Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Par vpra?anjc.

 

1. V ?em je trik da mi zjutraj po v?igu avta temperatura hladilne iz recimo polovice kar je normalno, pade na 1/4? Pred tem se avto recimo pol ure ogreva z webastom, zato je ?e pri v?igu recimo na polovici. Nisem pa pred v?igom preveril koliko je dejansko temperatura vode, to bom danes.

 

2. Do slu?be imam cca 13km, ve?inoma po naselju se pravi tretja ali ?etrta 50-60kmh. Ko pridem v  Kranj je temperatura vode (vsaj danes je bilo, zunanja je bila cca -6), 60 stopinj. 

Kazalec je sicer na polovici, ampak preko OBD pa ka?e da je to 60. Vem, da to ni ?ist taprava delovna, ker obi?ajno pride tam do 80 stopinj voda.

Napisano

Toplota vode gre v ogrevanje motorja, olja. Oz se le ta prenasa se na ostale dele - menjalnik itd.

Ko kuris webasto ogrevas samo blok motorja, olje na primer lezi v karterju ko zalavfas pa dejansko olje shladi masino itd

 

Potem pa se termostat odpre pa gre na killer in se voda mesa + mrzel killer

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ja Jures, to je mogo?e res, da olje potem dodatni ?e shladi motor, ta pa posledi?no ?e vodo. Mi je pa ?udno ,da pri prej?nji ?estki tega res ni bilo. Kar je webasto pogrel, je tako tudi ostalo. Tukaj pa pada skoraj za polovico recimo. 

 

Razmi?ljal sem, ?e bi bil mogo?e kej zrak v sistemu?

Napisano

Ja Jures, to je mogo?e res, da olje potem dodatni ?e shladi motor, ta pa posledi?no ?e vodo. Mi je pa ?udno ,da pri prej?nji ?estki tega res ni bilo. Kar je webasto pogrel, je tako tudi ostalo. Tukaj pa pada skoraj za polovico recimo. 

 

Razmi?ljal sem, ?e bi bil mogo?e kej zrak v sistemu?

Mora? vedeti, da je sedaj tudi webasto drugje kot tovarni?ko... :) Na edinem mo?nem mestu v avtu....?e bi bil zrak bi ti manjkala voda, ni pa ne-mo?no, ker ti je pu??alo. malo ga preluftaj, ne ?koduje.

 

?e pa vpliva ?vohnej ma?ina pa ne vem  :ne vem: jaz sem ?e omenil da v avtobusu nenormalno hitro segreje, da sumim elektri?no predgretje v ?obah, da potem sploh nisem nadgrajeval sistema (170KM?), po moje to nima veze

 

Ko sem vozil tvojo se nisem ubadal s tem, opazoval...

 

enkrat v?gi po webastu pa pojdi na autobahn meriti, 50 na uro 13km resno ne more segreti avta...:) Icemanu se je na mestu hladil v makedoniji :):)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.