Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Bo kar okoli 400?, ampak vseeno...

Wtf? Liter olja je 10? (za dsg 20?). A morajo odpret celga al kako?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Sej tud 50 eur ni, a si kdaj ze menjal?

Ja ja. Res je. Menjal sem ze, tako alhambro kot ro?ne v micri, m5, m6, mx5, barchetto.

ampak atf olje za tak menjalnik je 5L x 10?, ce zamenjas sam je toliko.

 

Za mojega je 18? x 8 fakin litrov...(7,2L gre notri) pa 10? za filter. In ja sam menjam...:)

Zdaj bom namesto vagov olje dal Motula Dctf

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

ja sej to za dsg-je je bolj spesl olje, to sem mislu

sem pa opazil, da po menjavi, tipke za plus minus so boj odzivne

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Pri klasi?nih avtomatikih zadeva ni tako preprosta. ?e se menja samo olje v menjalniku, ostane v hidrodinami?ni sklopko in hladilniku staro olje, zato je treba sistem "preplakmiti". ?e je olje ?e ?rno, se s tovrstno menjavo naredi ve? ?kode, kot koristi:

Youtube: Can Changing your Transmission Fluid Cause Damage?

Slovenec sem. Ne jamram. Vozim Mazdo.

Napisano

Glej olje je olje, trenja so trenja in sile so sile. In vsak menjalnik z oljem se segreje do 100C

 

Citroen ima takega kot opisujes pa ima menjave olja

 

To je res, sam ?e vedno ne vem kaj ima interval za robotiziran menjalnik veze z menjalnikom ki je precej druga?en.

Wtf? Liter olja je 10? (za dsg 20?). A morajo odpret celga al kako?

 

Menjalnik je treba v celoti pre?istiti (preplakniti) in nosi precej?njo koli?ino olja. ?e naredi? standarno "izpusti + nalij" ti v menjalniku ?e ostane skoraj 3/4 nemenjanega olja in potem ni kul ker se stvari zme?ata.

 

Jaz imam namen menjati septembra. 140kkm

 

Jaz sem Amere ve?inoma videl tole po?eti nekje okoli 180-220kkm. Povej koliko te bo dejansko stalo :)

Napisano

Pa kdo ti govori o prokletem intervalu. Olje je vec kot priporoceno menjati na vsaj 100k. Pa ti te robote pa navadne menjalnike ze sanjas. Vse kar sem napisal je da mazda nima predvidene menjave, in da sem skepticen do tega, ti pa spet silis s temi tehnicnimi razlikami

 

Metoda menjave se pa imenuje Tim Eckart.

 

Pri DSGju je obvezno pred finalnim izspustom olja na nivo levelerja priklopiti vcsd ga segrevati do 37C ob tem menjati rocko po prestavah d r n s p. In sele ko je segret se umakne drain plug da odtece olje nad level plugom

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Menjalnik je treba v celoti pre?istiti (preplakniti) in nosi precej?njo koli?ino olja. ?e naredi? standarno "izpusti + nalij" ti v menjalniku ?e ostane skoraj 3/4 nemenjanega olja in potem ni kul ker se stvari zme?ata.

 

 

Ne more drzati ker je karter 3/4 vsega olja. Kje hudica lahko v hladilniku ostane 2/3 olja, kar je 3-4 l olja??

 

Vsak avto ima predpisano kolicino. Toliko mora ven in toliko mora notri, plus minus 5%

 

Iz mojega se samo z drain plugom izlije 7L od 7.2L, v filtru vec kot 0.05L olja ni ker je obrnjen na glavo

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Pa kdo ti govori o prokletem intervalu. Olje je vec kot priporoceno menjati na vsaj 100k. Pa ti te robote pa navadne menjalnike ze sanjas. Vse kar sem napisal je da mazda nima predvidene menjave, in da sem skepticen do tega, ti pa spet silis s temi tehnicnimi razlikami

 

Metoda menjave se pa imenuje Tim Eckart.

 

Pri DSGju je obvezno pred finalnim izspustom olja na nivo levelerja priklopiti vcsd ga segrevati do 37C ob tem menjati rocko po prestavah d r n s p. In sele ko je segret se umakne drain plug da odtece olje nad level plugom

 

 

?e odgovorim na tvojem nivoju:

 

Prekleto zapomni si da kar dela na tvoji DSG kanti nima nobene pofukane veze s tem kaj se dela na bistveno druga?nih Skyactive Drive menjalnikih. Koga "prokleto" briga kaj ma tvoj naziwagen ?e ima bistveno druga?en menjalnik. Seriously. Kot da bi jaz uporabljal Tomos APN6 kot referenco za vzdr?evanje ro?nega menjalnika.

 

Skyactive Drive ima not pribli?no 7,5L olja in ?e naredi? navadno praznjenje in polnjenje bo? menjal samo kakih 3-4L. Zato se na teh avtomatikih periodi?no dela t.i. transmission flush kjer se z menjalnika potegne ?imve? olja, v?asih tudi skoz spusti ?istilna teko?ina ki odstrani ves drek ?e po kotih in potem napolni novo olje.

 

Je pa interval za to pogosto precej redkej?i kot na ro?nih menjalnikih (in DSGjih).

Napisano

Se strinjam

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Jures ti hoce povedat, da moras zamenjati olje na auto menjalniku. Vedno

Ne vem kaj moris s teorijo

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Tocno to je point. Ker mazda tega namrec ne predvideva v celotni zivljenski dobi.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Kdo v sloveniji pa ima naprave, da lahko naredi flush menjalnika in zamenja komplet olje v Mazdinem menjalniku? 

Kdo bo naredli analizo ali je bolja menjava komplet (flush) ali je bolje samo zamenjati tiso kar je v karterju menjalni v pretvorniku pa pustiti zaradi dotrajanosti.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Vprasanje na mestu...so pa tile pohvaljeni

 

Googlaj avtomatskimenjalniki.si

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Kdo v sloveniji pa ima naprave, da lahko naredi flush menjalnika in zamenja komplet olje v Mazdinem menjalniku?

Kdo bo naredli analizo ali je bolja menjava komplet (flush) ali je bolje samo zamenjati tiso kar je v karterju menjalni v pretvorniku pa pustiti zaradi dotrajanosti.

En mojster je v Lescah, jaz bom peljal tja..

Slovenec sem. Ne jamram. Vozim Mazdo.

Napisano

A je mo?no dobiti potem vzorec olja, da bi ga dal v analizo?

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

vsak ti ga lahko da, med izpustom. Sicer pa velja da je treba za flush porabiti skorajda 2x predpisano koli?lino da res starega odstrani?, ampak spet....?e sama menjava je dobrodo?la

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

A je mo?no dobiti potem vzorec olja, da bi ga dal v analizo?

Kolikor sem se pozanimal, mojster v Lescah vedno spusti malo olja, da pogleda kak?no je. ?e je ?e ?rno,"flush" odpade...

Glej video - naslov sem dal na prej?nji strani.

Slovenec sem. Ne jamram. Vozim Mazdo.

  • 4 tedne kasneje...
Napisano

Obljuba dela dolg:

danes sem v Lescah menjal olje v samodejnem menjalniku; pla?ilo 300EUR; 8,5l olja

Vtisi: na splo?no zelo pozitivno, profesionalen in prijazen sprejem, trajanje 2 uri.

Obrazlo?eno mi je bilo, da Mazda uporablja (licen?no?) menjalnike podjetja (ime sem pozabil), ki nima najbolj?e re?itve glede ventilov, kar ob?utim tudi sam, saj mi avto, ki je hladen pri prestavi iz R v D cukne, ?e speljem normalno. Vedno moram nekaj sekund potem, ko prestavim v D, po?akati in avto normalno spelje. Napaka (bolj nev?e?nost) je znana, Mazda (vsaj uradno) re?itve nima. Zaradi ob?utljivega ventilskega sklopa, mi je lastnik servisa (g. Rok Poga?nik) priporo?il menjavo olja na 60.000 km - za razliko od obi?ajnih, kjer priporo?ajo na 100.000km.

Sam sem menjal pri 142.000km in ?e ni bilo prepozno (olje ?e ni bilo pre?gano in polno ostankov oblog iz lamel).

Po menjavi priporo?ajo 600-800km zmernega pospe?evanja, brez uporabe "kick-down". Ravno tako naj bi se izogibal ostrega speljevanja - nekaj v zvezi z u?enjem elektronike. To bo seveda upo?teval, en teden bom ?e zdr?al ;)

 

Zadnje ?ase sem opa?al, da se prestavljanje bolj ?uti (sunki). Pri vo?nji iz Lesc do Medvod je bilo tega manj. ?utilo se je ?e malo pri speljevanju, kasneje med vo?njo pa sem menjavo prestav zaznal predvsem po zvoku motorja (in obratomeru).

 

Zaenkrat zadovoljen.

 

PS: pa ?e receptorka je prav lu?tna (in prijazna).

Slovenec sem. Ne jamram. Vozim Mazdo.

Napisano

Hmm, good to know, hvala :)

 

Cukanje pri menjavi z R -> D ko je menjalnik hladen sem pa jaz tudi opazil pri mojem. Sicer zelo ob?asno, ampak se zgodi.

Napisano

PS: pa ?e receptorka je prav lu?tna (in prijazna).

Vse kar si moral napisati je to, pa bodo vsi menjali olje

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

 Zaradi ob?utljivega ventilskega sklopa, mi je lastnik servisa (g. Rok Poga?nik) priporo?il menjavo olja na 60.000 km

Na 60 Kkm?  ?zmeden? Da si nisi ti tole priporo?ilo mal zmislil. Zaradi receptorke... :aaaaa:

 

Pred dvema tednoma prvi? dal menjat olje v DSG-ju. Samo olje je bilo 160? + ddv.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

Na 60 Kkm? ?zmeden? Da si nisi ti tole priporo?ilo mal zmislil. Zaradi receptorke... :aaaaa:

 

Pred dvema tednoma prvi? dal menjat olje v DSG-ju. Samo olje je bilo 160? + ddv.

Olje je najdrazja stvar 20e na liter. Filter je djzabe. Pa delo ce gres na servis ker je treba aku ven...pod njem je dsg s filtrom.

 

Jaz mam to sam naslednji projekt

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.