Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Guest BrainLess
Napisano

mazda 323 al pa pokli?i v avtoromo ker majo na mb obmo?ju mislim da najbolj?e cene!

(za neoriginalne dele)

 

Lp

  • Odgovori 61
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Napisano

uffff mb je dale?, z avtom se ne smem ve? preve? vozit ker bo ?e ve? sranje ratal tako, da dons se zmenim s serviserjem in bom probal dobit kje bli?je najcenej dele druga?e jih bom dal pa obnovit, saj jih obnovijo v 6-8 urah tko da...matr to zihr ni zakomplicirana obnova in res ne vem zakaj ho?jo tolk dnarja sej ne obnavljam osi za bager :ne vem:

Napisano

Evo raziskave po Sloveniji: a-net nima ni?, Regnemer d.o.o. nima ni?, Tipon d.o.o. - sem klical ampak oni imajo samo karoserijske dele (Mazda 323 sorry :) ), Potokar d.o.o. - ima samo zglob in cena za komad je 26.325,00 SIT :blink: ,Avto Kuk - Slo. Konjice tudi nima na zalogi, samo po naro?ilu. Gama center: teli so me malce razveselili, homokineti?ni zglob pride 10.020,00 SIT :D ...najcenej kar je, pa ?e zlo prijazni so. Tko da zdej se za servis zmenim in ?e niso polosovine fu? samo zglobe menjam.

btw....sej 323C = 323BA a ne?

Napisano

Na?el hladilnik 36.000sit, ceneje mislim da ga ni bi mogel dobit... :bravo:

 

jaz sem za ta denar dobil hladilnik za 2.0 motor pri Marinacu v Dolini pri Trstu:)

Luka se ni zmotil. Lahke padajo hitreje :)
106032985.png

Napisano

pri nas na ptuju je zglob 18.000 ponaredek pa so super ga mam ze dve leti gor pa ne sparam avta pa drzi zadeva,ce pa polosi pasejo od 323f ba jih mam za prodat so odlicne

 

 

mazdamaf311474.jpg

MAZDA POWER

Napisano

GAMA CENTER ima homokineti?ne od NIPPARTS-a po 10k komad, sam matr ne vem a je cena z davkom ali brez. Nimajo pa polosovin od nippartsa :( ...mehankar je v pogovoru rekel da je verjetno tud polos fu? (pokanje ko je volan naravnost in da? gas), samo ve? se bo videlo ko bo zadevo razmontiral. Jutri tudi zvem ceno za original polos, ko sem govoril s prodajalce je povedal da je ?isto mo?no da ni draga, ker je avto ?e pa? starej?i :ne vem: ...morm jih pa pohvalt, ker tolk prijaznosti pa ?e dolgo nisem do?ivel :jupiii::jupiii::jupiii: ?e pa?ejo polosovine tud na mojga ne vem :ne vem: ...bo mehanik povedal v ponedeljek, takrat bom pa tud videl katera stran je fu?, lahko je tudi da ima pa? homokineti?ni tolk lufta :ne vem:

Napisano

No pa je avto le doma :P

Zdej lahko re?em da sem nekaj dinar?kov vlo?il in upam da bo tole zdej en cajt dr?al in da bo delu b.p. :danzoman: ...in ni ?ans da ga zdej prodam ko je poservisiran tako kot je treba. No pa ?e povzetek:

Zamenjano:

- akumulator

- sve?ke

- prednji diski in plo??ice EBC (+ ?i??enje zavor)

- nova zavorna teko?ina

- zadnje zavore

- olje + oljni filter

- olje menjalnika

- bencinski filter

- homokineti?na zgloba (btw. levi in desni sta popolnoma enaka) :jupiii:

+ ker je bil avto tako svinjski me je pri prevzemu ?akal spucan zunaj in znotraj :D

 

No ?e vse skupaj se?tejem me je tole pri?lo skupaj z delom cca. 120.000,00 SIT :ne vem:

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.