Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Piska ti lahko zaradi indikatorjev obrabe, kar pri tebi nebi smel biti vzrok glede na to da so ploscice nove. Piska lahko tudi zato, ker mehanik ni dobro podmazal vodila, katera drzijo ploscico. Skratka neumno je govoriti, da je ploscica zanic in da je bolje kupiti neko levo znamko, saj je vse isti smorn. Treba je celjust odpreti in pogledati kaj je narobe. Ti lahko recimo kupis top shit ploscice in ce ti recimo celjust steka ti jih lahko neenakomerjo pobere v 5k km pa tukaj nima znamka ploscic in kvaliteta nic zraven. Jest lahko samo recem, da je ATE znamka obuctno boljsa od recimo zimmerman, delphi in ostale bolj poceni firme.

Napisano

Jst mam z Zimmermanom dobre izku?nje na M3 jih mam in po prevo?enih 18.000km ni? ne cvili, zaviranje je dobro edino malo bolj zapra?ijo felne, je pa to verjetno zaradih luknjanih diskov ki bolj obrabljajo plo??ice.

Drga? sem pa mel na M3 ?e OEM in EBC zavorne plo??ice. Pri EBC plo??icah na OEM diskih so zavore cvilile prvih 500km, pol naslednjih 80.000km pa ne ve?. So pa imele tako gumijasto plast na povr?ini kao neka break in coating.

 

Drga? pa ATE je vredu firma, uporabljamo dosti na Mercedesih v slu?bi in nikoli nobenih problemov.

 

Je pa res da je dosti odvisno on same monta?e/vzdr?evanja zavor.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Jest imam isto zimmerman komplet diski in ploscice in nisem nekaj zadovoljen. Obcutek imam da bi bremze lahko malo bolj zagrabile. Je pa to ze prejsni lastnik montiral in sem jest samo naknadno zamenjal komplet zavorno olje in na novo prezracil komplet zavore. Za fotrovo sestko bom sedal narocil ferodo ploscice, da vidim kako se ta znamke obnese. Baje naj bi bile dobre. Jih je ze kdo imel ?

Napisano

Zimmerman so glede prijemanja na ravni OEM plo??ic z sport diski malenkos bolje.

?e ho?e? da ti bolj?e grabijo vzami luknjane in narezane zavorne diske in EBC redstuff ali Ferodo DS2500 plo??ice.

Bo? pa za dobre plo??ice moral dat tud malo ve? ???, in ne bodo zdr?ale dost km.

Glede Ferodo navadne plo??ice ima kolega na golfu in niso ni? posebnega podobno kot oem.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

To zej ja, ampak do sedaj sem vedno uporabljal polne diske, ker vsi pravijo da so naluknjani en bullshit in da so polni dost boljsi. Fora ni v temu da bi sedaj hotu upgradat zavore, da bi dobil maximalen zavorni ucinek. Pravim da zimmerman zavore ne primejo tako dobro, kot recimo ATE ali pa textar. Doma imamo seeno sestko z ATE zavorami in so ze kar lep cas gor in primejo obcutno boljse, kot recimo zimmerman na moji kjer so zavore gor slabih 30k km. Ne me narobe razumeti zavore seveda primejo in se lepo normalno ustavim brez kakrsnegakoli cvilenja ali tresenja, ampak z ATE zavorami bremze res zagrabijo. Na vseh ploscicah je se dovolj materiala in ravno tako sem preventivno zamenjal komplet zavorno olje in pa prezracil zavore in ni nic pomagalo. Bom ze prezivel dokler nebo cas za menjavo :)

Napisano

a mi jih preveris in zrihtas za 120eur pa kavo ti prinesem in dixija da se bos lahko olajsal  :zvizga:  :jupiii: pa 3 dni ti pustim avto da bo za ziher narejeno...

Zato ker mojstru nisi privo??il kavice in marende,pa tudi z polnim mehurjem  ne more?  delat

Napisano

A imas prvo generacijo? Bremze verjetno rabis sprednje (diski in ploscice). Pa si ti peljal h komu da ti preveri kaj je narobe, ker dvomim da so in ploscice in diski zanic.

  • 1 mesec kasneje...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pri meni je plan 15 let. 5 let je bil star, ko sem ga kupil in 10 let ga planiram imeti. Tudi Megana sem vozil 13 let, bil je pa 3 leta star, ko sem ga začel. Prodal starega 16 let. Nekako se držim tega, da ko avto kupiš, ga zvoziš dokler skoraj vse ne ne pade od njega. Nisem mahnjen na menjavanje avtov in tudi škoda mi je kakršnihkoli kreditov v smer plehovja. Pa tudi kot strojni inženir imam malo deformacije, ko pride do vzdrževanja, kot je treba.
    • Podrli dve malo manjši smreki in jih odpeljali na žago         
    • A misliš da je potem bolje vzeti začetne ID avte?
    • Danes sem bil na pijači z dolgoletnim prijateljem. Tudi on ima mazdo 6 karavan ,150, ročni menjalnik, bele barve- letnik 2020. Rekel mi je, da namerava kupit mazdo cx5. Vprašal sem ga, da zakaj bi kupil tako neposrečeno obliko. Potem je povedal,da ga hebe hrbet in  da je gledal tudi cx30. Ne rabi velikega avta, križ pa dela svoje. Bil je na avto plus v Kopru, kjer pa, gleh ga zlomka, nimajo niti enega baby dinota za poskusno vožnjo. Hvala bogu. Prijateljsko sem mu svetoval, da naj se izogiba baby dinotu.  Sicer je pa tudi on zaprisežen ljubitelj ročnih menjalnikov, tako da dino taki ali onaki ne pride v poštev.  Predlagal sem mu, da gre en giro z mojo  lepotico, rdečo cx30. 😊 Bil je zelo navdušen in bomo dobili v kratkem novega lastnika cx30. Kupil jo bo namreč  z X motorjem . Ročni menjalnik obvezno. 😊 Se ve, mi, ki vozimo 40 + let vemo, kaj je pravi menjalnik. 👍  
    • IMT 539, druga sklopka je bolano trda.   Druga skopla je, ko se na dnu še malo pritisne in takrat se razklopi kardan.... Verjetno je uradni izrat drugačn.   No gasa pa nisi rabil tiščat, je že te imel tempomat 😆
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.