Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

?iv.

 

Sej vem, da bi to moral mogo?e bl globoko raziskat, ampak bom vseeno vpra?al (tud to je raziskovanje, ane? ;))...

 

Uglavnem, omislil sem si eno mal bolj cheap majhno kamero za na ?ajbo, zadeva ni vrhunska, samo za 17? ni neka draginja in bo OK, do takrat ko bo volja za kej dra?jega.

Skratka, v?tekal sm not med varovalke, po nekaj kolovratenja z video-grabberji in compom sem stvar spravil v pogon sedaj pa imam problem, ker o?itno kamera zahteva konstantno napajanje, ACC kabel pa jo vklopi (tako kot avtoradio). Zdej sm vezal napajanje na varovalko od v?igalnika, vklop pa na Ignition varovalko, kar je OK, se vklopi, ko obrnem klju? za kresnt, se vklopi in snemat za?ne, problem pa je, da se, ko avto ugasnem, izklopi in se vse nastavitve crashnejo. Tako da pade resolucija, znullira se datum...skratka poresetira se.

 

Tako da je zdej vpra?anje, katera od varovalk v kabini bi imela napajanje tudi, ko je avto ugasnjen in zaklenjen. Ker lih iz akumulatorja plus-a v kabino se mi ne da vle?t, sm prepri?an, da je kje bli?je kaka linija, k bi se dal tistih nekaj mA ukrast, ko moja 6-ica po?iva :)

 

Hvala.

ab183946.gif
^^ klikni me za mojo temo :) ^^
Napisano
  dne 3. 3. 2017 ob 14:21 je `ripper` napisal:

?iv.

 

Sej vem, da bi to moral mogo?e bl globoko raziskat, ampak bom vseeno vpra?al (tud to je raziskovanje, ane? ;))...

 

Uglavnem, omislil sem si eno mal bolj cheap majhno kamero za na ?ajbo, zadeva ni vrhunska, samo za 17? ni neka draginja in bo OK, do takrat ko bo volja za kej dra?jega.

Skratka, v?tekal sm not med varovalke, po nekaj kolovratenja z video-grabberji in compom sem stvar spravil v pogon sedaj pa imam problem, ker o?itno kamera zahteva konstantno napajanje, ACC kabel pa jo vklopi (tako kot avtoradio). Zdej sm vezal napajanje na varovalko od v?igalnika, vklop pa na Ignition varovalko, kar je OK, se vklopi, ko obrnem klju? za kresnt, se vklopi in snemat za?ne, problem pa je, da se, ko avto ugasnem, izklopi in se vse nastavitve crashnejo. Tako da pade resolucija, znullira se datum...skratka poresetira se.

 

Tako da je zdej vpra?anje, katera od varovalk v kabini bi imela napajanje tudi, ko je avto ugasnjen in zaklenjen. Ker lih iz akumulatorja plus-a v kabino se mi ne da vle?t, sm prepri?an, da je kje bli?je kaka linija, k bi se dal tistih nekaj mA ukrast, ko moja 6-ica po?iva :)

 

Hvala.

 

 

Ko sem jaz prikljuceval, sem z intrumentom poiskal stalen "plus" ... sem pa priklopil nekje pri voznikovih nogah v pragu (pri sestici) ... kjer je en sop kablov pa en panel ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

A to pomeni da se ti vedno zbrisejo nastavitve al kako? Ker ce das oba kabla tistega za stalen pmus in tistega za acc na kontakt bi moralo delati. Razen ce s tem zgubis vse nastavitve

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

?udno, kamera bi moral imeti baterijo, da obdr?i nastavitve in da ura te?e tudi, ko je na off.

33112_1.png

Napisano

Ja sem pozabil na baterijo razen ce jo mora najprej celo noc filat

 

Mogoce je pa taka za 17? nima :)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Nja, taka za 17? nima baterije, ja.

Se ne bi pretirano sekiral, samo default nastavitve podrejo datum na 1.1.16 (kar me ne boli tolk, kolkr me boli drugo) in zmanj?a resolucijo na 1080i, medtem koje b.p. sposobna snemat 1080p in je tud slika dost bolj OK za vidt.

Mal sem ?e mutil po varovalkah in sklepal da ROOM varovalka, ki ima ?ez napajanje radia, lu?k v stropu, ure in vsega je pod stalno napetostjo, ampak ne vem zakaj, danes, k sm kamero na?timal, vzel kontakt in pri?gal re? nazaj, je spet bla na tovarni?kih nastavitvah... Razmi?ljam, da mogo?e so navodila kilava in je rde?a ?ica za plus ubistvu ACCkabel in je rumena dejansko napajanje, ampak, ko sem dans priklopil comp na kamero (ker je to edin na?in da do menija pridem, ker nima display-a), je ura in datum tekla od zadnjega reseta t.j. ko sem preklopil na drugo varovalko, ko pa sem stvari nastavil, ugasnil avto in vse, pa je ?lovse skup v maloro. Tako da tukej se moja teorija o napa?nih kablih mal sesuje. :|

ab183946.gif
^^ klikni me za mojo temo :) ^^
Napisano

Uglavnem, door varovalka ni pomagala, vse, kar sem dosegel, je, da imam ?ist resetiran radio in kilometre, tako da ta tank ne bo realne porabe ;D

Zgleda, da bom vlekel kabel?ek na accu :P

ab183946.gif
^^ klikni me za mojo temo :) ^^

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Zadnja sporočila

    • Izgleda je možno…   Tehnični pregled na Hrvaškem precej cenejši, velja pa tudi pri nas WWW.ZURNAL24.SI Tehnični pregled lahko opravite tudi v drugi državi EU. Na Hrvaškem je precej cenejši kot pri nas, a lahko se zgodi, da bi kje zahtevali uradni prevod.   Vsebina Uradnega lista | Uradni list WWW.URADNI-LIST.SI Uradni list Republike Slovenije PRAVILNIK o tehničnih pregledih motornih in priklopnih vozil 26. člen, 4. odstavek. (4) Kot ustrezno dokazilo o opravljenem tehničnem pregledu vozila iz prejšnjega odstavka mora stranka predložiti: 1. dokazilo tuje organizacije, ki je v državi članici EU pooblaščena za opravljanje tehničnih pregledov vozil. Iz predloženega dokazila morajo biti razvidni najmanj naslednji podatki: – organizacija, ki je opravila tehnični pregled vozila, – datum opravljenega tehničnega pregleda vozila, – da je vozilo tehnično brezhibno, – da so bile opravljene meritve emisij izpušnih plinov, – zavorne sile po obodu koles delovne in parkirne zavore, – zavorni učinki delovne in parkirne zavore, 2. uradni prevod dokazila o opravljenem tehničnem pregledu vozila.    
    • A si šel osebno v zagreb ali si to z avtoodpadom uredil preko telefona/pošte? Jaz tudi rabim sprednjo stropno luč z mazdo 6 GH in jo nikjer ne dobim.
    • @mazdaman Če gledaš za 150 km dnevno po AC, vseeno vzemi malo večji avto. In z nekaj večjo baterijo, da ne bo pozimi drame. Katerikoli MG4 bo super izbira, ker se lahko tudi 170+ km/h pelje, če je treba, tile malčki se pa upehajo.
    • in jim niti ni treba hoditi, ker dobijo od sociale vse....(sem zadnjič gledal en prispevek, kjer je bila primerjava, da če sta oba starša na minimalcu zaposlena in delata po 8h, dobijo malenkost več kot pa cigoti z 17 otroci od socialne pomoči, in so rekli, da se še malo znajdejo (= kradejo, delajo na črno) in potem imajo že več kot pa "normalna familija", kjer pač delajo po pravilih....). Režim bi moral biti bistveno bolj strog, ne pa da se gremo neko super truper demokracijo, kjer ima vsak miljon svojih pravic (enako je v službah, predvsem tisti ki luftajo, poznajo vse črke pravice in kakšne so njihove pravice, noben pa kakšne so njihove dolžnosti/obvezunosti oz. to zadnje hitro pozabijo :)).....situacija bi bila relativno hitro rešljiva, ampak politika očitno tega "kislega jabka" noče ugrizniti....podobno je s kakimi kaznimi, itd....
    • Jaz ga ravno iz tega razloga ne parkiram pred bajto kjer so novi tlakovci, ampak ga parkiram pod nadstresek kjer imam ploscice.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.