prestav zaznal predvsem po zvoku motorja (in obratomeru).

 

Zaenkrat zadovoljen.

 

PS: pa ?e receptorka je prav lu?tna (in prijazna).

Slovenec sem. Ne jamram. Vozim Mazdo.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

PS: pa ?e receptorka je prav lu?tna (in prijazna).

Vse kar si moral napisati je to, pa bodo vsi menjali olje

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

 Zaradi ob?utljivega ventilskega sklopa, mi je lastnik servisa (g. Rok Poga?nik) priporo?il menjavo olja na 60.000 km

Na 60 Kkm?  ?zmeden? Da si nisi ti tole priporo?ilo mal zmislil. Zaradi receptorke... :aaaaa:

 

Pred dvema tednoma prvi? dal menjat olje v DSG-ju. Samo olje je bilo 160? + ddv.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Na 60 Kkm? ?zmeden? Da si nisi ti tole priporo?ilo mal zmislil. Zaradi receptorke... :aaaaa:

 

Pred dvema tednoma prvi? dal menjat olje v DSG-ju. Samo olje je bilo 160? + ddv.

Olje je najdrazja stvar 20e na liter. Filter je djzabe. Pa delo ce gres na servis ker je treba aku ven...pod njem je dsg s filtrom.

 

Jaz mam to sam naslednji projekt

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Nisem jeze,ker tudi kdo drug bere moje prispevke,in mu lahko pride prav.   Vidim pa,da ne veš,da raglje niso niti za zategovanje,kaj šele za odtegovanje....nobene!-bilokatere! Seveda "domači mojstri" veselo "samo dal"...in kasneje pljuvajo proizvajalca,ko pobere mehanizem raglje....   Raglje so samo za hitrejše vijačenje pri nedostopnosti ipd.!!! Za zategovanje so namenjeni moment ključi!!! Za odtegovanje pa udarni vijačniki ali t.i."braker bar-i"   https://www.amazon.de/Gelenkgriff-Steck-Drehgriff-Schiebegriff-Belastbar-Bruchfest/dp/B010FVT86U/ref=pb_allspark_dp_sims_pao_desktop_session_based_d_sccl_3_5/260-8320235-7813804?pd_rd_w=3HbOK&content-id=amzn1.sym.cdb3cd5b-5b29-4346-8344-90969a97eb77&pf_rd_p=cdb3cd5b-5b29-4346-8344-90969a97eb77&pf_rd_r=VV9X2DCM6FWJJT1CDJKX&pd_rd_wg=i4bXm&pd_rd_r=72dc5606-32c3-4073-b7fa-6c1fdcf86e0e&pd_rd_i=B010FVT86U&psc=1   Just a moment... WWW.AUTODOC.SI  
    • Evo k že glih prosiš   - Alternative avtomobilom so zgolj velika strenjena naselja, kar pri nas še Ljubljana ni. Recimo moj primer iz enwga konca Lj (Rožna dolina) na drug konec Lj v Jarše imam po obvoznici 15min z avtom z avtobusom in potrebnim prestopanjem pa 45min. Dnevno dodatno izgubljena 1. ura, ki mi jo nihče ne plača in gre  na rovaš mojega prostega časa. - Lažje je vrtce povećat na ciljni lokaciji v bljižini delovnega mesta. Še boljša varianta pa da se enemu od starđev prizna 6 urni delovnik, do otrokovega 8 leta. - Delitev na naše in tuje ti bo takoj preprečila EU, tako da lahko pozabiš na rešitev vinjet samo za tujce - Vinjetni sistem je spodbuda, da se uporablja AC namesto lokalnih cest. Ac tudi ne moreš na ta način sploh kasirat, ker se ne ve kdaj bo gorivo bilo trošeno na AC in kdaj lokalno. Tudi izpadi zaradi tankanja v tujini bi bili lahko veliki, saj takrat ta denar ne gre za Slo ceste. Tudi teorija, kdor vel vozi več uničuje za osebni promet ne zdrži, ker to velja zgolj za težki promet in ta je cestninjen drugače. Vedeti je namreč treba, da AC je treba zgradit do konca pa ali se gor pelje en avto ali 10.000 avtov. Zato ne glede ali greš enkrat ali večkrat je to povšal, kot je pri elektriki recimo omrežnina. Ampak, ker gre pri elektriki tudi za dejansko porabo imaš posebej pač obračunano tudi to, kot pri gorivu že danes plačuješ trošarino, ki je nadomestek za pokrivanje stroškov, ki niso vezani zgolj za golo ceno goriva.     Drugač pa, da bomo vsi veseli, se pripravlja v EU dodatno obdavčevanje goriv kot CO2 agenda, ki bo prineselo med 20-40 centi višjo ceno goriva na liter. nekje po letu 2027 je tole predvideno pa ne glede al bo takrat gor Taubi al pa Jajo al pa kdorkoli drug. Tako, da EU se obrača stran od ljudi in nam na vsak način želi otežiti in podražiti življenje.
    • Upam, da ne boš jezn na mene. Potrudil si se ful. Ene izmed najboljših razlag.   Ampak obstaja možnost, da kupim to: Dolga pogonska raglja MILWAUKEE - Žabjek d.o.o. WWW.ORODJE-ZABJEK.SI - zasnova s 90 zobmi in 4° ločnega nihanja za ozke delovne prostore - glava s tankim...   Felne bom odtegnil s tem zlahka. Če sem se na avtu (amortizerji, španerji, ...) s kratko mantral, bo ta zmlela.   Pa še koga lahko mahnem z njo, kot Slivka z lopato. 457mm je že poštena štanga.
    • Lahko me popravite ampak, a ni dimenzija 205/60R16 res več ali manj samo za kombije. Za avtomobile je namreč 205/55R16.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.