Skoči na vsebino

Lojzi vas lepo pozdravlja


Lojzi

Priporočeno sporočilo

g. Lojz, tudi vam SRE?NO 17!  :vino:

Naj takoj povem, da me ni treba vikat in nazivat s gospodom, saj sem ?e zelo mlad po du?i in po dobrem srcu.

ZMAJ, a se me ?e spomni?? Si se ?e o?enu ta cajt, kar me ni tukaj blo?

A ta forum ?e kaj laufa? Kaj je novga?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Iskrena hvala vsem za vrnjeno vo??ilo!

 

Bi pa ob tej priliki ?e nekaj vpra?al, ?e dovolite?

 

V?eraj kot veste, je zapadel sneg. Zdaj me pa nekaj zanima glede gum. Vi boste gvi?no vedeli.

Ali je bolje v sneg zapeljat s toplo zimsko gumo, torej takoj, ko avto iz tople gara?e zapelje? takoj na cesto v sneg, ali je bolje avto zapeljat najprej  ven iz tople gara?e in po?akat nekaj ?asa, da se guma temperira.

Torej, ali topla zimska guma, seveda dokler je ?e sploh  topla, po snegu prijema bolje ali slab?e kot pa mrzla?

 

Za odgovore se vam ?e v naprej iskreno in od vsega srca zahvaljujem.

Hvala, hvala hvala!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Hja, Lojzi...s temle je pa takole...

 

Seveda je za oprijem najbolj?e imet ?imbolj toplo zimsko gumo, tako da kar se performans ti?e, je najbolj?e, da se v gara?i popolnoma pripravi?...tako ti, kot avto, nato odpre? vrata in bliskovito ?tarta? na cesto. Na ta na?in bodo pnevmatike v naslednjih sedemnajstih sekundah zagotavljale res nadstandarden oprijem. Nato pa bo zaradi zunanjih vplivov ta oprijem pri?el pe?ati. Po pribli?no 55-ih sekundah vo?nje s pribli?no 35 km/h povpre?ne hitrosti po 50% zasne?eni cesti (to so ADAC-ovi podatki, tako da to zagotovo dr?i, raziskave na to temo pa je izvajal tudi ameri?ki DOT) se pa vse prednosti zagrete pnevmatike popolnoma izgubijo.

Tu pa nastopi trenutek, ko je potrebno razmi?ljati o alternativah?kako obdr?ati toploto v pnevmatikah. Na Aliexpresu se ?e dobijo kiti, katere je mo?no montirati na skoraj vsa osebna vozila. Ta kit vsebuje rezervoar za uteko?injeni plin in ?tiri ?obe. ?obe se montirajo znotraj kolotekov in v vnaprej definiranih intervalih ?pljuvajo? majhne plamene na pnevmatike. To pnevmatike ohranja na optimalni temperaturi in skrbi za njihov najbolj?i mo?ni oprijem. Poleg tega pa ima ta naprava dru?beno koristno vlogo ? v primeru, da 80% ali ve? vozil, ki se vozijo po zasne?eni cesti na dolo?eni relaciji uporablja to napravo, na doti?ni cesti ni ve? potrebe po plu?enju, saj se sneg na vozi??u prakti?no stopi.

 

Je pa pri zgoraj opisanemu postopku nenadnega izvoza iz tople gara?e en, recimo temu problem?ek. Namre??v primeru pogostega ponavljanja je mo?no, da pnevmatike v nekem trenutku pri izvozu iz tople gara?e na zasne?eno vozi??e do?ivijo ?ok. Temu se re?e ?pnevmoinfarkt?. Zaradi tega predvsem Skandinavci raj?i priporo?ajo po?asno adaptacijo na hladno vreme. Sam prehod iz ogrete gara?e na zasne?eno vozi??e bi naj trajal od 180 do 210 sekund, odvisno od temperaturne razlike. Izgleda pa tako, da avtomobil decimeter po decimeter po?asi premikamo iz gara?e na vozi??e. Seveda brez uporabe zgoraj opisane naprave oprijem na snegu ni ve? optimalen, je pa res, da tovrstno ravnanje podalj?uje ?ivljensko dobo zimskih pnevmatik. Zdaj pa tako...kakor vsak ho?e...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

SoulMan, hvala za tvoj iz?rpni odgovor. In kot ka?e,si ti velik ?aljivec.

Lojzi pa ti bom povedal, seveda, ?e te sploh zanima, nekaj, kar sem skozi leta izku?enj za volanom izkusil na lastni ko?i.

Lahko ti predstavim v?eraj?nje izku?nje. Seveda, ?e te sploh zanima. Da se bo? la?je predstavljal ti povem, da se  moja pot, oziroma cesta, od doma  takoj  spusti dol po dokaj stmem klancu.

Lej, v?eraj zjutraj se v gara?,i kjer je pribli?no 16 stopinj celzija in so skladno s to gara?no temperaturo bile ogrete tudi avtomobilsle gume,   vsedem v avto, odprem dvi?na gara?na vrata in  takoj zapeljem po klancu navzdol v sneg. Avto je po sve?e zapadlem snegu, navkljub novim gumam in vsem tehni?nim pomagalom proti zdrsu in podobni tehniki,  za?el  rahlo zdrsovati dol po klancu. To se je dogajalo pribli?no na dol?ini  cca 500m. Po pribli?no prevo?enih 500 metrih vo?nje pa je avto, ob nadaljevanju vo?nje, imel ob?utno bolj?i oprijem. Ker toliko ob?utka pa Lojzi v svoji dolgoletni vozni?ki karieri ?e ima, da ve kdaj avto drsi in kdaj ne.

Ker bo zdaj kak?en poznavalec najbr? zatrdil, da se je to zgodilo zaradi tega, ker motor v avtu ?e ni bil ogret in je zaradi snega in slab?ega trenja, ma?ino zaganjalo, vam izdam ?e en podatek, da avto  navzdol po klancu ni ?el na bencin, niti na nafto. ?el je na elektriko. 

Tako da dragi SoulMan, ta tvoja teorija s temi tvojimi sekundami ne dr?i popolnoma, ker v tem primeru se je pretopla zimska  guma izkazala slab?e .

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ma ja, iz kak?ne zanimive teme se pa res rad po?alim... :)

 

Kaj pa ?e je podlaga pod snegom bila druga?na po 500 metrih? Je klanec imel 1 stopinjo manj?i naklon? Si bil bolj ne?en na zavori? Si zmanj?al hitrost?

 

Kakorkoli ?e...iskreno nimam pojma, ali ta razlika v temperaturi lahko predstavlja kak?no razliko ali ne, sem pa iz lokacije teme (podforum "Krneki") sklepal, da pa? gre za krneki vpra?anje. Ampak temu mogo?e niti tako in gre za dokaj resno in kompleksno situacijo...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Lojz, velik popitega cvi?ka v 2017! :bravo:

Hjaooooo, letos bo pa cvi?ek res dober.

Ko ?e mislim, da ne morem pridelat bolj?ega cvi?ka kot sem ga ?e, se pojavi letina kot je bila lanska, ki je bila res ugodna za grozdje.

Zdaj, ko si mi omenil cvi?ek , so se mi kar sline pocedile.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ma ja, iz kak?ne zanimive teme se pa res rad po?alim... :)

 

Kaj pa ?e je podlaga pod snegom bila druga?na po 500 metrih? Je klanec imel 1 stopinjo manj?i naklon? Si bil bolj ne?en na zavori? Si zmanj?al hitrost?

 

Kakorkoli ?e...iskreno nimam pojma, ali ta razlika v temperaturi lahko predstavlja kak?no razliko ali ne, sem pa iz lokacije teme (podforum "Krneki") sklepal, da pa? gre za krneki vpra?anje. Ampak temu mogo?e niti tako in gre za dokaj resno in kompleksno situacijo...

 

V?eraj sem se pogovarjal s ?lovekom, ki se kar dobro spozna na fiziko,  na vremenske pojave itd....

Rekel je nekako takole, da povem bolj s preprostimi besedami;

?e je sve?i sneg droben in suh, kot je bil tale zdaj?nji in ?e je zrak zelo mrzel kar je tudi bil, se je ta suhi sneg ob stiku s toplo gumo najprej rahlo  stopil, potem pa je ta stopljena voda na gumi  zaradi ostrega mraza v trenutku  zmrznila. Tako se je na gumi ustvaril nekak?en vodno ledeni film, ki drsi. Meni se zdi to logi?no.

To je podobno, kot ?e ste ?e kdaj v ostrem mrazu po?pricali mrzlo vetrobransko steklo. Voda na steklu v hipu zamrzne.  Le da je v tem primeru obraten redosled. Je to kaj bolj poznan primer?

 

O?itno se nih?e od vas ?e ni sre?al s tak?no vremensko pogojeno situacijo in tega ?e nih?e od vas ne ve.

Zato se lepo zahvalite Lojziju, ker vas je nekaj nau?il!

Res zanimivo, da ob obilici raznih testov gum, nih?e od "strokovnjakov" ne izpostavi tega morebitnega pogoja in slu?aja. Veliko ljudi ima svoje avtomobile v toplih gara?ah kot jaz in gredo s temi toplimi gumami takoj ven na suh mokast sneg in mrzel zrak.

 

Torej Lojzi vam svetuje; Pazite, ?e  s toplo gumo zapeljete v ostrem mrazu na suh mokast sneg!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Lojzi pozdravljen nazaj -  a si se preselil v kak?ne hribe in nisi ve? v Bo?tanju? Tam do tebe pa res ni ne vem kako hud klanec.

?aooo stari!

Lojzi ?e od rojstva ?ivi na hrib?ku. Je prelepo, da bi se selil kam drugam.

Na hrib?kih rastejo vinogradi in dobro vino- cvi?ek.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

res si car!   si pravi navdih mnogim. Le tako naprej pa bo? pri?el v nebesa.

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

O?itno se nih?e od vas ?e ni sre?al s tak?no vremensko pogojeno situacijo in tega ?e nih?e od vas ne ve.

Zato se lepo zahvalite Lojziju, ker vas je nekaj nau?il!

 

:vskalo:

 

 

Res zanimivo, da ob obilici raznih testov gum, nih?e od "strokovnjakov" ne izpostavi tega morebitnega pogoja in slu?aja. Veliko ljudi ima svoje avtomobile v toplih gara?ah kot jaz in gredo s temi toplimi gumami takoj ven na suh mokast sneg in mrzel zrak.

 

:vskalo: :vskalo:

 

 

Torej Lojzi vam svetuje; Pazite, ?e  s toplo gumo zapeljete v ostrem mrazu na suh mokast sneg!

 

:vskalo: :vskalo: :vskalo: :vskalo: :vskalo: :vskalo: :vskalo: :vskalo: :vskalo: :vskalo: :vskalo: :vskalo: :vskalo: 

 

?ivim na skoraj 1000 metrih nad morjem. Imamo precej ve? snega in mraza kot "ni?inci". In zdaj me bo nekdo, ki prave hribe vidi kve?jemu, kadar gre na smu?i??e (pa ?e tja se pelje z vle?nico ali sede?nico), u?il, kako vozit v mrazu in snegu... :vskalo:  Pa ?e bi vsaj bili neki realni nasveti. Ampak tole je pa tako kot tista od Braneta K?zmi?a, da pri vozilih na zadnji pogon lahko ro?no zavoro uporabimo kot blokado diferenciala... :vskalo: :vskalo: :vskalo:

 

Lojzi, koliko je bilo pa pred tem ?marnice?

 

?e je pa ni bilo ?isto ni?, potem pa tebi niti v oporoki ne bo pisalo: "Pri ?isti zavesti in zdravi pameti ..."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

:vskalo:

 

 

Lojzi, koliko je bilo pa pred tem ?marnice?

 

?e je pa ni bilo ?isto ni?, potem pa tebi niti v oporoki ne bo pisalo: "Pri ?isti zavesti in zdravi pameti ..."

Razmisli

Mogo?e pa ti vseeno malo preve? z glavo v zid nabija?.

 

 

PS:

Aja Slivka, morda ?e to, da bo? vedel..

Koli?ina oziroma vi?ina snega v tem slu?aju ni klju?ni faktor. Mogo?e bi bilo celo bolje, ?e bi bila sne?na odeja vi?ja?

 

Sicer pa, lep pozdrav in sre?nega pa zdravega tudi tebi Slivka!

 

In kaj je ?e novga drga? tukaj?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Veliko ljudi ima svoje avtomobile v toplih gara?ah kot jaz in gredo s temi toplimi gumami takoj ven na suh mokast sneg in mrzel zrak.

?e se bo? kdaj spra?eval zakaj ti avto rusta, potem ma? odgovor v svojem stavku... Pa pazi, da te nebo kdaj kak?en pes skoz vrata ugriznu :D

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?e se bo? kdaj spra?eval zakaj ti avto rusta, potem ma? odgovor v svojem stavku... Pa pazi, da te nebo kdaj kak?en pes skoz vrata ugriznu :D

 

Vem, da za pleh ni glih najbol?, ?e soljen  avto potem prpelje? v toplo gara?o, ker sol ?e bolj ?re, ampak zaenkrat mam jaz sebe raj?i kot pa avto.

Avtomobile ?e delajo in to nove.  Tak?ne Lojzije, kot sem pa jaz, pa ne delajo ve?. ?e rezervnih delov se ve? ne dobi za moj tip.

Za pse mam pa tud arcnije, mam zmeraj lopato pr seb u avtu.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Vem, da za pleh ni glih najbol?, ?e soljen  avto potem prpelje? v toplo gara?o, ker sol ?e bolj ?re, ampak zaenkrat mam jaz sebe raj?i kot pa avto.

Avtomobile ?e delajo in to nove.  Tak?ne Lojzije, kot sem pa jaz, pa ne delajo ve?. ?e rezervnih delov se ve? ne dobi za moj tip.

Za pse mam pa tud arcnije, mam zmeraj lopato pr seb u avtu.

 

sej usak ?lovk tut 1x crkne :D

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

, mam zmeraj lopato pr seb u avtu.

 

odli?no, s Slivko se bosta super razumela - lahko ustanovita bend "shovel brothers"

 

mi je pa najbolj v?e?, ko se dva hribovca udarta - to bodo ?e iskre letele.. :macek2:

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

odli?no, s Slivko se bosta super razumela - lahko ustanovita bend "shovel brothers"

 

mi je pa najbolj v?e?, ko se dva hribovca udarta - to bodo ?e iskre letele.. :macek2:

Lopata v avtu zmeraj prav pride.

?e kdo kak?no neumnost nalo?i (Slivka npr) z lopato odmetavam njegovo nakladanje, ?e je treba sneg odmetat, al pa, ?e je treba kak?nega psa  cucka ??eneta  disciplinirat.

Lopata je zakon.

A je Slivka pameten poba drga?? Zna avtota vozit on drga??

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

baje da zna, ampak z lopato naj bi bil pa ?e bolj spreten... govori se da je kot en gorski nind?a, namesto katane ima pa lopato

 

Je pa svetovno znan in ima cel kup svojih kohai-ev kot je tale ameri?ki pubec, ki zelo nazorno naka?e nekaj kat z lopato, ki znajo biti tudi zelo uporabne v praksi

 

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

baje da zna, ampak z lopato naj bi bil pa ?e bolj spreten... govori se da je kot en gorski nind?a, namesto katane ima pa lopato

 

Je pa svetovno znan in ima cel kup svojih kohai-ev kot je tale ameri?ki pubec, ki zelo nazorno naka?e nekaj kat z lopato, ki znajo biti tudi zelo uporabne v praksi

 

Konstruktor in izumitelj  te lopate iz film?ka, tudi ni kaj dosti prekidal snega z lopato. ?e s zadnjo roko pre?no dr?i? lopato, potem roka/zapestje pri odmetavanju dosti bolj trpi. Pre?na ro?a je bolj primerna za potiskanje, ne pa za odmetavanje.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.